Glorificus skrev:3x07
Fast ett tag hoppades jag att pojkarna skulle ringa Amber Benson-vampyren och att hon också skulle dyka upp.
Det tänkte jag också på. Kunde de inte skickat Mercedes till Amber istället och skolat om henne till snäll vampyr.

Glorificus skrev:3x07
Fast ett tag hoppades jag att pojkarna skulle ringa Amber Benson-vampyren och att hon också skulle dyka upp.
MissKittyFantastico skrev:I´m a sucker for smöriga scener. Verkar som om jag är den enda som gillade smörscenerna. Jaja, all the more butter for me then.
MissKittyFantastico skrev:3x07Sedan började jag fundera på det där med att Dean fick ett år att leva. Är det garanterat ett år? Betyder det att han inte kan dö. Undrar om det kommer visa sig i något avsnitt i slutet av säsongen när han håller på att dö att han faktiskt inte kan.
brat skrev:MissKittyFantastico skrev:I´m a sucker for smöriga scener. Verkar som om jag är den enda som gillade smörscenerna. Jaja, all the more butter for me then.
Ignorera mig bara, gör det.![]()
Du vet att jag alltid tycker som du!
brat skrev:Och en sak om Mercedes... hennes topp var inte stor. Stackars tjej. Ifall nu Krikpe & co. är sådana stora Buffyfans tycker jag att de skulle sluta ge dem vampyrroller. Det är roligt en gång, kanske. Sedan är det förolämpande, de kan göra så mycket mer.
HeY skrev:Ska vi ger ett namn på Blond Tjej™? Ruby.
Tob skrev: (spoiler 2.07) Bra avsnitt. Jag tycker man löste Gordon på ett bra sätt. Jag tycker nog alltid Dean och Sam scener fungerar. Med eller utan smör.
madskellig skrev:Yay! Äntligen sett 3x07, och väl värt väntan var detMycket bra Jag fortsätter gilla den lite råare stilen, badass-Sam med taggtråden var underbart och jag gillade skarpt hur hela Gordon historien avslutades.
Skoj att se Mercedes igen, och jag gillade hennes scener, och detta var första gången jag inte tyckte SPNs vampyrer var tråkiga.
Jag fortsätter gilla Bella, riktigt mycket faktiskt! Det är du och jag HeYGillar verkligen att man inte vet var man har henne riktigt.
Smör-scenerna var liiiite yawn-worthy, men det rymdes mycket bra i dom så det är ett mindre klagomål.
HeY skrev:Här kommer läraren med röda pennan! 3x07 ska det vara, ajja bajja!
Glorificus skrev:HeY skrev:Här kommer läraren med röda pennan! 3x07 ska det vara, ajja bajja!
IRLG! Mr 7x08.
MissKittyFantastico skrev:Idag trillade säsong 2 ner i brevlådan.
MissKittyFantastico skrev:Idag trillade säsong 2 ner i brevlådan.
Glorificus skrev:Någon mer som träffat Kripke på strejkområdet. Han spekulerade om hur många avsnitt de går miste om den här säsongen. Och så nämnde han att han är mindre orolig för att få en s4 än han var inför s3.
forever skrev:MissKittyFantastico skrev:Idag trillade säsong 2 ner i brevlådan.
MYCKET avis här..
btw-pimp me up..-pleassse...(jag blir galen)
Glorificus skrev:Någon mer som träffat Kripke på strejkområdet. Han spekulerade om hur många avsnitt de går miste om den här säsongen. Och så nämnde han att han är mindre orolig för att få en s4 än han var inför s3.
brat skrev:forever skrev:MissKittyFantastico skrev:Idag trillade säsong 2 ner i brevlådan.
MYCKET avis här..
btw-pimp me up..-pleassse...(jag blir galen)
Stackare. Team Jensen, right?
forever skrev:brat skrev:Stackare. Team Jensen, right?
exactly...på sig själv känner man andra
brat skrev:Dessutom måste jag berätta att Team Jared mobbar Team Jensen. Mycket oförskämt.
noike skrev:brat skrev:Dessutom måste jag berätta att Team Jared mobbar Team Jensen. Mycket oförskämt.
Kan man få en laguppställning?
brat skrev:Team Jared - Glory
Team Jensen - brat
Glorificus skrev:Haha, jag mobbas inte. Jag sa bara att Jensen har rätt små händer jämfört med Jared.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare