madskellig skrev:Jag finns tydligen inte, har försökt med 3 olika foton och får bara "Inga ansikten detekterades"
Du är unik! Lyllos!

madskellig skrev:Jag finns tydligen inte, har försökt med 3 olika foton och får bara "Inga ansikten detekterades"
rain skrev:3x06
gillade att de gick tillbaka till Deans ätande i avsnittet.
adolvsson skrev:2x17
Vad som var annorlunda här, var att Dean faktiskt dödade Madison i mänsklig form.
adolvsson skrev:2x17
Måla mig imponerad.
HeY skrev:adolvsson skrev:2x17
Vad som var annorlunda här, var att Dean faktiskt dödade Madison i mänsklig form.
Sam ska det vara. Dean heter han i Gilmore Girls![]()
HeY skrev:Var det? Blandar jag ihop det med ett annat avsnitt? Jag har för mig att Sam säger att "han måste göra det". Var det inte Sam och hon som "klickade"?
HeY skrev:Sam ska det vara. Dean heter han i Gilmore Girls
Annars så är det kuk att du tycker om den hittils, jag hoppas att det håller från din sida.
madskellig skrev:Jag som hade tänkt posta en "men ge inte upp efter 2x17 bara för att det avsnitt suger" - varning då jag såg att du sett till 2x15
Skoj att läsa kommentarer! Keep 'em coming
adolvsson skrev:Annars så är det kuk att du tycker om den hittils, jag hoppas att det håller från din sida.
*fniss*
adolvsson skrev:Huh. Det gör sju avsnitt ikväll, va? Inte illa för en serie jag säger mig tycka illa om. Säga vad man vill om Supernatural, men lättittad är den. Underhållning. Bra så.
HeY skrev:adolvsson skrev:Annars så är det kuk att du tycker om den hittils, jag hoppas att det håller från din sida.
*fniss*
Meh, det där finns inte. Du hittar bara på!
adolvsson skrev:2x20
Hej, ser jag tokfel
adolvsson skrev:2x20
Hej, ser jag tokfel, eller var Sammys gamla flamma (höhöhö) Tyra från FNL? Var hon med i piloten också eller är det bara flashbackremake?
adolvsson skrev:Kripke hör uppenbarligen till dom som är duktiga producenter och plottare och bör låta andra ägna sig åt dialogerna.
adolvsson skrev:2x22
Ännu snyggare DHH nu. God, I really did miss those.
adolvsson skrev:2x17 Måla mig imponerad.
Glorificus skrev:Men åtminstone några snäpp bättre än VM-Rob Thomas.
brat skrev:Och jag älskar den sången och hur den passar ihop med serien.
sp1keout skrev:Men eftersom adolvsson också sa att det var bra, så vet jag att jag hade rätt!!!!! JAG LER BELÅTET!!! =)
adolvsson skrev:att jag som avskytt seriens smörigheter och ansett grabbarnas - plus pappans - lätthet att ta till tårar som en av de stora nackdelarna, faktiskt inte hade något problem med det här. Alls.
Glorificus skrev:(Go Maria!)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare