Jättebra avsnitt!
Sams teckning fick mig att skratta högt och länge. Underbar brodershumor kring det också.

Grälet i bilen i början var bra gjort. Speciellt när scenen började mitt i. Och JaredochJensen var övertygande på att vara arga på varandra. Deans argument för varför han bestämmer var härligt Deanigt. Han är ju äldre, klart han bestämmer. Undrar om det var något han brukade använda när de var yngre också?

Sagobitarna var

Väldigt snygga set up-shots. T.ex. svepningen över skogen, fullmånen över motellet i slutet, osv. Och titta igen på klippet utifrån Impalan när den svischar vidare där i början - supersnyggt!

Jag blev galet nervös i slutet. Först när Dean sov och man fick se Sam lyfta upp ryggsäcken. Jag blev så rädd att han skulle lämna Dean! Men sen klickade det när han öppnade dörren - klart han var på väg för att skjuta The Crossroads Demon. Och där var Sandy! Jag tappade hakan när jag såg "Sandra McCoy" bland guest credits i början. Fick rentav spola tillbaka en minut för att jag missade vad som hände i scenen. Och när hon väl dök upp så var hon jättebra! Jag gillade inte riktigt skådespelandet från den tidigare Crossroads-tjejen, men Sandy gjorde det mycket bra! Och så var Jared tvungen att skjuta sin flickvän. Haha. Jag menar, neeej.

Åh, Sams teckning. *ASG* Jag undrar om det var Jared själv som ritade den...
Bara två avsnitt kvar innan uppehållet nu. (Ett avsnitt i december.)