sp1keout skrev:Alltså... Det känns verkligen som att det bara är jag som följer Desperades med nöje.
Nejdå, jag har också Desperate högt uppe på min lista! En av mina favoriter bland nuvarande serier.

3x07 var

sp1keout skrev:Alltså... Det känns verkligen som att det bara är jag som följer Desperades med nöje.
sp1keout skrev:. Den svarta PI (som LWes sa nästan skulle kunna vara hämtad från One Piece)
sp1keout skrev:Ah, men han... Jag sitter här och kollar på Sex and the City och så ser jag Charlotte och Trey nu... och det är ju han som är Orson Hodge-killen i Desperades. Och tvärtom såklart! :idea:
Att jag inte tänkt på det tidigare - jag börjar bli gammal.
sp1keout skrev:Men det är någonting speciellt med den som gör att jag bara inte kan sluta titta, jag älskar verkligen karaktärerna, utvecklingen, dramat, området, twisterna.
Jag tycker Desperate Housewives är bra! Så det så!
mrkinneyitsyou skrev:Nån som vet hur mycket av serien som visats på tv egentligen? Kommer inte ihåg hur mycket jag sett i fråga om säsonger och så
LWes skrev:Senaste avnsittet:Jättebra!
HeY skrev:LWes skrev:Senaste avnsittet:Jättebra!
Ja verkligen! Lynettes skrik där på slutet var verkligen otroligt hjärtskärande. Den kvinnan kan skrika med känsla
BTW, jag förstord riktigt inte en sak: Igår när jag såg det så tänkte jag "Shit, Lynettes hus är borta. Den kvinnan har väl varit med om nog på ett tag?". Men nu såg jag om sista scenen och var det inte deras hus som de gömde sig i, och skriker inte Lynette "Tooom!"? Var det alltså tantens (jag kunde namnet alldeles nyss men glömde bort) hus som blåsts bort och de andra är fast under ruinerna.
sp1keout skrev:Oj!! Låter bra! Vilket avsnitt är ni på nu grabbar?
Vad heter det, uh, är denna säsong som de andra typ?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare