mrkinneyitsyou skrev:15 och 16 dagar, det var inte lång tid det
När brat och Glory ser på serier är det blodigt allvar! Gammalt Umeå-ordspråk.

mrkinneyitsyou skrev:15 och 16 dagar, det var inte lång tid det
Glorificus skrev:Hihi.![]()
Och din avatar, Ai... Oh. My. God. Den fick mig bokstavligen talat att dra efter andan när jag såg den.
Ai skrev:Får jag bara säga: JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DEN HÄR!!!
Jag måste allvarligt talat gjort över femhundra avatarer nu, men den här är fanemej den bästa jag gjort! (jag vann pris för den också *fniss*)
Det finns en uppsjö utav bra fanfic om du är intresserad utav sånt.
mrkinneyitsyou skrev:Det finns en uppsjö utav bra fanfic om du är intresserad utav sånt.
Jag läser faktiskt lite sånt just nu. Hittade en länk från den gamla tråden ni hade. Det är faktiskt ganska roligtEn massa telefonsamtal är det hitills
Annars är jag mest fast i att minnas det som varSer sjukt mycket fanvideor och gamla scener större delar utav dagarna
Tog mig säkert ett år innan jag började värva folk här och äntligen fick nån att prata med! *lol*)
mrkinneyitsyou skrev:Edit: När jag tog en paus från fanfic för att skriva detta lade livejournal helt plötsligt ner. Det var ju lägligtFår väl roa mig med fanvideor och lite avsnittstittande under tiden då, men det vill jag ju egentligen inte.
brat skrev:Jag ska inte börja läsa QaF fanfic, jag ska inte börja läsa QaF fanfic, jag ska inte börja läsa QaF fanfic.
mrkinneyitsyou skrev:Då enbart för att kommentera saker som hur fruktansvärt synd det var om Gus som behövde ha en sån äcklig bög till pappa och att hon troligen hade spöat en homosexuell person om hon såg något "sånt äckel" ute.
Michael: I don't want to be a saint. I want to be a ruthless, heartless shit who fucks whoever he wants without regret or remorse.
Brian: I'm sorry, that position has already been filled.
Brian: You should do him.
Michael: What do you mean, "do him?"
Brian: I'll get you an instruction manual.
You're the image of dignity.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare