Heroes

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav gaspode » lör maj 26, 2007 14:54

ja, med tanke på att de klarar brännskador och annat så bra så tror jag inte de har några problem att återställa vävnad.
Det jag helst vill köpa är att Claire och Peter "känner på sig" att de har en svag punkt nånstans, behöver inte vara nacken. Kanske känner de smärta i just den punkten? "You know where" tyder ju som sagt på det. Att Peter bara kan använda en kraft åt gången känns iofs som en rimlig begränsning för att inte göra honom allt för mäktig.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav adolvsson » lör maj 26, 2007 15:16

lilith skrev:Och varför just nacken?

Med tanke på allt som de båda gått igenom, vare sig det är fall från höga höjder eller varför inte Claires obduktion, den om något borde fixat en jäkla massa vävnad, är ju faktiskt den där punkten i nacken det enda som bevisligen fungerat för att stoppa någon av dom.

Det betyder naturligtvis inte att det faktiskt skulle ha fungerat, ingen vet vad som händer om t ex kulen struntar i att fastna och åker ut direkt igen, men det är den enda svaga punkt dom känner till och därmed en chans de måste ta.

Det är klart att Hiro med svärd också kunnat funka, men om han missade svaga punkten, vad händer då? Är det säkert att Peter dött? Återigen, med tanke på vad båda gått igenom är inget självklart. Det är inte heller självklart att Claire skulle träffat, men hon känner till punkten och Peter litar på henne, litar på att hon inte kommer backa när det verkligen gäller. Han känner inte t ex Hiro lika väl för det.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav lilith » lör maj 26, 2007 21:38

Jag skrev ju MYCKET vävnad. Blåser man bort halva hjärnan, kan det ju inte bara läka. Liksom att en avliten arm inte växer ut igen (men om man sätter dit armen läker det ihop såklart). Tänker att det måste vara nåt sånt som kan döda Peter eller Claire. Alternativt hålla dem döda genom att rent mekanikst hindra läkning från att ske. Som hände med glasbiten respektive trädgrenen i deras huvuden.
Jag kommer inte alls ihåg repliken "you know where" (men jag kommer väl ihåg fel). Och som sagt, om de kommit överens om nacken varför vänder sig Peter mot Claire när hon ska skjuta då? Nej det är nog betydligt enklare. De tänkte i förväg, som någon sa, att kanske skulle han alstra för mycket strålning för nån annan att komma nära. Nu gjorde han inte det, men pappa Bennet var inte i skick att skjuta som han sagt att han skulle göra, så Claire blev den som tog över. Och det tror jag inte alls hade med vetskapen om nån dödande punkt de känner på sig. Det där köper jag inte alls, känns bara fånigt.
Att Peter inte flög iväg för egen maskin känns ju ändå ganska naturligt, och tror jag itne alls har att göra med att endast en kraft åt gången kan användas. Det verkar också fånigt. Jag tänker att han helt enkelt var utmattad av atom-kraften. Som om jag ramlat och slagit huvudet och varit yr och skadad och sen försökt springa. Det skulle funka dåligt, jag skulle stappla och ramla omkull då utan hjälp och stöd från någon. Det känns rimligare. Och det blev bra drama.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav Illyria » sön maj 27, 2007 5:30

Noam skrev:Eftersom du i posten efter min själv sa att du försöker kommentera underhållande med flit så ser jag inte problemet direkt.?

Och det är väl det som är problemet. Det är skillnad på att skratta åt något och skratta med. Du använder ord som larvigt, läser in saker som ingen har sagt, verkar fortsätta ta kritik mot en serie du gillar som personlig kritik, det är fortfarande inte samma sak, och när någon diskuterar serien vänder du det till att diskutera dem personligen. Det är inte första gången du använder dig av "det kanske är jag som gör fel/är konstig, men jag tror inte det..." och spelar oskyldig. Same old same old. Vi har diskuterat det här förut och inget har förändrats. En negativ åsikt om en serie är ingen attack, och speciellt inte något som rör dig personligen, men du däremot vänder det och börjar diskutera personer på forumet istället för serien. Och du ser inte var problemet ligger...

lilith skrev:Att Peter inte flög iväg för egen maskin känns ju ändå ganska naturligt, och tror jag itne alls har att göra med att endast en kraft åt gången kan användas. Det verkar också fånigt. Jag tänker att han helt enkelt var utmattad av atom-kraften.

(spoiler s1-finalen) Det tog allt han hade att hålla sig från att inte explodera, det tror jag, annars tycker jag det verkar off (lame) att han bara skulle kunna använda en kraft åt gången. Måste ju kunna styla lite också, det är ju en tv-serie. ;) Sen skulle det ju vara lite sentimentalt på slutet och den äldre brodern som kommer och räddar honom, ändrar historien osv. Då flyger ofta logiken, och speciellt när vi inte vet exakt hur allt fungerar heller så blir det förvirrat.

Som jag uppfattat det: det måste ju vara en viss punkt i hjärnan (you know the place), att om den skadliggörs så är de döda, men kan den få reparera sig igen så reparerar den hela dem. Så när grenen (?) och glasbiten togs ut från huvudet så kunde Claire och Peter repareras igen, men så länge den processen stördes så gick det inte. Dock så förstår jag då inte hur en kula skulle hjälpa, speciellt om den går genom huvudet så skulle de väl kunna repareras igen. Väldigt oklart. Lite som Lost som har en massa oförklarade saker också, kommer någon av serierna ge oss riktiga svar på det? Sånt drar ned för mig, jag vill veta hur det ligger till och ha svar.

(spoiler om säsong 2 från Ausiello) Tydligen så är både Peter och Nathan med, det gör det lite intressant hur bomben förklaras - om nu Peter överlever eller hur han ska medverka. Nathan kan ju ha flugit en bit bort... Den lösningen är jag ivarjefall nyfiken på.

Ska Bryan Fuller fortfarande jobba med Heroes nästa säsong, blir det både Heroes och Pushing Daisies? Jag hoppas han ska koncentrera sig bara på PD.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav adolvsson » sön maj 27, 2007 10:41

lilith skrev:Jag skrev ju MYCKET vävnad. Blåser man bort halva hjärnan, kan det ju inte bara läka.
Kanske om man fått se närmare hur kraften fungerar. Jag vet att Wolverine hade överlevt det, fast det hjälper inte så mycket här :)

Illyria skrev:jag vill veta hur det ligger till och ha svar.

Som sagt tror jag inte det fanns något riktigt svar, åtminstone inte än, det var deras bara deras bästa chans. Och får vi inte veta är jag okej med det.
(spoiler om säsong 2 från Ausiello) Tydligen så är både Peter och Nathan med, det gör det lite intressant hur bomben förklaras

Som jag förstod det någonstans ifrån ska S2 behandla tidigare genrerationer av kraftpersoner, så vi lär få en del flashbacks. Antar jag. Om Nathan inte överlevde är det väl möjligt att vi bara får se honom i sådana. Fast jag hoppas han överlevde. Adrian Pasdar vinner.

Ska Bryan Fuller fortfarande jobba med Heroes nästa säsong, blir det både Heroes och Pushing Daisies? Jag hoppas han ska koncentrera sig bara på PD.

Då blir du glad, det är så det blir. Inget Heroes för Fuller.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav Noam » sön maj 27, 2007 11:06

Illyria skrev:
Noam skrev:Eftersom du i posten efter min själv sa att du försöker kommentera underhållande med flit så ser jag inte problemet direkt.?

Och det är väl det som är problemet. Det är skillnad på att skratta åt något och skratta med.
Hur ska jag kunna skratta med dina sågningar? Jag skrattar åt kommentarerna som jag finner väldigt over-the-top, det gäller inte bara dig.. jag skrattar åt väldigt många kommentarer på det här och många andra forum. Du är inte ensam om att höja upp dina förväntningar och sen göra fantasifyllda sågningar. Håller du inte med om att "som att titta på torkande färg" är en färgstark formulering? *host* ;)

Illyria skrev:Du använder ord som larvigt, läser in saker som ingen har sagt,
Larvigt är min åsikt när folk i allmänhet överdriver för att "underhålla". För att använda dina egna ord så känns det inte trovärdigt.

Illyria skrev:verkar fortsätta ta kritik mot en serie du gillar som personlig kritik, det är fortfarande inte samma sak, och när någon diskuterar serien vänder du det till att diskutera dem personligen.
Först och främst, nej, jag tar det absolut inte personligen. Jag fällde en snabb kommentar där jag sa att jag tyckte din överdrivna kritik var underhållande, och att jag själv absolut inte hade några tankar på att sluta se serien, även om det sista avsnittet var dåligt enligt mig också.

För det andra, när har jag diskuterat någons person? Jag har kommenterat dina kommentarer till just den här serien. Det har väl knappast något med din person att göra.

Illyria skrev:Det är inte första gången du använder dig av "det kanske är jag som gör fel/är konstig, men jag tror inte det..." och spelar oskyldig.
Spelar oskyldig? Nu är jag inte med alls. Jag försökte förstå vad det var som fick dig att såga hela Heroes efter att säsongsfinalen varit medioker. Och undrade ltie för mig själv varför jag inte ser det du ser.

Illyria skrev:Same old same old. Vi har diskuterat det här förut och inget har förändrats. En negativ åsikt om en serie är ingen attack, och speciellt inte något som rör dig personligen, men du däremot vänder det och börjar diskutera personer på forumet istället för serien. Och du ser inte var problemet ligger...
Som sagt, jag tar det inte som en attack. Jag tycker däremot att det är intressant att diskutera andras syn på serien och varför de har en viss åsikt. Du känns aggressiv nu och jag tror det beror på att jag presenterar min åsikt om dina kommentarer, vilket verkar vara lite tabu.

När jag säger att jag tycker dina kommentarer om säsongsslutet var överdrivna och larviga så är det min högst personliga åsikt eftersom dom inte passar ihop med min syn på serien. Det är INTE en personlig attack mot dig, om du tar det på det viset så ber jag om ursäkt.

Ang. Peter/Claire grejen:
Hela grejen känns konstig, och det mest mystiska är att Claire gråter så enormt och inte vill skjuta. Som om Peter skulle dör för alltid eller nåt. Om ett skott mot glasbits-punkten i nacken leder till att Peter dör för evigt så känns det som att dom borde ha förklarat det lite mer i så fall. Nu är det ju bara långsökta gissningar. Claire hade ju en stor fet trädgren rakt in i hjärnan, och läkte... känns konstigt om inte Peter skulle klara en skottskada.
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby

Inläggav Illyria » sön maj 27, 2007 15:38

Noam: jag diskuterar serien, du diskuterar mig och du ser inte var felet ligger i det eller att du ens gör det. Just stop.

adolvsson skrev:
(spoiler om säsong 2 från Ausiello) Tydligen så är både Peter och Nathan med, det gör det lite intressant hur bomben förklaras

Som jag förstod det någonstans ifrån ska S2 behandla tidigare genrerationer av kraftpersoner, så vi lär få en del flashbacks. Antar jag. Om Nathan inte överlevde är det väl möjligt att vi bara får se honom i sådana. Fast jag hoppas han överlevde. Adrian Pasdar vinner.

Jag undrar hur mycket de kommer vara med då, kan ju inte vara flashbacks hela tiden, eller om serien utspelar sig under en annan tid helt och hållet, och som jag uppfattade det från Ausiello ska de fortfarande vara regulars. Eller? Det visar väl sig, men hur det ska fungera/visas är jag intresserad av.

adolvsson skrev:

Då blir du glad, det är så det blir. Inget Heroes för Fuller.

Glad is an understatement! Fast inga fler Wax Lion-cameos då och hur kommer det påverka serien i övrigt? Kan också bli intressant att följa, se om det märks att Fuller inte längre är inblandad.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav gaspode » sön maj 27, 2007 16:14

Skulle vi kunna släppa diskussionen om huruvida Illyrias inlägg är underhållande/larviga eller kanske knivskarpa nu?
Det känns som att vi kramat ut allt som går och mer därtill ur den stenen!

Håll er till att diskutera Heroes!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav adolvsson » sön maj 27, 2007 18:02

Illyria skrev:Jag undrar hur mycket de kommer vara med då, kan ju inte vara flashbacks hela tiden, eller om serien utspelar sig under en annan tid helt och hållet, och som jag uppfattade det från Ausiello ska de fortfarande vara regulars. Eller?

Det är ju faktiskt möjligt att Nathan överlevde, han kanske dumpade Peter däruppe, droppade honom precis innan explosionen. Men annars kan jag tänka mig nån typ av parallellt historieberättande. Lite Gudfadern 2, kanske.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav lilith » sön maj 27, 2007 20:57

Illyria skrev:Som jag uppfattat det: det måste ju vara en viss punkt i hjärnan (you know the place), att om den skadliggörs så är de döda, men kan den få reparera sig igen så reparerar den hela dem. Så när grenen (?) och glasbiten togs ut från huvudet så kunde Claire och Peter repareras igen, men så länge den processen stördes så gick det inte. Dock så förstår jag då inte hur en kula skulle hjälpa, speciellt om den går genom huvudet så skulle de väl kunna repareras igen..

Varför måste det vara just nån punkt i hjärnan? Jag vet att jag tjatar, men jag kan inte förstå varför alla verkar så upphängda vid just det.
För det första: ingen, inte ens Claire själv, vet ju nåt alls om trädgrenen hon hade i huvudet. Eller att hon vaknad upp när den dragits ut.
För det andra: anlendningen till att glasbiten satt i nacken var väl att annars hade det inte kunnat bli nåt drama med en död Peter som återuppväcktes, eftersom den måste sitta på nåt dolt ställe som Clarie av en slump skulle upptäcka. Hade han haft en kniv i hjärtat hade han säkert också varit död tills kniven dragits ut.
För det tredje: Peter vände sig mot Claire när hon skulle skjuta. Han vände inte nacken mot henne.

adolvsson skrev:Kanske om man fått se närmare hur kraften fungerar. Jag vet att Wolverine hade överlevt det, fast det hjälper inte så mycket här

Nej det gör det inte, det hjälper inte alls.....

Som sagt. Det är väl inte så märkligt hur kraften fungerar. Tycket ni gör det mer svårt och magiskt än det är. De läker snabbt. Så snabbt att blodförlust, strålningsskador etc aldrig blir ett problem. Förresten tror jag de även skulle fixa en massiv blodförlust. Blodet skulle återgenerera snabbt. Men en arm skulle inte växa ut. Så kan inte en människa läka. Han är inte ensalamandor...
He smells like forrest.
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav noike » sön maj 27, 2007 21:01

lilith skrev:Som sagt. Det är väl inte så märkligt hur kraften fungerar. Tycket ni gör det mer svårt och magiskt än det är. De läker snabbt. Så snabbt att blodförlust, strålningsskador etc aldrig blir ett problem. Förresten tror jag de även skulle fixa en massiv blodförlust. Blodet skulle återgenerera snabbt. Men en arm skulle inte växa ut. Så kan inte en människa läka. Han är inte ensalamandor...

Håller med. Claire har ju fått rycka tyillbaka ben och en massa saker för att det ska läka. Men hon överlever utan, så hon kan gå runt med benpipur ut ur varje fog utan att det gör något. Frågan är väl om hon har alla organ i kroppen kvar efter obduceringen. (Så jo, jag skulle anta att de överlever utan mycket blod alls i systemet.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Illyria » sön maj 27, 2007 21:07

lilith skrev:Varför måste det vara just nån punkt i hjärnan? Jag vet att jag tjatar, men jag kan inte förstå varför alla verkar så upphängda vid just det.
För det första: ingen, inte ens Claire själv, vet ju nåt alls om trädgrenen hon hade i huvudet. Eller att hon vaknad upp när den dragits ut.
För det andra: anlendningen till att glasbiten satt i nacken var väl att annars hade det inte kunnat bli nåt drama med en död Peter som återuppväcktes, eftersom den måste sitta på nåt dolt ställe som Clarie av en slump skulle upptäcka. Hade han haft en kniv i hjärtat hade han säkert också varit död tills kniven dragits ut.
För det tredje: Peter vände sig mot Claire när hon skulle skjuta. Han vände inte nacken mot henne.

Jag baserar det bara på hur det visats för oss, de gånger de båda antagits döda så har de haft något i huvudet på samma ställe. De kanske är medvetna om det också, just för de pratar om att "du vet vilket ställe jag menar", och resten avskriver jag som luddigheter i serien. :P Jag tror inte Claire hade dött om hon fått en kniv i hjärtat t ex, hon hade dock fått spela död.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav lilith » sön maj 27, 2007 21:12

Som sagt, Illyria, jag håller inte med. Men vi får se.

Caffe: *sträng* Nu tittar du ikapp! Det blir tvångsunderhållning för dig!
He smells like forrest.
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav noike » sön maj 27, 2007 21:38

Bröt ut "titta på härnäst"-diskussionen till en egen tråd.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » sön maj 27, 2007 21:51

lilith skrev:För det första: ingen, inte ens Claire själv, vet ju nåt alls om trädgrenen hon hade i huvudet. Eller att hon vaknad upp när den dragits ut.

Det första, nu när det påpekar det för det har jag inte ens reflekterat över innan dig, tror jag är ett misstag från manusförfattarnas sida. Att dom liksom, som jag, antog hon visste. För om glasbitens placering, Claires reaktion, och tillhörande konversationer mellan henne och Peter får det i mina öron att låta som om hon var högst medveten om grenen. Vilket hon knappast kan ha varit. Jag borde titta om för att känna mig säker här.
Det andra, jag tror en glasbit i hjärtat fått samma effekt, just för att nacken tidigare getts den där vikten.
Det tredje... äsch, jag borde se om den där scenen också. Nu blir jag osäker.

Men att just nacken skulle vara deras akilleshäl kändes åtminstone för mig oerhört tydligt.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav HippieSpellan » sön maj 27, 2007 22:13

adolvsson skrev:Men att just nacken skulle vara deras akilleshäl kändes åtminstone för mig oerhört tydligt.

vet inte om jag håller med, både ja och nej, jag tror att de tidigare bevisen bara har varit klantighet från manusförfattarna... för det är lite väl tydligt isånnafall och det borde väl skurkarna ha hittat isånnafall..hm I dont know. mysteryyyy... men det gör inget
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav gaspode » sön maj 27, 2007 22:37

Jag ser inte heller att nacken så tydligt är en akilleshäl. Ingen av dem dog av sin nackgrej, så det stämmer liksom inte att de skulle tro att de dör av nackskott.

Tycker det är mer rimligt att de båda kan veta sin svaga punkt..
De har kroppar som uppenbarligen är okänsliga för smärta, så de kan mycket väl ha märkt att de faktiskt känner smärta nånstans.

Det förklarar "you know where", det förklarar varför Peter stod vänd mot Claire och varför hon var ledsen. För att hon visste att hon kunde döda honom.

det förklarar fortfarande inte varför de inte fick honom att tuppa av på nåt sätt istället. sticka en kniv i nacken på honom borde ju funkat t.ex.

Det blev väl helt enkelt mer dramatiskt på det här sättet. :)

Om Nathan överlevde så är det en faslig cop out.
vilket fint offer som inte var nåt offer.

Men jag vill ha honom kvar också, så kommer de på nåt bra så kan jag nog köpa. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Rombat » mån maj 28, 2007 8:03

Haha! Det roliga är att risken är stor att inget av det ni diskuterar någonsin kommer att förklaras.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav HippieSpellan » mån maj 28, 2007 8:11

Rombat skrev:Haha! Det roliga är att risken är stor att inget av det ni diskuterar någonsin kommer att förklaras.

om det inte blir en chat med dem=)
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav noike » mån maj 28, 2007 14:16

Chat är så ute. Jag säger roadtrip till deras produktionskontor och kräver att de lyssnar och klargör det hela.

"The fanbase needs answers! WE NEED THE TRUTH! Let go of me! Stop. Security! Get this security impostor off me! They're manhandeling me! Anyone listening to me?! Beuller? Beuller?!"
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Rombat » mån maj 28, 2007 14:21

Help! Help! I'm being repressed!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav danneman » mån maj 28, 2007 14:23

Ska tydligen komma en spin-off på Heroes, där det ska presenteras en ny karaktär varje vecka och så kommer publiken kunna rösta fram den karaktär från spin-offen de vill ha på Heroes.

http://www.tv.com/heroes-origins/show/7 ... e;title;41
danneman
Demon Fodder

Inläggav LWes » mån maj 28, 2007 14:57

danneman skrev:Ska tydligen komma en spin-off på Heroes, där det ska presenteras en ny karaktär varje vecka och så kommer publiken kunna rösta fram den karaktär från spin-offen de vill ha på Heroes.

Ja det ska det tydligen göra.......................
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav HeY » mån maj 28, 2007 16:38

Angående Claire så har manusförfattarna sagt att hon kan dö. Hon är inte oslagbar bara läckningsbar till en viss gräns. Så jag tror också på att Caire kan känna efter en punkt.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » mån maj 28, 2007 16:44

danneman skrev:Ska tydligen komma en spin-off på Heroes, där det ska presenteras en ny karaktär varje vecka och så kommer publiken kunna rösta fram den karaktär från spin-offen de vill ha på Heroes.

mmm viewtopic.php?t=2446 =)
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » mån maj 28, 2007 16:51

HippieSpellan skrev:

mmm viewtopic.php?t=2446 =)

Jag måste säga att reaktionerna på denna nyheten är riktigt kul. Danneman verkade tro att det var stora nyheten och ville vara snäll och dela med sig och alla bara: Mhmm, what else is new :rolleyes: :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav gaspode » mån maj 28, 2007 17:07

finns inget värre brott på internet än gamla nyheter :D
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav danneman » mån maj 28, 2007 17:26

Jag sökte faktiskt på "Origins" innan jag skrev det och fick zero hits. :rolleyes:
danneman
Demon Fodder

Inläggav Illyria » mån maj 28, 2007 17:30

Kanske sökmotorn som har hicka, men:

http://buffyforum.se/viewtopic.php?p=327961&highlight=origins#327961

Är lite tveksam till ordet spinnoff också, avsnitten verkar ju ingå i "30 avsnitt" av Heroes och låter därför mer som specialavsnitt. Inte första gången NBC förvirrar med den pressreleasen. ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav gaspode » mån maj 28, 2007 17:36

danneman skrev:Jag sökte faktiskt på "Origins" innan jag skrev det och fick zero hits. :rolleyes:
haha, phpbb:s sökmotor vinner igen! :)

Välkommen till forumet förresten danneman!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film