caffeineaddict skrev:Björn: Börjar bli rädd att jag inte kommer hinna se LC, så jag använder dig lite som mitt omdöme och måste då fråga: vad tyckte du om In the Bedroom när det begav sig?
A bear skrev:caffeineaddict skrev:Björn: Börjar bli rädd att jag inte kommer hinna se LC, så jag använder dig lite som mitt omdöme och måste då fråga: vad tyckte du om In the Bedroom när det begav sig?
Ingenting. Inte sett den. Vill jag se den?
caffeineaddict skrev:A bear skrev:caffeineaddict skrev:Björn: Börjar bli rädd att jag inte kommer hinna se LC, så jag använder dig lite som mitt omdöme och måste då fråga: vad tyckte du om In the Bedroom när det begav sig?
Ingenting. Inte sett den. Vill jag se den?
Me fucking adores it. Eller gjorde det när jag såg den när den var ny iaf. Och det är samma regissör och verkar ju ha ett liknande tema (det där gamla vanliga om nedbrytandet av den till synes pålitliga familjestrukturen, yadda-yadda-yadda... men det är inte sämre för det).
Kan plocka med en DVD till dig på fredag. Dock tror jag inte den lämpar sig för filmkvällen om vi inte ska begå kollektivt självmord strax efteråt.
Bernard Berkman: Joan, let me ask you something. All that work I did at the end of our marriage, making dinners, cleaning up, being more attentive. It never was going to make a difference, was it? You were leaving no matter what...
Joan Berkman: You never made a dinner.
Bernard Berkman: I made burgers that time you had pneumonia.
We cannot defend freedom abroad by deserting it at home.
Steve Coogan: Tristram Shandy, it was actually number eight in the top one hundred books of all time.
Tony Wilson: That was a chronological list.
It's just like the 60's. Only with less hope.
Zaxx skrev:Vad är det för skit? Det var kul när han sa namnen.. men sen skulle det vara så ?.. WTF:. äh
caffeineaddict skrev:Jag måste se den här om så bara för att IMDb:s keywords för den är: Forklift / Blood / Chainsaw / Decapitation / Gore / Impalement / Narration / Safety / Severed Arm / Severed Hand / Splatter / Split In Two / Spoof / Torso Cut In Half
Främst att den börjar med "Forklift", för gorefilmer har man ju iofs sett förut.
A bear skrev:caffeineaddict skrev:Jag måste se den här om så bara för att IMDb:s keywords för den är: Forklift / Blood / Chainsaw / Decapitation / Gore / Impalement / Narration / Safety / Severed Arm / Severed Hand / Splatter / Split In Two / Spoof / Torso Cut In Half
Främst att den börjar med "Forklift", för gorefilmer har man ju iofs sett förut.
ÅÅÅÅ! Den är underbar! Jag har den! Vill du ha den?
caffeineaddict skrev:A bear skrev:caffeineaddict skrev:Jag måste se den här om så bara för att IMDb:s keywords för den är: Forklift / Blood / Chainsaw / Decapitation / Gore / Impalement / Narration / Safety / Severed Arm / Severed Hand / Splatter / Split In Two / Spoof / Torso Cut In Half
ÅÅÅÅ! Den är underbar! Jag har den! Vill du ha den?
Jag antar det.Ögon verkar ju inte vara inblandade så då borde jag fixa det. Plus att gorehumor är jag inte så känslig för, det är mer "gore på allvar" jag faktiskt ibland kan ha lite problem med.
Kanske något för filmkvällen i morgon?
Binchy skrev:Vi såg en film i lördags som hade ett gigantiskt fel: manliga kor...
Barnyard hette filmen, och om jag ska vara snäll får den en tvåa. Men det var de där manliga korna som förstörde hela filmen. (spoiler om någon mot förmodan tänker se filmen, och inte kan räkna ut med lilltån att filmen kommer sluta så här) Det föds tom en liten ko med juver och allt och ändå säger de "åh, en liten pojke, han ska heta Ben".
ey skrev:Binchy skrev:Vi såg en film i lördags som hade ett gigantiskt fel: manliga kor...
Barnyard hette filmen, och om jag ska vara snäll får den en tvåa. Men det var de där manliga korna som förstörde hela filmen. (spoiler om någon mot förmodan tänker se filmen, och inte kan räkna ut med lilltån att filmen kommer sluta så här) Det föds tom en liten ko med juver och allt och ändå säger de "åh, en liten pojke, han ska heta Ben".
han kanske KÄNDE sig som en pojke, den lille kon. har du tänkt på det?! huh!?!
Binchy skrev:ey skrev:Binchy skrev:Vi såg en film i lördags som hade ett gigantiskt fel: manliga kor...
Men hur visste de andra hur han kände sig? Han har ju inte sagt ett ljud än, där.
ey skrev:Binchy skrev:ey skrev:Binchy skrev:Vi såg en film i lördags som hade ett gigantiskt fel: manliga kor...
Men hur visste de andra hur han kände sig? Han har ju inte sagt ett ljud än, där.
telepati, duh!
imdb.com skrev:Incorrectly regarded as goofs: Yes, the male cattle have udders; it's a joke.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare