Ai skrev:![]()
![]()
![]()
Shit.
Dem var jäkligt snygga.
eponinethen skrev:Visst. Det är synd, sjukt synd.. Jag älskade verkligen den här serien, och nu ser jag knappt fram emot säsong 4
eponinethen skrev:Speaking of YouTube. Om ni inte sett denna "interview" med Leisha, Kate och Sandra Bernhard (errrrrrr....) så kolla: http://www.youtube.com/watch?v=9Tkz8iskoHM
Ai skrev:![]()
![]()
![]()
brat skrev:Argh. Jag som just kommit över Shane/Kate och bestämt att jag inte var lesbisk.
Tinwiel skrev:Och även om man har kommit fram till att man inte är lesbisk så kan man nog tänka sig att vara lite flexibel om hon skulle fråga..
The Buffster skrev:Detta har jag verkligen saknat. Gillar Shane betydligt bättre såhär, ensam och lidande, än tillsammans med Carmen i ett supergulligt par.
FearOfFour skrev:Shane är tveklöst kvinnan i mitt liv.
Men jag hängde inte riktigt med i slutet av avsnittet:
varför sprang Shane ut igen, och vem var ungen?
Tinwiel skrev:FearOfFour skrev:Shane är tveklöst kvinnan i mitt liv.
Men jag hängde inte riktigt med i slutet av avsnittet:
varför sprang Shane ut igen, och vem var ungen?
Det var väl hennes lillebror? Hennes halvbror vill säga, som hon bara har träffat nån gång tidigare i hela sitt liv. Mamman var liiite bitter kan man säga.
poser skrev:Jag tyckte inte avsnittet var så intressant, jag förutspår att den här säsongen kommer få mig att tappa intresset för serien!
FearOfFour skrev:när blev shane &jenny så bra vänner att de flyttade ihop? och vad sjutton hände med den där killen som filmade dem? han bara försvann.
FearOfFour skrev:saken med l word är att det är ett intressant koncept och med vissa hetingar (nåja, Shane) som får en att vilja se mer, men som serie i sig är den väl egentligen inte speciellt imponerande. Den saknar ganska mycket av en röd tråd i mitt tycke.
Tinwiel skrev:Jag gillade 4x01, men jag håller väl mer er i kritiken litegrann av serien. Dock inte om 4x01, för det var ett bra avsnitt. Kanske inte lika bra som vissa av dom dramatiska avsnitten i slutet av säsong 3, men ändå bra. I slutändan är ändå The L word en serie jag gillar och ser fram emot.
RalfiParpa skrev:FearOfFour skrev:och vad sjutton hände med den där killen som filmade dem? han bara försvann.
Mark försvann helt utan förklaring, det finns bara plats för en heterosexuell, vit man i den här serien. De lesbiska tittarna klagade väl på att karaktären var för chauvinistisk eller nåt så vi fick Angus som är så söt och kramig att ingen fradgatuggande manshatanre kan ogilla honom.
Nyanser, beeyatch!
Personligen uppskattade jag meta-värdet i Mark-arcen. Det sköttes subtilt och sexigt men det räcker väl inte alltid.
Noam skrev:Mark fick ju nåt filmjobb och åkte iväg på turné (?) med nåt folk..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare