adolvsson skrev:Donny Crane!
Jag väntar bara på att Denny ska få en bror vid namn Danny också.
adolvsson skrev:Donny Crane!
eriked skrev:Peter Coyote i Sphere på trean right now! Fast filmen är ingen höjdare om jag kommer ihåg rätt.
fanimej skrev:Tom Lenk var med i senaste HIMYM
Illyria skrev:fanimej skrev:Tom Lenk var med i senaste HIMYM
Vilket avsnittsnr?
Illyria skrev:Alright, måste ladda hem det då, fast senast jag gjorde det så gillade jag inte serien mer, är mest ute efter Tom Lenk.
Glorificus skrev:Illyria skrev:Alright, måste ladda hem det då, fast senast jag gjorde det så gillade jag inte serien mer, är mest ute efter Tom Lenk. ;)
Mm, fast han är bara med i två scener, en utan dialog.
eriked skrev:Alyson Hannigan ska var med i Conan den 24:e november (om en vecka) i USA. Dröjer väl ytterligare nån veckan innan den visas på tv4+ skulle jag tro.
Glorificus skrev:eriked skrev:Alyson Hannigan ska var med i Conan den 24:e november (om en vecka) i USA. Dröjer väl ytterligare nån veckan innan den visas på tv4+ skulle jag tro.
Såg precis att det är på TV4+ kl 00:00 i natt.
gaspode skrev:Glorificus skrev:eriked skrev:Alyson Hannigan ska var med i Conan den 24:e november (om en vecka) i USA. Dröjer väl ytterligare nån veckan innan den visas på tv4+ skulle jag tro.
Såg precis att det är på TV4+ kl 00:00 i natt.
ooh, och jag som precis har kopplat in min digitalbox (radiotjänst: jag skämtar, hahaha)
Tam skrev:Han som var jätterolig i AtS 3.08 var med i Desperate Housewives 3.07. Han har galna ögon. Och heter Matt Casper.
sp1keout skrev:Tam skrev:Han som var jätterolig i AtS 3.08 var med i Desperate Housewives 3.07. Han har galna ögon. Och heter Matt Casper.
La jag inte märke till, och imdb hjälpte inte ett smack. Jag fattar ingenting.
A bear skrev:Ny rysare med Eliza D
...och Michael Ironside, Martin Donovan och Larry Hankin. Av regissören till "Wrong Turn". Kan bli sevärt, titeln till trots.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]