adolvsson skrev:På tal om film... Superman Returns - ruskigt tråkig. Nog sagt.
Stålmannen utan Richard Pryor? Nej, det går inte.
adolvsson skrev:På tal om film... Superman Returns - ruskigt tråkig. Nog sagt.
AxelMusic skrev:Your order which includes the following item(s):
DVD / Seven Samurai (Criterion)
...will be shipped within the next 12 hours.
French heartthrob Vincent Cassel is set to join Naomi Watts and Viggo Mortensen in the cast of David Cronenberg's Eastern Promises. The film follows a nurse in London who stumbles into a Russian police sting on a prostitution ring. Cassel is to play a Russian whose family owns a brothel in the city. Shooting is due to start in London this November.
adolvsson skrev:Jag vill bara klistra in det här citatet från Guardian Unlimited Film:French heartthrob Vincent Cassel is set to join Naomi Watts and Viggo Mortensen in the cast of David Cronenberg's Eastern Promises. The film follows a nurse in London who stumbles into a Russian police sting on a prostitution ring. Cassel is to play a Russian whose family owns a brothel in the city. Shooting is due to start in London this November.
Därför att alla dom namnen tillsammans får mig alldeles pinglig av upphetsning.
Illyria skrev:Nu har jag skaffat subs till Brick så jag kan se om den. Mitt första betyg, ett antal veckor senare, är 8/10. Får se om filmen och betyget håller vid min omtitt.
Illyria skrev:Det går ju att upptäcka nya detaljer också, även om du vet om överraskningarna så finns det mycket att titta på. Veronica Mars, Donnie Darko och annat som bygger på överraskningar fungerar att se om och om igen. Är något välgjort håller det. Sen tycker jag inte Brick var den sortens film som skulle lämna någon större eftertanke på det sättet Zaxx verkade vara ute efter, men det var ändå en film jag tänkt på nu efteråt.
caffeineaddict skrev:Nick and Charisma Unite! Igen!
(Fast det lär ju inte vara så bra trots det...)
http://www.imdb.com/title/tt0806167/
caffeineaddict skrev:Nick and Charisma Unite! Igen!
(Fast det lär ju inte vara så bra trots det...)
http://www.imdb.com/title/tt0806167/
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare