freso skrev:Är det nån hetero-kille som ser denna serie? En tjejkompis försöker stoppa ner den i munnen på mig som om den vore en... just det.
So... what is the deal? (Och jag vill helst att nån hetero-kille svarar, bi är inte hetero btw)
freso skrev:Är det en slump att INGEN har serien på de lokala hubbarna tro? huh
freso skrev:Well, jag ser varken på L world eller denna. Jag vill inte se en serie pga att den har nakna tjejer/killar i sig, men jag tror många gör det. Enligt min erfarenhet älskar kvinnor att se homosexuella, av nån anledning, och har inget emot girly-girly (vilket inte är sant om motsatsen av könet).Så det var därför jag sade som jag gjorde angående kön/läggning. Typ, ville få en opartisk åsikt.
Ai skrev:freso skrev:Är det en slump att INGEN har serien på de lokala hubbarna tro? huh
Det enda jag kan svara på det är att folk har ingen smak!
Tyvärr ska jag gå och lägga mig nu så jag kan inte hjälpa dig - men Glory ställer säkert upp med nån skiva eller msn kanske? Om hon är vaken förstås.
caffeineaddict skrev:US, here I come! Även om jag just nu inte vet riktigt hur det skulle bättra det här.
wyndham skrev:Ojojoj... Starkt jobbat brat. Jag har inga nya fakta att tillföra, även om jag skulle gissa att Emmett lärde känna gänget genom Mikey eller Ted. Eller iaf inte genom Brian, det skulle nog ha kommit på tal.
freso skrev:Glory: Jag hittade otroligt nog en person senare på hubben.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare