Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » lör aug 19, 2006 22:17

Haha! Bra idé, Ai! :D Jag kan kika litegrann och tänka ut min egen handling. Egentligen behöver jag nog inte titta alls, det där klarar jag av så bra ändå... ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav freso » sön aug 20, 2006 23:26

Är det nån hetero-kille som ser denna serie? En tjejkompis försöker stoppa ner den i munnen på mig som om den vore en... just det. :D

So... what is the deal? (Och jag vill helst att nån hetero-kille svarar, bi är inte hetero btw) :)
Användarvisningsbild
freso
Minion

Inläggav caffeineaddict » sön aug 20, 2006 23:30

freso: Alltså, nu har jag ju bara sett första säsongen av den brittiska varianten som bara är tio avsnitt, men det håller tokigt hög kvalitet. Förstår inte varför en historia skulle vara bättre eller sämre p.g.a. huvudkaraktärernas sexuella läggning, oavsett ens egen.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Glorificus » sön aug 20, 2006 23:31

Äh, det spelar väl ingen roll vilken läggning man har när man gillar en bögserie... Jag ser på House, men det gör mig inte till läkare.. eh, okej, det gör en del till läkare men.. Folk ser på och tycker om Smallville, men inte får man superhjältekomplex för det. ;) Osv. osv... det är en välgjord serie, helt enkelt. Se och bestäm själv om det är något just du tycker är bra. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » sön aug 20, 2006 23:43

freso: Skulle det vara ett lättare beslut om det var L word hon ville att du skulle se? Det handlar ju fortfarande om ett gäng vänner som råkar vara homosexuella. Men det viktiga i allt detta är ju egentligen inte vem dom har sex med, utan hur pass intressanta karaktärerna är och hur fängslande konflikterna är.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » sön aug 20, 2006 23:45

Glömde säga: Jag är själv 100% heterosexuell kvinna (Skulle nog hamna på 1,2 på Kinseyskalan, ungefär), och jag har sett L word utan problem. ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav brat » sön aug 20, 2006 23:52

Jag tänkte inte lägga mig i debatten om tittarnas sexuella läggning. Jag tänkte istället säga att jag just sett 410 och OMG, vad jag älskar den här serien!! Det är sjukt.

And I can't fight this feeling anymore. I forgotten what I started fighting for.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tob » sön aug 20, 2006 23:53

freso skrev:Är det nån hetero-kille som ser denna serie? En tjejkompis försöker stoppa ner den i munnen på mig som om den vore en... just det. :D

So... what is the deal? (Och jag vill helst att nån hetero-kille svarar, bi är inte hetero btw) :)

Queer as folk är ett välgjort relationsdrama med ett väldigt högt underhållninsvärde. Att det nu handlar om bögar är väl snarare en av styrkorna med serien i mina ögon och kanske huvudanledningen till att den sticker ut en del. Karaktärer kan ju bli bra eller intressanta av två anledningar egentligen, antingen pga. att man identifierar sig med dem eller att dem istället känns väldigt främmande.

Skulle nu folk dra slutsatser om min läggning pga att jag tycker om serien så får väl folk göra det. Jo. Jag är hetero.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav freso » mån aug 21, 2006 0:12

Mja, vi hade även en liten diskussion om varför det är mer accepterat med girl-on-girl än boy-on-boy. :) Men det är off-topic.

Well, jag ser varken på L world eller denna. Jag vill inte se en serie pga att den har nakna tjejer/killar i sig, men jag tror många gör det. Enligt min erfarenhet älskar kvinnor att se homosexuella, av nån anledning, och har inget emot girly-girly (vilket inte är sant om motsatsen av könet). :) Så det var därför jag sade som jag gjorde angående kön/läggning. Typ, ville få en opartisk åsikt.

Ursäkta om nån trodde jag ville göra nån kartläggning...

Jag tycker inte man kan dra en parallell till andra sorts serier, Läkarserie, superhjälteserie. Vi snackar ju fasiken om naket här. Sex säljer osv.

Jag skulle för övrigt se piloten för att göra henne nöjd men hittade inte den. :) Är det en slump att INGEN har serien på de lokala hubbarna tro? huh
Användarvisningsbild
freso
Minion

Inläggav Ai » mån aug 21, 2006 0:20

Den finns på Buffyhubben.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav freso » mån aug 21, 2006 0:53

Men inte på den lokala hubben med 5-600 pers. (jag kan inte dra från buffyhubben heller)
Användarvisningsbild
freso
Minion

Inläggav Ai » mån aug 21, 2006 1:01

freso skrev:Är det en slump att INGEN har serien på de lokala hubbarna tro? huh

Det enda jag kan svara på det är att folk har ingen smak! ;)

Tyvärr ska jag gå och lägga mig nu så jag kan inte hjälpa dig - men Glory ställer säkert upp med nån skiva eller msn kanske? Om hon är vaken förstås.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav brat » mån aug 21, 2006 11:21

freso skrev:Well, jag ser varken på L world eller denna. Jag vill inte se en serie pga att den har nakna tjejer/killar i sig, men jag tror många gör det. Enligt min erfarenhet älskar kvinnor att se homosexuella, av nån anledning, och har inget emot girly-girly (vilket inte är sant om motsatsen av könet). :) Så det var därför jag sade som jag gjorde angående kön/läggning. Typ, ville få en opartisk åsikt.

Men att inte se en serie för att den innehåller homosexualitet eller nakenhet verkar lika snett som att se den enbart därför?

Jag tycker givetvis att du ska ge serien en chans (3 avsnitt: dubbelpiloten + 103) som vilken serie som helst innan du bestämmer dig. Att den handlar om homosexuella borde faktiskt inte spela någon roll. Kanske inser du då att den inte passar dig och då är det okej.

Tänker inte förneka att det finns många underhållande sexscener i serien, de är allt som oftast något som höjer serien istället för sänker den (än om det så klart finns undantag). Men jag tvivlar starkt på att någon blivit så fast i serien som vi har p.g.a. nakenheten. Det är precis som flera redan påpekat en serie med underbara karaktärer och fantastiska relationer.

Sedan får jag nog påpeka att jag inte tror att dina fördomar om kvinnor/män stämmer riktigt. Jag känner minst lika många kvinnor som blir obekväma av homosexuella sexscener som män. Tyvärr.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Glorificus » mån aug 21, 2006 14:16

Ai skrev:
freso skrev:Är det en slump att INGEN har serien på de lokala hubbarna tro? huh

Det enda jag kan svara på det är att folk har ingen smak! ;)

Tyvärr ska jag gå och lägga mig nu så jag kan inte hjälpa dig - men Glory ställer säkert upp med nån skiva eller msn kanske? Om hon är vaken förstås.

Nu är jag vaken. ;) freso, hur gick det, fick du tag på något QaF? Kompisen som försökt få dig att se kanske har serien? Annars kan jag skicka över msn.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav caffeineaddict » mån aug 21, 2006 21:08

(spoiler QaF UK S2) "Congratulations, Thomas. I've just officially outed you."

Fy i hela helvetet så fantastiskt. Jag tyckte iofs om S1 också ordentligt mycket (det kanske ni gissade av mina kommentarer), men det här... det här var faktiskt ytterligare ett par snäpp över. Nu känns det som en sann helhet vilket jag länge kände mig lite rädd över att det inte skulle göra när det var slut.

Vet inte riktigt var jag ska börja, så jag börjar med slutet. När monologen börjar, "verkligheten släpper" och sedan DEN sista scenen i Texas... glädje, rysningar, kanske t.o.m. en snyftning eller två. Fantastiskt. Fantastiskt, fantastiskt, fantastiskt!

Jag älskade även hur subplots som till en början inte verkade så viktiga, som allt med Vinces jobb i första halvan av avsnittet (alltså, jag såg hela S2 som ett trippel-långt avsnitt. Har det delats upp på TV och så som vissa Buffyavsnitt eller är det alltid sänt så), sedan blev till en viktig del på slutet (inklusive detaljen om inga mobiltelefoner på jobbet ;) ). Sedan hade jag ju här och var lite problem med Nathan, precis som i S1, men på slutet växte även han och hela hans karaktär kändes som en perfekt del i helheten. Dock saknade jag hans tjejkompis från S1, men Stuart fick ju t.o.m. det till en poäng som passade perfekt in tematiskt.

Scenen med de tre mammorna i köket var också underbar. Hazel, framförallt... vilken karaktär. När hon kommer in och lägger på diabilderna och sedan slår polisen på käften (och gifter sig med honom! För det var väl han i "Hur det gick"-fotoavslutningen?).

Och de två scenerna med Stuart och Alexanders mamma.... det var kanske ändå höjdpunkterna. Så jääävla mörkt, i vad som ändå fungerar som en av de bästa feelgood-serierna någonsin. "Just one thing. Bang." Och så står han där som en demonisk siluett efteråt. Och har bebisen i bilen när han åker därifrån. Det var de scenerna och när han outar Thomas som gjorde att jag visste helt säkert att det är en av de stora serierna. Stuart Jones tillhör de absolut bästa TV-karaktärer jag någonsin har stött på (något säger mig att jag kommer gilla Carcetti i The Wire bättre i den kommande säsong 4...).

Jag har extramaterialet på datorn, men funderar ärligt på att inte se det för att peppa mig själv ännu mer till att köpa DVD:erna inom kort.

:lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:

US, here I come! Även om jag just nu inte vet riktigt hur det skulle bättra det här.

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav The Buffster » tis aug 22, 2006 11:29

caffeineaddict skrev:US, here I come! Även om jag just nu inte vet riktigt hur det skulle bättra det här.

Det var lite därför jag valde att se US först, för att jag kände att jag annars antagligen skulle ägna väldigt mycket tid åt att tänka på hur mycket sämre än UK jag tyckte att det var. Men nu när du verkar gilla det så mycket så vill jag ju VERKLIGEN se det. Kanske inte kan vänta tills jag sett hela US. Vi får se.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav brat » tis aug 22, 2006 22:57

411
De tvingar mig att vänta till 46:45 in i avsnittet innan det kommer en Brian&Justin scen. Det är den enda scenen med dem i hela avsnittet. Den är inte ens en minut lång och de interagerar inte med varandra i mer än en inledande replik. Det borde fasen vara brottsligt.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tinwiel » tis aug 22, 2006 23:09

säsong 2
Är det bara jag som tycker att hela "Emmet ska skaffa sig ny rumpa"-historien är väldigt "out-of-character" för honom? Det känns som att "fuck em all"-Em inte skulle bry sig om en sån sak, även om han är fåfäng. Fast å andra sidan så är det ju lite "fuck em all" att göra en operation, om man vill, även om man blir retad för det... och sen gör han ju ändå inte operationen. Glöm vad jag sa! Jag älskar Emmet jämt och alltid ändå!

3x01
Goddammit vad bra det är i början av säsong 3. Och Randy.. vilken fin skådespelare du är!!!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons aug 23, 2006 16:06

HELA SERIEN
Det här är en fråga jag grunnat på länge, kanske kan vi med gemensamma krafter komma fram till något. Det gäller hur QaF-gänget lärde känna varandra. Brian-Mikey-Emmett-Ted. För att få någon klarhet (?) börjar jag med att lista alla "fakta" jag kan komma på. :)

- Brian och Mikey har känt varandra sedan de var 13-14 år och Brian var ny i klassen (eventuellt nyinflyttad till Pittsburg då?).
- De fyller 30 år 2001, de borde alltså vara 71:or.
- Brian och Lindsey gick på universitetet tillsammans, kanske kan vi anta att de är lika gamla.
- Förutsatt att det är fyraåriga universitetsstuder borde detta vara under åren 89-93 typ.

- Linds & Mel har varit tillsammans 6 år när serien börjar. De har allså varit tillsammans sedan 1995.

- Emmett flyttade till Pittsburgh direkt efter High School (visst säger han det någon gång?). Han har aldrig bott själv. Han säger att han först bodde med Godiva, sedan med Michael.
- I allra första avsnittet berättar Mikey att Emmett bott hos honom sedan hans hyreshus brann ned två år tidigare, år 1999 typ. Ska vi då anta att han bodde med Gaydiva i huset som brann ned? Eller har han hunnit med fler rumskompisar däremellan som han glömde nämna? Hur länge har Godiva varit sjuk tro?
- Hur gammal är Emmett, ett eller ett par år yngre än Mikey&Brian?
- Hur kände Emmett Mikey? Hade de bara träffats ute och Mikey var för snäll för att säga nej till en hemlös homo eller var de vänner innan?

- Ted påstår i början av serien att han är 3 år äldre än Mikey&Brian men erkänner i femte (?) säsongen att han egentligen är 5 (?) år äldre.
- Ted har arbetat på Wertshafter i nio år när han får sparken 2002, han började alltså ungefär år 1993.
- Har vi fått veta när Ted insåg att han var homosexuell, var det relativt nyss eller länge sedan?
- Ted är god vän med Mel, frågan är om hon var hans väg in i gänget eller om han lärde känna Mel genom gänget?

Till sist måste jag nämna Brians påståenden om att han haft alla. Mikey är alltid den som protesterar vilket tyder på att Brian faktiskt har haft sex med Ted & Emmett. Men att Mikey protesterar kanske säger mer om Mikey än om Emmett & Ted, just eftersom det är så viktigt för Mikey och han vill det så gärna.
- Vi får iaf veta att det närmsta Brian kommit till att ha sex med Mikey är ett oavslutat handjob när de var 14-15 år.
- Vi får också veta att Ted varit med i samma gruppsex som Brian, de två gjorde dock inget tillsammans än om Ted försökte.
- Vi får däremot aldrig veta om Emmett varit med Brian. Vi får veta att de två aldrig dansat tillsammans... men det betyder inte nödvändigtvis att de inte haft sex. Jag tycker att det verkar troligt att de haft sex. Emmett är ursöt och Brian har sex med alla nykomlingar i stan. Kanske var det så Emmett lärde känna gänget och efter han blivit uppraggad och dumpad av Brian kanske han började umgås med Mikey... det vore inte första gången det hänt.

Någon som tagit sig hela vägen ned hit? :) I så fall ska ni få min teori. Men förhoppningvis kommer någon av er ihåg mer "fakta" som gör att jag slipper gissa så mycket.

Brian & Mikey känner varandra sedan barndom. Brian lärde känna Lindsey på universitetet. Lindsey blev kort därefter tillsammans med Mel. Mel kände Ted sedan skolan. Hon introducerade honom till gänget och han började umgås med Mikey. Emmett flyttade till Pittsburg och blev uppraggad av Brian. Då Brian dumpat honom började Emmett umgås med Mikey och flyttade in hos honom när hyreshuset brann ned.

Låter rätt bra va? ;)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav wyndham » ons aug 23, 2006 16:29

Ojojoj... Starkt jobbat brat. Jag har inga nya fakta att tillföra, även om jag skulle gissa att Emmett lärde känna gänget genom Mikey eller Ted. Eller iaf inte genom Brian, det skulle nog ha kommit på tal. Tror inte heller att Ted har varit särskilt osäker på sin läggning, även om han kanske inte har varit den som kom ut tidigast.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav freso » ons aug 23, 2006 16:40

Glory: Jag hittade otroligt nog en person senare på hubben. :) Kan inte ta via msn heller då det är kommunicera-gränsen jag försöker undgå.

brat: Well, säger du det så, mmmm, jag vet inte. Tycker dagens samhälle ser annorlunda ut, men skit i det. :)
Användarvisningsbild
freso
Minion

Inläggav brat » ons aug 23, 2006 16:47

wyndham skrev:Ojojoj... Starkt jobbat brat. Jag har inga nya fakta att tillföra, även om jag skulle gissa att Emmett lärde känna gänget genom Mikey eller Ted. Eller iaf inte genom Brian, det skulle nog ha kommit på tal.

Nä, egentligen tror inte jag det heller. Men jag vill det väldigt gärna. De är så söta ihop. Dessutom är hela "i've had everyone"-grejen totalt paj om Brian inte haft sex med Emmett. Då har han varit närmare sex med Mikey än med både Ted och Emmett, lite b. Fast jag förstår varför Mikey är så fixerad på att påpeka att de inte haft sex... men nä... gillar det inte.

Och eftersom man inte får veta något bestämt så hittar jag på en egen version där Brian haft sex med Emmett. Varför inte. :)
I vilket fall tror jag helt klart att Emmett blev vän med Mikey först och inte med Ted. Emmett och Ted har inte så väldigt mycket ihop i början av serien. Det är snarare så att både Emmett och Ted hävdar att Mikey är deras bästa vän medan Mikey hävdar att Brian är hans. Fast Ted & Emmett kommer snabbt närmare varandra. Eller så minns jag fel, måste titta närmare på det (också) vid den tredje genomtitten. :)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Glorificus » ons aug 23, 2006 16:55

Jag läste första halvan av ditt inlägg, brat, sen fick jag huvudvärk av allt tänkande.. så jag läser resten lite senare... :P Men det verkar ju logiskt att Teds väg in i gänget var via Mel. Och Emmetts via boendet med Mikey.

freso skrev:Glory: Jag hittade otroligt nog en person senare på hubben. :)

Så bra att det ordnade sig. :)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » ons aug 23, 2006 17:11

Wow brat! Jag är imponerad, men jag kan då personligen inte bidra med något mer "fakta" Jag tror nog du fick med allt :)

(spoiler hela serien) Personligen tror jag mer på att Emmetts väg in i gänget var via Mikey och inte Brian, på något vis känns det som att det borde ha nämnts ifall det hade hänt något mellan Brian och Emmet. Men det finns ju inget som stödjer nåt av det, så det är bara en känsla ;)

Annars finns det ju QaF tie-in novels som behandlar ämnet om deras liv innan serien, men det är ju typ officiel fanfiction så dom kanske man inte ska lägga så mycket vikt på heller.
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav caffeineaddict » ons aug 23, 2006 19:14

(spoiler QaF US 1.01 & 1.02 / hela QaF UK) Som så många varnat mig för i förväg: en ytterst schizofren upplevelse. Kändes faktiskt som att det var en scen-för-scen-remake där vissa saker helt enkelt hade amerikaniserats.

Samtidigt betyder det såklart att det var bra. Nu har jag ju gått och förälskat mig så totalt i deras brittiska motsvarigheter att jag lite svårt att se hur jag någonsin ska tycka så mycket om Brian Kinney som jag gör om Stuart Jones, men det känns nästan också självklart att jag tycker. Att döma av alla kärleksförklaringar from you lot finns säkert stor chans att jag ändrar mig inom kort.

Den lustigaste "översättningen" är nog hur Vince/Mikey har gått från att vara en attraktiv man som bara är mindre attraktiv än sin bästa vän och inte har något av hans självförtroende (i den brittiska varianten) till en mer klassisk "nörd"-figur. Helt klart den karaktär som har förändrats mest enbart av valet av skådis, tycker att Craig Kelly och Hal Sparks ger helt olika första intryck.

Nu är jag mest fascinerad av att se var den här versionen börjar bryta av från den brittiska varianten och gå sina egna vägar, för det är naturligtvis det jag väntar på.

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav The Ankh » ons aug 23, 2006 23:53

Åh Quaffe!!!! :lovebunny:
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Ai » tor aug 24, 2006 18:02

I'm BACK!! Gud vad jag saknat den här tråden! Hädanefter är det jag som betalar internetränkningarna.... :evil:

Först: brat! Stum av beundran för din rant! Jag håller med i allt.
(spoiler Hela serien) Ted berättade för Em att han kom ut i collage - men hur länge han varit medveten är det väl aldrig sagt nåt om vad jag vet. Sen håller jag med den som sa att Em inte lärde känna dom andra genom att bli dumpad av Brian. Men jag håller inte för helt otroligt att han har haft sex med honom för det. Men om han skulle ha hållit sig kvar i Brians närhet (oavsiktligt) genom att börja umgås med Mikey och Ted efteråt så hade nog det kommenterats när Justin dök upp. Att det var nån form av upprepning.

Sen: QaFfe!
(spoiler UK och US piloten) Ja, det var det jag varnade dig för. Att man har svårt att se US så tätt inpå eftersom det i början är näst intill scen för scen. Jag är inte förvånad över dina kommentarer och det var därför jag var liiiiiite lättad över att du skulle åka iväg emellan. Så det blev en liten pyttepaus. Nu verkar det inte riktigt blivit så. Men sanningen är att det var mycket längre tid för mig - från det att UK sändes här i Sverige till förrra året - emellan serierna och jag hade ändå svårt att komma in i US utan att jämföra och vara mäkta besviken dom första avsnittena. Jag tror att du kommer att bli förälskad i karaktärerna med tiden, men det kommer att dröja en liten stund.
Senast redigerad av Ai tor aug 24, 2006 18:16, redigerad totalt 1 gång.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tor aug 24, 2006 18:16

What to do när man inte har internet....avatarer såklart!!

Bild Bild Bild Bild

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » tor aug 24, 2006 18:38

Fina! :lovebunny: Hm... skulle jag välja en favorit skulle det nog vara den tredje. Eller fjärde. Svårt...
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » tor aug 24, 2006 21:53

Ai, så vackra! speciellt den första, hur underbar som helst :lovebunny:
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film