Kan fortfarande inte fatta att jag i förväg lyckades spekulera rätt om hur Veronica fick klamydian. Det *borde* ha varit en huh-grej så jag vet inte vad som hände där.

AKS skrev:Har de börjat spela in VM än?
brat skrev:Jag glömde bara nämna en liten reaktion:
2x22
En lite oviktig reaktion som jag måste dela med mig av. När Logan kommer upp på taket och Cassidy helt plötsligt skjuter blev jag så rädd att jag ryckte till (mycket) och stack ett finger i mitt öga. Det gjorde ont.
AKS skrev:2.22
Ang. Lamb: Nej, han är inte död. Nu har jag inte sett avsnitten sen det sändes, men den sheriff/polis som följde med borgmästaren i planet var den lokale sheriffen där pappa Mars hittade borgmästaren, så Lamb var inte där. Om jag kommer ihåg rätt....
Illyria skrev:AKS skrev:2.22
Ang. Lamb: Nej, han är inte död. Nu har jag inte sett avsnitten sen det sändes, men den sheriff/polis som följde med borgmästaren i planet var den lokale sheriffen där pappa Mars hittade borgmästaren, så Lamb var inte där. Om jag kommer ihåg rätt....
Det är rätt. Eller ivarjefall någon annan sorts polis följde med. Lamb skulle möta planet i Neptune och ville därför inte ha Keith ombord.
Glorificus skrev:2x22
Jag önskar att jag också hade petat mig i ögat, så jag blivit lite mer påverkad av s2. Som det är nu blev jag mest bara frustrerad på all potential som fanns och allt som kunde gjorts så mycket bättre.
brat skrev:Glorificus skrev:2x22
Jag önskar att jag också hade petat mig i ögat, så jag blivit lite mer påverkad av s2. Som det är nu blev jag mest bara frustrerad på all potential som fanns och allt som kunde gjorts så mycket bättre.
Det är sånt som gör att man vill bli författare. Det är väldigt motiverande att drömma om vad man själv skulle ha gjort med den stabila grund de har att arbeta med på VM.
Jag förstod förresten din BN-karaktär när jag såg slutet av VM s1. Han är ju en solklar Logan-typ (dock inte Logan-kopia). (Du vet vilken karaktär jag menar.) Tror att du liknade honom vid Logan när du skulle beskriva honom och jag satt som ett frågetecken, men nu är det uppebart. Great.
Flisa skrev:Jag gillar verkligen Veronica som karaktär, blir jätte inspirerad av henne, heh. Men även Mac är underbar.. önskar att jag hade hennes data-skills.
Illyria skrev:Mac-avatar! Plus i kanten till eponinethen.
Illyria skrev:Min stora förhoppning är att Mac blir en regular i säsong 3, det hade varit perfekt. Alla avsnitt med Mac blir alltid snäppet bättre.
AKS skrev:Hoppas verkligen inte att hon blir regular, men det lär hon ju bli bara för att jag inte vill det
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare