LWes skrev:Har ni sett femte filmen då? K-F har väl just översatt den. Jag har inte sett den ännu. Filmerna brukar vara bättre än fillers, men ändå inte lika bra som vanliga avnsitten.
freso skrev:Mmm, nu har jag sett klart Speed Grapher också.
Har sett en till serie: Samurai Champloo. Helt galen serie. Humor humor humor i den. Rätt skoj!
sp1keout skrev:Så bra är väl inte Samurai Champloo?
Jag såg klart en serie igår på 52 avsnitt, jag älskade den, men hatade slutet, som vanligt med andra ord -_-;;;
freso skrev:Vad var det för serie på 52 avsnitt då? Hata slutet? Det är ju en av de sakerna som brukar vara bra med anime, att slutet är bra...?
nikozar skrev:En ganska sjuk men bra anime är annar Gantz, och jag har dessutom gett one piece en extra chans och insett att den faktiskt är ganska okej^^
Tinkerbelle skrev:Är det någon som tittar på Higurashi no Naku Koro ni? Jag har sett de 8 avsnitt som släppts hittils, och jag måste säga att det verkar minst sagt lovande! Jag gillar tecknarstilen, och stämningen blir faktiskt riktigt ruggig ibland.
Eisa skrev:men kom igen människor, ni bara måste titta på bleach, ni går verkligen miste om något annars.
nikozar skrev:Om ni får för er att läsa manga på datorn så vill jag starkt rekommendera detta program http://www.geocities.com/davidayton/CDisplay
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]