av brat » ons jun 14, 2006 2:37
214
Första gången jag såg det här avsnittet var en mardröm, jag var så orolig för Justin. Nu när jag sett om det slås jag av hur fantastiskt bra det är!! STORA känslor (Emmett&George, Justin&Brian) och träffsäkra små scener (Teds & Brians fyllesamtal t.ex.)
Men allra mest slås jag av hur mycket Brian visar sina känslor för Justin!! När han blir orolig för Justin släpper många av hans hämningar. Han vill göra allt för Justin och bryr sig inte om alla vet det. Inte mindre en TRE gånger syftar någon på Justin&Brian som pojkvänner och Brian reagerar inte en enda gång!
Både Gale och Randy är fenomentalt bra i det här avsnittet! Brian utstrålar smärta och Justin är så vilsen.
215-216
Vill minnas att Brian även i 215 visar sina känslor väldigt mycket, dock inte direkt utan genom att bli fruktansvärt avundsjuk och barnslig. Märkligt då att Justin känner något behov av Ethan redan i 216 när Brian varit kärleksfull som aldrig förr. Ska bli intressant att se om den biten. Vill se fler avsnitt nu!!! Men jag måste vänta... länge.
Vojne vojne.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"