Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 15:31

Glorificus skrev:*hela serien*
Om Brians hår också, haha. Justin borde ha plockat fram saxen någon gång under säsongen... oj, det hade varit en bra scen... :D

Haha.. åh, varför fick vi inte en sån scen! Det hade varit perfekt. En scen med sax. Klipp, klipp. Och pincett! :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Glorificus » sön apr 02, 2006 16:42

Tinwiel skrev:
Glorificus skrev:*hela serien*
Om Brians hår också, haha. Justin borde ha plockat fram saxen någon gång under säsongen... oj, det hade varit en bra scen... :D

Haha.. åh, varför fick vi inte en sån scen! Det hade varit perfekt. En scen med sax. Klipp, klipp. Och pincett! :D

*ASG* Ja!! Fast jag tänkte mig en klippning i stil med den där scenen i Fenomen då Kyra Sedgwick hjälper John Travolta att raka sig. Eller drejningsscenen i Ghost - fast med sax och pincett istället för lera. Hur det nu skulle se ut... hahaha...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » sön apr 02, 2006 16:46

Min första omedelbara tanke var faktist också Ghost!!

Ju mer jag tänker på det så fattas den där scenen mig! :D :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 18:34

Glorificus skrev:*ASG* Ja!! Fast jag tänkte mig en klippning i stil med den där scenen i Fenomen då Kyra Sedgwick hjälper John Travolta att raka sig. Eller drejningsscenen i Ghost - fast med sax och pincett istället för lera. Hur det nu skulle se ut... hahaha...

OMG! Drejningsscenen! Det hade ju varit helt perfekt! Ååååh... Glory kunde fått varit rådgivare hos QaF, då hade vi fått en sån.. :D

såsom jag ser den framför mig så är den riktigt HET också. Jajamensan. 8)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » sön apr 02, 2006 19:30

Tinwiel skrev:
Glorificus skrev:*ASG* Ja!! Fast jag tänkte mig en klippning i stil med den där scenen i Fenomen då Kyra Sedgwick hjälper John Travolta att raka sig. Eller drejningsscenen i Ghost - fast med sax och pincett istället för lera. Hur det nu skulle se ut... hahaha...

OMG! Drejningsscenen! Det hade ju varit helt perfekt! Ååååh... Glory kunde fått varit rådgivare hos QaF, då hade vi fått en sån.. :D

såsom jag ser den framför mig så är den riktigt HET också. Jajamensan. 8)

Bild

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 19:58

Haha.. fin smiley, Ai.. :D

5x05

Syfilis. Snacka om att få en ruggig sjukdom också.. :rolleyes:

Hunter: Yeah, I'm a cocksucking superstar. (sorgligt sammanhang men rolig replik).

Absolut roligast i avsnittet var Ted som blir tagen för flata. Stort gapskratt. :D

Brian är fortfarande sur på heterovärlden för att dom har tagit Mikey ifrån honom...men sluta tjata, Brian, det är såå tröttsamt.

Daphne! Fortfarande übersöt. Fina slingor i håret hade hon också. :lovebunny:

Snacka om megapinsamt att säga till sina ex att man har en könssjukdom. Snart vet hela Babylon, eftersom Brian har legat med typ 80 % där. ;)

Äntligen fick vi ett slut på J.R-cirkusen, bra. Jag fick lite ont i magen när dom höll på och plågade den stackars ungen. Mikey kommer till insikt också. About fucking time! :evil:

Nog för att Ted såg i stort sett likadan ut, så jag fattar Scott inte har gjort plastikoperationer i verkligheten, men han kanske har medvetet gått in för att sluska till sig i början av säsongen och sen tränat stenhårt för att se fräschare ut?

Spoiler för resten av säsongen
Sista diskussionen mellan B och J är nästan ett eko av säsong 2. Jaja... Skillnaden är väl att dom ändå har mognat båda två, men också att det inte finns någon Ethan den här gången. Justin flyr inte ifrån nånting, till nån annan. Om han går så gör han det av andra orsaker, och försöker inte fylla hålet (det själsliga menar jag... :D ) med någon annan.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Ai » sön apr 02, 2006 20:10

Bara 80%? Vad har dom sista 20 gjort för ont då? :D Graden av berusning och lite bra droger och även troll funkar... ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » sön apr 02, 2006 20:34

Ai skrev:Bara 80%? Vad har dom sista 20 gjort för ont då? :D Graden av berusning och lite bra droger och även troll funkar... ;)

:D Ja, det finns väl några som Brian anser inte nå upp till hans krav... det är bara det att Brian har andra "krav" än oss andra.. men det kan hända att siffran måste justeras uppåt. ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Glorificus » sön apr 02, 2006 20:41

Huh, nu kom visst en period då jag inte antecknade så mycket. Några favoritcitat, osv. Hoppar några avsnitt dessutom...

3x11
Hahaha, Brian och Debbie... :D
Brian: "Anything else?"
Deb: "Yeah. Got any chips?"

Finns nog inget som kunde ha provocerat Brian mer än när Babylon drabbades av polischefens terror. Men det löser man lätt med lite civil olydnad, hehe...
Brian: "The back room is re-opened, boys!"
Boys: "Yeaaah!"

3x12
Nej, Hunter, gå inte iväg med den onde mördaren..! Dumme lille pojke. :( Jag gillar Hunter, han är rolig och söt på ett "vilja ta hand om"-sätt. Och hur roligt är det inte när han tror att Justin är en annan hustler?! :) Men han är lite för våghalsig för sitt eget bästa.

Ted får Emmett att ta droger... usch, jag gillar verkligen inte Ted nu. Det är värre att dra ned någon annan i sån där skit än att "bara" skada sig själv.

Brian skapar sitt eget back room i sitt loft. :D

3x13
Aww, de är så söta!
Brian: "So you sacrificed everything?"
Justin: "Sometimes you have to for what you believe in."
Följt av en helbild på avstånd av de två som kysser, skrattar och håller om varandra halvsnurrande på barstolarna! Jag var tvungen att spola tillbaka och se om det minst tio gånger, haha... jag är en total Brian/Justin-shipper. :D

Mycket roligt med Hunters lilla crush på Brian också...
Michael: "Well he already has a boyfriend!"
Hunter: "You do?"
Brian: "In a non-defined, non-conventional sort of way, yeah."

3x14
Det här är stort för Brian - han säljer nästan allt han äger för att kunna stoppa polischefen från att bli borgmästare.
Brian: "I think I'm experiencing possession withdrawal. I need to lie down."
Justin: "Good thing you didn't sell your bed."
Brian: "I'd rather sell a kidney."

Stark scen när Hunter berättar om sin mamma. Inte konstigt att Ben och Mikey tar honom till sig - man vill bara krama om honom och ge honom en riktig familj! Kul att det blev Mikey som tar honom med sig och bara rymmer sådär, men det känns som att det kan sluta illa...
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » sön apr 02, 2006 23:18

[5x02]

Ted: Although, when I said "Go and buy yourself a new toy" this isn't exacly the toy I had in mind...
Brian: It says on the box: Appropriate for boys ninteen to thirty, so stop fretting mother. I can afford it!

Alla köper något att renovera med kärlek! Brian, Babylon och Mikey ett hus... Don efter person!

Och ingen liten pojke har älskat att leka med sin nya leksak mer än Brian! Tyvärr verkar ingen av dom andra små pojkarna vara impad och vilja leka med honom....

Mel har ett temprament som går till världshistorien och jag kan verkligen irritera mig på att hon inte har nån spärr som gör att hon inte skriker i närheten av JR. MEN! Jag kan verkligen sympatisera med hennes situation och ståndpunkter. Mikey må vara JR's pappa - men att kräva delad vårdnad när hon är så liten och han aldrig haft fullt ansvar nån enda gång för henne. Plus att hon har kolik! *skakar på huvudet* Deb har också en poäng när hon först läser lusen utav Ben och Michael och sen Mel - tyvärr så laddar hon dom bara med mer argument eftersom dom väljer att missuppfatta vad dom hör...

Sen kliver Brian in. Och hör och häpna - är den vuxne i allting! Justin har verkligen smittat av sig...
Brian: When did you become this pius sanctamonious judgemental twit?
Mikey: The point is not - when did I change. The point is - why haven't you? When are you gonna stop being some over the hill club boy and grow up!
Men det Mikey inte ser, är att Brian faktist har förändrats. Inte på samma sätt som andra, och inte lika mycket kanske - men han har förändrats.

Långsamt går det upp för Justin hur Hollywood funkar. Det suger att vara den enda som tror på och älskar ett projekt - fråga Brian! Så han åker hem. Till Briiiiiiiian! Det leendet när han kommer in i sovrummet! Underbart - och det verkar Brian tycka också.... :twisted:

Emmet: Just call me - The Queer Guy.
Ted: Wouldn't that be like calling the Pope - The Catholic Guy?
:D

Jag är ju en sucker för slutscener i den här serien. Den här gången också. Det är sååååå sköööönt att ha dom tillbaka tillsammans! Visserligen så är det ju inte så längesen för en annan - men man kan ju inbilla sig hur länge det kändes för dom som såg serien när det sändes! Och det måste vara skönt för Randy och Gale att få återgå till sin normala motspelare. Bekvämt och hemtamt liksom. Tycker nästan att det märks.

Justin: There's still one thing Pittsburgh has, that Hollywood hasn't...

:lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » sön apr 02, 2006 23:24

Ai skrev:[5x02]
Emmet: Just call me - The Queer Guy.
Ted: Wouldn't that be like calling the Pope - The Catholic Guy?
:D

*ASG*

Ai skrev:Och det måste vara skönt för Randy och Gale att få återgå till sin normala motspelare. Bekvämt och hemtamt liksom. Tycker nästan att det märks.

Justin: There's still one thing Pittsburgh has, that Hollywood hasn't...

Awwwww!!! :D :D Det tror jag också.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån apr 03, 2006 17:16

5x06
Bra att det är slut på Teds självömkan nu.

Brian blev nobbad! Självklart så är detta en katastrof, och den ålders-nojige Brian blir ännu nojigare. Justin tar ingen bullshit från Brian, utan klämmer ur honom vad som är fel. Dock så lyckas han inte få nåt vett i Brians skalle, utan Brian fortsätter sitt race. Justin däremot har återgått till sin s 2-längtan efter ett "riktigt" förhållande och dom driver allt längre ifrån varandra.

Haha... Brian har verkligen förlorat sin mojo. Om han inte är Pittsburghs mest eftertraktade fuck, vad är han då?

Emmet är stjärna igen. Det är lite lustigt att det inte verkar komma fram att han har varit porrstjärna, det är helt glömt nu. Jag tror knappast att det inte skulle komma fram, att tv-kanalen inte skulle få reda på det och därmed avskeda honom direkt. Weird. Jaja, men Brian har faktiskt rätt. Bögar i tv-serier och filmer får oftast vara den asexuella, fjolliga typen, som på sin höjd kan få göra nåt hö hö, sex-skämt men absolut inte ha förhållanden eller ha sexuella förbindelser. Och Em är ju så söööööööt, det är inte så konstigt att folk älskar honom. Me too! Så Brian tar på sig rollen att vara sanningssägare igen, det är hans grej anser han. Ibland undrar jag varför dom andra fortsätter att vara kompisar med honom. Visst, han har många fina sidor också, och han är en fascinerande karaktär. Jag älskar också när hans fina sidor kommer fram, när han är lojal, kärleksfull, sårbar, rolig. Men som vän är han alltför ofta dryg, arrogant, taskig och trycker ner dom andra, och dom accepterar det gång på gång. Men men, Brian är Brian... Vad skulle vi göra utan honom.. ;)

Debbie back at the Diner! Jippi!

Varför är alla så besatta av giftermål? Dom kan väl vara tillsammans ändå, fan. Men det är ju USA, där verkar dom ju vara lite besatta av hela grejen... dock så himlar jag också på ögonen ibland, precis som Brian.

Nu har jag kommit igång bra med tittandet. Jag tänkte att jag skulle avsluta omtitten innan jag ger mig ikast med nåt nytt projekt. Jag börjar bli sugen på att se om enstaka favoritavsnitt också, som man kan göra när man har sett igenom hela serien. Bäst!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » tis apr 04, 2006 23:00

5x07
Jag tycker inte att "Blondie" är så värst snygg. Han är för tvålfager. Men jag kan tänka mig att det utseendet går hem i gayvärlden...

Lindseys mamma. Grrr. Förbannade bitca. Dock så resulterade det ju i bättre sämja mellan The Munchers, så det var bra ändå.

Stackars Ted. Han har otur den grabben.

Diskussionen mellan Brian och Justin i loftet, när Justin gör slut, var jooobbig, men bra. Justin mejar ner alla Brians försök till sin vanliga sarkasm. "The break-up" är annorlunda den här gången, det går lugnt till, det är inget otrohetsdrama, och Justin är mycket mognare. Kanske Brian också. Kramen på slutet var jättefin.
B: Where are you going?
J: I'll figure it out.
Och Brian ser förstörd ut. Då blir jag också förstörd. Aj aj, i hjärtat. Ja, Brian, nu blev du inte lämnad för någon annan, utan för att du hårdnackat höll på din "livsstil" och vägrade inse vad som var viktigt. Att göra val i livet gör ont ibland. Nu fick du känna på det.
Så nu ska Brian och Justin vara isär. I don't like it. Jag gillar Emmets slut bättre, fast samtidigt så får vi ju såna där laddade scener som när dom träffas på gatan efter mötet. Laddat. Sorgset. Så helt missnöjd är jag inte.

Brian låtsas inför Ted och Em att han inte är ledsen. Han kanske t.o.m lyckas intala sig själv det, men när han får reda på att Justin bor hos Mikey och Ben så brister det. Han ser förstörd ut igen, och går senare, snorfull, till deras hus. Jag älskar den här scenen. Han skäller ut Mikey för att han har satt griller i huvudet på Justin, så att Justin har lämnat honom. Jaha, så du är inte ledsen då Brian? In vino veritas säger jag. Han kallar deras hem för ett "freak show" när det är så tydligt att lille, lille Brian aldrig fick ha något riktigt hem själv och därför föraktar alla andras försök till lycka, inom dessa "traditionella" ramar. Då drämmer Mikey till med det som sårar Brian ordentligt, men nåt som säkert behövdes sägas.
"He left because of you! Who wouldn't!"
Och Brian ser verkligen jättesårad ut. :( Ledsen Brian.

Så... han går tillbaks till Babylon och försöker ta tillbaks sitt revir, att bli s1-Brian igen. Då han slapp känna. Blondie blir utkastad och Brian är för full för att fatta att "the jokes on him". Och sen "the Fuck-off". Gäsp...

Jag gillar Jennifer. Hon har en varm utstrålning. Man ser vart Justin har fått sitt hjärta ifrån.

Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Vamp_Willow » tis apr 04, 2006 23:42

*knorr* Har inte sett den amerikanska versionen, jag är UK-versionen trogen! ;)

*sitter och kramar DVD-boxen*
"Normal is the halfway point between what you want and what you can get."
- Samantha, Sex and the City
Användarvisningsbild
Vamp_Willow
Demon Fodder

Inläggav Ai » ons apr 05, 2006 0:18

Vamp_Willow skrev:*knorr* Har inte sett den amerikanska versionen, jag är UK-versionen trogen! ;)

Det var vi också en gång i tiden! Nu älskar vi båda. Mer kärlek! :D

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » ons apr 05, 2006 0:38

Tinwiel skrev:5x07
Kramen på slutet var jättefin.
B: Where are you going?
J: I'll figure it out.
Och Brian ser förstörd ut. Då blir jag också förstörd. Aj aj, i hjärtat.
/.../
"He left because of you! Who wouldn't!"
Och Brian ser verkligen jättesårad ut. :( Ledsen Brian.

Jag blir nästan snyftig bara av att läsa det här... :cry: :cry:
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Vamp_Willow » ons apr 05, 2006 0:39

Ai skrev:
Vamp_Willow skrev:*knorr* Har inte sett den amerikanska versionen, jag är UK-versionen trogen! ;)

Hm. Kan det vara något..? *tittar försiktigt över någons axel*

:)
Användarvisningsbild
Vamp_Willow
Demon Fodder

Inläggav Ai » ons apr 05, 2006 0:45

Vamp_Willow skrev:
Ai skrev:

Hm. Kan det vara något..? *tittar försiktigt över någons axel*

:)

Självklart!

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » ons apr 05, 2006 0:45

Absolut - man bör tänka på dem som två helt olika serier. Med den amerikanska finns verkligen en egen vision och den höll på i fem säsonger med många fler avsnitt. :) Se, se, se!!
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Vamp_Willow » ons apr 05, 2006 0:48

*inch inch, vrid vrid*

Okej, jag ger den en chans! ;) Jag får låna den av någon och sträck-se! :)
Användarvisningsbild
Vamp_Willow
Demon Fodder

Inläggav Ai » ons apr 05, 2006 0:48

Hmm... har du DC?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » ons apr 05, 2006 15:26

Jaaaa! VampW, join us! Om du vill ha tag på avsnitten så går det att lösa..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Vamp_Willow » ons apr 05, 2006 19:21

Nope, har inte avsnitten, och för ovanlighetens skull känner jag ingen i närheten som har dem heller. :rolleyes:

But I would join you! ;)
Användarvisningsbild
Vamp_Willow
Demon Fodder

Inläggav Glorificus » ons apr 05, 2006 19:36

Vamp_Willow skrev:Nope, har inte avsnitten, och för ovanlighetens skull känner jag ingen i närheten som har dem heller.

Joho... *pekar lite upp och hit och dit*

Om du har DC går det att ordna. ;)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » ons apr 05, 2006 19:37

Vamp_Willow: Jag har skickat ett pm till dig nu. *pekar uppåt på sidan*

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » ons apr 05, 2006 19:38

:eek:

*inser att Glory och jag står och pekar åt alla möjliga håll just nu - Semafor Systrarna!* :D

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » ons apr 05, 2006 19:43

HAHA! *pek pek*

Jag kan förresten hjälpa till med dc:andet i nästa vecka - ska hem till mina föräldrars obegränsade internet över påsk. ;)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » ons apr 05, 2006 21:58

Jag kan också hjälpa till om det skulle behövas, men det går nog snabbare från Ai.. bara att säga till!

Aaanyway, here we go:

5x08

"The Fuck-Off". Fortfarande gäsp. Barnsligt. Jag tycker att det borde vara under deras värdighet att tävla sådär, men inte då. Småpojkar. Lindsey hade så rätt när hon dissar hela grejen inför Brian. Sen säger hon nåt om att han inte ska säga åt henne att hon inte kan släppa taget om det förflutna när det är så uppenbart att han inte kan göra det heller (läs: släppa taget om sitt ligga runt-förflutna). Go Lindsey.

Som tur var så tar Brian sitt förnuft till fånga och ligger inte med Blondie. Han insåg väl kanske också att det var lönlöst att försöka kämpa emot det som komma skulle (att han skulle bli utmanövrerad alltså :rolleyes: ). Sen så tycker jag att det är förödmjukande, främst för Brian. Han har aldrig behövt vinna ett vad för att få nån att ha sex med honom tidigare. Då är det bättre att ta nobben direkt och gå undan med någorlunda värdighet.

Justins pappa. HATAAAAA! Han är inte bara en riktigt jävlig homofob, utan han skyller sina egna (heterosexuella) misslyckanden på Justin. Avskum. Burn in hell. Men vad trodde Justin? Att hans pappa skulle ta sitt förnuft till fånga? Ja, man hoppas väl alltid innerst inne.

Jag gillade Teds och Brians scen ihop, när Ted ska stötta, och Brian ger honom hela svaret om varför han är som han är(se Ais quote). Han har i alla fall intellektuell insikt i sitt problem men kanske inte känslomässig. Inte tillräckligt för att hantera och gå vidare i alla fall. Brians och Teds scener är riktigt bra nu, när Ted har fått lite självförtroende och Brian inte bara hackar på honom. Me like.

Avsnittets skratt: Emmet går på gatan och pratar med sig själv och blir hysterisk när han tror sig bli överfallen av sin stalker. :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » ons apr 05, 2006 22:20

5x09
Good for Ted, he's getting some. Men han är inte Brian. Inte ens Brian är Brian längre.

Brian och Mikey är ovänner. :( Det här är jobbigt. Mikey har rätt, Brian respekterar inget av Mikeys livsval och jag förstår att han är less. Så nu är Brian helt ensam. Vi får en Debbie/Brian-scen igen, för om nån ska få ordning på honom så är det ju Debbie.

Deb:The problem is he left you. He left you and moved on. Only he didn't.
[...]
Brian: He won't talk to me.
Brian blottar sig i ansiktet, så som han nog bara vågar göra inför Debbie, ibland Justin och nån enstaka gång för Mikey. Man ser hur mycket det tar på honom att hans bästa vän inte vill ha med honom att göra. Riktigt jobbigt blir det senare, när Brian ber om ursäkt och Mikey fortfarande är arg och sårad och "gör slut". Brian är nervös redan från början för att han ska be om ursäkt, och gör det på sitt speciella vis, dvs försöker behålla sin stolthet ändå. Men... Brian blir jätteledsen, det ser man på honom, inte ens han kan hålla masken riktigt. Vem skulle inte bli ledsen? Hans bästis sedan många år tillbaks, och nu har han varken Justin eller Mikey. :cry: Jag förstår att Mikey var less, men det kändes väldigt hårt att säga det sådär. Men han är ju drama queen så...

Justin är jättekonservativ när det gäller sin mamma och hennes unge pojkvän. Jennifer skulle nästan ha skällt ut honom ännu mer, där var han verkligen ute och cyklade. Dumheter. Snacka om att kasta sten i glashus. Det är rätt så intressant ändå att se hur nån som Justin, gay och för alternativa livsstilar, ändå blir ärkekonservativ när det gäller vissa andra saker, och speciellt när det gäller hans mamma. Good for you Jennifer, säger jag. You go girl!

Em och Drew hånglar i direktsändning. Yay! Hoppas riktigt många satte kaffet i halsen.
Senare:
Emmet: I loooooove fotball! :D

5x09 och hela serien
Slutscenen från The Babylon kändes lite sorglig, med allt glitter och konfetti och pojkar som dansade. Sorglig eftersom man vet vad som komma skall. Brian står ensam. Dagdrömmer om att Mikey och han återförenas. Aj aaaaaj i hjärtat igen, jag klarar inte av sånt här. Torture! :cry: Så kommer Ted, som Brian har hackat på i 5 säsonger, och blir hans enda stöd. Där ser man. Ännu en bra scen mellan dom två.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Ai » fre apr 07, 2006 13:50

Tin.

Jakten på den perfekta Brian-ut-ur-duschen-bilden fortsätter...

Avsnitt 2x08...

Bild

Hur var den?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film