Late Show with David Letterman

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Late Show with David Letterman

Inläggav fripp21 » tor jan 19, 2006 18:16

Jag såg Scarlett Johansson's besök och undrar om hon var mycket berusad eller bara lite?

Någon som såg?

Kolla inslaget "Scarlett Johansson's Canned Ham", January 10th, 2006:
http://www.cbs.com/latenight/lateshow/dave_tv/ls_dtv_big_show_highlights.shtml

Inslaget ovan är bara första halvan av intervjun. Det var under andra halvan som hon blev lite konstig, när hon pratade om den nya filmen och Woody Allen.

Såg någon inslaget på ZTV härmokvällen? Synpunkter?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas

Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby

Inläggav noike » tor jan 19, 2006 19:14

Har det inte redan avslöjats för några år sedan att de bjuder på sprit medan de väntar? Elelr var det Conan O'Brien? Hur som helst, jo hon verkade lite småberusad av det jag såg. Det var inte fullt lika underligt som när Zooey Dechanel för några filmer sedan var där och verkade rätt pårökt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Binchy » tor jan 19, 2006 23:33

Är det förklaringen till att Tom Cruise hoppade i soffan hos Oprah?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav noike » tor jan 19, 2006 23:37

Binchy skrev:Är det förklaringen till att Tom Cruise hoppade i soffan hos Oprah?

Nej, det berodde på att han är knäpp.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Binchy » fre jan 20, 2006 0:09

noike skrev:
Binchy skrev:Är det förklaringen till att Tom Cruise hoppade i soffan hos Oprah?

Thought so...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Tinwiel » fre jan 20, 2006 0:37

Binchy skrev:
noike skrev:

Thought so...

Det var ändå inte hoppandet som var värst tyckte jag. Såg det Oprahprogrammet över jul, och han var verkligen alldeles manisk. Tog tag i Oprahs händer hela tiden och ruskade henne nästan, och gick ner på knä och gjorde sånt "yes"-tecken.. Typ 100 ggr. Det blev en väldigt tråkig intervju efter ca 5 minuter. Fast vad förväntade jag mig, det var ju Tom Cruise. Inte direkt min favoritskådis om man säger så... :rolleyes:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Off » fre jan 20, 2006 4:17

Days of Thunder!
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav LWes » fre jan 20, 2006 14:11

Tinwiel skrev:
Binchy skrev:
noike skrev:

Thought so...

Det var ändå inte hoppandet som var värst tyckte jag. Såg det Oprahprogrammet över jul, och han var verkligen alldeles manisk. Tog tag i Oprahs händer hela tiden och ruskade henne nästan, och gick ner på knä och gjorde sånt "yes"-tecken.. Typ 100 ggr. Det blev en väldigt tråkig intervju efter ca 5 minuter. Fast vad förväntade jag mig, det var ju Tom Cruise. Inte direkt min favoritskådis om man säger så... :rolleyes:

Sluta hacka på honom! Han är inte knäpp, han är bara vild för att han är så lycklig och kär eller nåt.

Den gästen jag hatar mest i talk shows är Courtney Love. Hon är äcklig och verkar alltid vara helt borta. Jag hatar skabbiga knarkare.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav A bear » fre jan 20, 2006 14:18

Tinwiel skrev:
Binchy skrev:
noike skrev:

Thought so...

Favoriter i repris:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0580805143
http://www.scientomogy.info/
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Off » fre jan 20, 2006 14:20

Jobbigast. Hemsidan. Någonsin.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Peppe » fre jan 20, 2006 23:07

Off skrev:

Jobbigast. Hemsidan. Någonsin.

Skönaste. Hemsidan. Någonsin.
Varför hata Tom Cruise när man kan skratta åt honom? :?
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav sus@n » fre jan 20, 2006 23:45

Jag uppskattar Tom som skådis. Mer osäker på honom som person :?
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav caffeineaddict » fre jan 20, 2006 23:46

Jag hatar att älska Tom Cruise så mycket i Magnolia och Eyes Wide Shut. Det känns smutsigt och fel.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Peppe » fre jan 20, 2006 23:56

Om jag ska vara ärlig har jag inte sett Oprah klippet förrens just precis nu, vart sugen på att se det för det är typ världens kändaste tv-klipp nuförtiden...
Måste säga att det var det bästa Oprah avsnittet jag nånsin sett, vad är tråkigt med att se en knäpp filmstjärna babbla på? (Gary Busey!!!).
Jag tycker inte att han är så dålig skådespelare heller, jag gillar honom i ganska många filmer, jag tror att många halvdana skådespelare skulle klara sig bra om de bara fick en passande roll.
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav Tinwiel » lör jan 21, 2006 0:32

Jag tycker väl inte att Tom C är helt igenom dålig skådis heller, ofta så gör han en helt godkänd insats. Och jag vet att Oprah och Steven Spielberg och dom säger att han är så himla trevlig som person, men det är nåt jag inte gillar med honom. Han ser arrogant och självgod ut. Nä.. nåt är det som inte känns ok.

Sen så är han inte snygg. Det är inte viktigt egentligen, och har inget att göra med hur han är som person eller skådis, men om man har gjort sig en karaktär som en "snygg" hollywoodskådis, så borde man ju vara... ja, snygg?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav sus@n » lör jan 21, 2006 12:56

Tinwiel skrev:Men om man har gjort sig en karaktär som en "snygg" hollywoodskådis, så borde man ju vara... ja, snygg?

Jag kollade runt på bilder för att se varför du har fått uppfattningen att han inte är snygg... men bilderna verkade inte göra rättvisa. Jag tycker ändå det är något med honom som lyser igenom i filmerna och gör honom både attraktiv & en ganska bra skådespelare.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Återgå till TV-serier och film