The fifteenth episode of Smallville's fifth season will feature a guest appearance by a popular member of DC Comics' Teen Titans.
The hero in question this time around is Cyborg, a character who rose to popularity in the classic Marv Wolfman/George Perez New Teen Titans comics who also is features on the Cartoon Network's Teen Titans animated series.
The title of the episode is, of course, "Cyborg."
AKS skrev:I avsnitt 15 kommer en karaktär att dyka upp i Smallville (från kryptonsite.com):The fifteenth episode of Smallville's fifth season will feature a guest appearance by a popular member of DC Comics' Teen Titans.
The hero in question this time around is Cyborg, a character who rose to popularity in the classic Marv Wolfman/George Perez New Teen Titans comics who also is features on the Cartoon Network's Teen Titans animated series.
The title of the episode is, of course, "Cyborg."
Jag vet ingen om denna karaktär, men LWes borde göra det känns det som.
Tinwiel skrev:Var det bara jag som tyckte att avsnittet var lite tråkigt? Eller så var jag okoncentrerad när jag såg det, kan vara så också..
5x09
Gillade dock vissa Lex-scener, den mannen har ju karisma så det räcker till och blir över. Hela tomtegrejen tyckte jag var seg, så det drog ner avsnittet. Nope, jag föredrar dom föregående avsnitten, där var det drama och fart minsann, och jag anar att det är flera såna på gång, speciellt när nån kommer att dö...
Eynosh skrev:Tinwiel skrev:Var det bara jag som tyckte att avsnittet var lite tråkigt? Eller så var jag okoncentrerad när jag såg det, kan vara så också..
5x09
Gillade dock vissa Lex-scener, den mannen har ju karisma så det räcker till och blir över. Hela tomtegrejen tyckte jag var seg, så det drog ner avsnittet. Nope, jag föredrar dom föregående avsnitten, där var det drama och fart minsann, och jag anar att det är flera såna på gång, speciellt när nån kommer att dö...
Fortsatt spoiler på Tinwiels
W00t? Vem har sagt om att någon kommer dö?¨
Avsnittet i sig var lite annorlunda, precis som ud säger itne lika fartfyllt, men det hade sina ljuspunkter trots det. Tomten var en av dom enligt mig =).
Tinwiel skrev:Eynosh skrev:Tinwiel skrev:Var det bara jag som tyckte att avsnittet var lite tråkigt? Eller så var jag okoncentrerad när jag såg det, kan vara så också..
5x09
Avsnittet i sig var lite annorlunda, precis som ud säger itne lika fartfyllt, men det hade sina ljuspunkter trots det. Tomten var en av dom enligt mig =).
Hmm... vi vet ju att nån kommer att dö, för att Clarks riktiga pappa, har glömt vad han heter, ska ju ta livet av nån som utbyte för Clarks liv. Du vet, när han höll på att dö och inte hade sina krafter?
Eynosh skrev:Tinwiel skrev:Eynosh skrev:Tinwiel skrev:Var det bara jag som tyckte att avsnittet var lite tråkigt? Eller så var jag okoncentrerad när jag såg det, kan vara så också..
5x09
Hmm... vi vet ju att nån kommer att dö, för att Clarks riktiga pappa, har glömt vad han heter, ska ju ta livet av nån som utbyte för Clarks liv. Du vet, när han höll på att dö och inte hade sina krafter?
Aha, du menar det livet. Got it.
Tinwiel skrev:LWes:
Jag tror det var Braniac som låg bakom det, och han försökte lura i Clark att det var pappan som låg bakom det. Alltså är det fortfarande nån som ska dö. Jag gissar på Chloe, men hoppas inte det, jag gillar henne. Hoppas på att det blir Clarks pappa (adoptivpappan alltså, jag är hopplös på att komma ihåg namn idag..).
AKS skrev:Gillar detta foto från ett kommande Smallville-avsnitt (ingen egentlig spoiler):
http://www.kryptonsite.com/everything2-53.htm
(Kolla dock inte på fotona som kommer efter dessa foton för *de* är spoilers.)
LWes skrev:Ett helt annat ämne: Lex's bror! Visst har han en bror som man fick se i ett avsnitt av säsong 1 eller sånåt? En kille som typ hade motorcyckel och var bråkig och så. Utöver det hade han väl en bror som dog som bebis, men den här andra brodern har typ aldrig nämnts utöver det avsnittet han var med i (som jag inte är helt säkert på har hänt, jag kan ha inbillat mig det)
AKS skrev:1.10 var väldigt meh.
Det fanns nog enbart två eller tre scener som var bra och den ena var helt klart den smålustiga scenen med Chloe och Clark. Jag gillar verkligen Chloe.
Skönt att Lana inte är med så mycket i denna säsong. I S4 kändes det som att de försökte klämma in henne så mycket som möjligt, men i dag var det okej. Hon verkar ha fått en vettig story för första gången på 4½ år också... Hennes fixering vid rymdvarelser kan bli riktigt intressant. Fast vem vet? Det beror på vad de gör med den.
LWes skrev:(inte 1x10 som en viss annan person skrev...[/size]
Tinwiel skrev:5x10
Damn, AKS, nu kunde jag inte tänka på annat under Clarks och Lexs scen ihop än: Come on, come on, get it on, you know you want to...Ja, du fattar nog vad jag menar..
MiniWillow skrev:hm.. har nog aldrig riktigt gillat smalville.
har ingen anning om varför heller
Watch out for AlMiles' next teen drama - Nazareth. Jesus and Judas grow up in the same town and are locked in a perpetual fight over Mary Magdalene, played by Kristin Kreuk.
Way to kill a myth, AlMiles.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare