Något 02:00 blev det inte, jag däckade någon enstaka timme efter mitt förra inlägg. Men jag har kommit hyffsat långt i vilket fall och jag är snart igenom första säsongen nu.
Marissa är korkad men ser ut som en liten kattunge.
Ryan är välskriven men ofta ganska trist, kan dock identifiera mig med honom pga min egen bakgrund. Marissa/Ryan arcen blev snabbt ganska tröttsam, synnerligen efter den där otroligt störande idioten Oliver, skådespelaren förtjänar dock en eloge!
Seth är charmigt skitskön och jag tror att jag och han skulle funka bra ihop som vänner, förutom att han tjötar lite för mycket ibland, vilket är bra i TV-serien men skulle bli smått jobbigt i verkligheten.

Jag tycker också väldigt bra om Summer (en tjej i min smak faktiskt), när jag såg de första avsnitten blev jag förvånad över att hon var en sådan biatch (jag hade ju inte fått det intrycket av henne i de enstaka avsnitt jag sett av sernare säsonger på femman) men hon var dock en varm och go person där inne, dessutom rolig och energisk. Bilson och Brody har en bra kemi (de är ju ihop på riktigt)...
Luke...haha, jag gillar snubben. Ärligt jag tycker att han är rätt bra, det kunde jag inte tro i början då han var ett äkta jack (jock) ass. Julie har faktiskt stor potential, efterlyser mer karaktärsutveckling, hon kan bli riktigt intressant.
Sandy är hur härlig som helst och Kirsten är faktiskt inte så tokig hon heller. Karaktärgalleriet är alltså överlag mycket bra i min mening, handlingen kan dock filas på en aning. Blir stundtals lite repetativt.
Nåja, får väl se vidare...
Remember, always be yourself. Unless you suck.