Jag tolkade det nog ändå som att Meg vaknade upp ur koman när Veronica varit där, även om jag vet att jag funderade över det när jag såg avsnittet, att hon kanske inte precis "såg ut" som att hon vaknade ur en koma, men så bestämde jag att det är fånigt av mig att tro att jag vet hur det ser ut när nån vaknar upp ur en koma

Man kanske inte kan ta det som nån indikation på något, men i det alternativa slutet låg hon ju definitivt fortfarande i koma.
Jag tycker det var en helt okej överraskning att Meg var gravid.
Har inte kollat tillräckligt på Days of Our Lives för att dra de parallellerna uppenbarligen

Logan och Weevil tillsammans lär bli kul, även om det känns lite otrovärdigt att Weevil skulle vilja teama upp med Logan bara för att de råkar vilja hitta samma snubbe.. De är ju inte precis kompisar, och Weevil känns som typen som skulle försöka klara det själv hellre än att ta hjälp av Logan... Men det kommer bli grymt intressant att följa ändå.
Saknar väl egentligen inte Wallace så mycket i avsnitten, jag tänker inte på att han saknas under tiden, men jag vill ju givetvis att han skall komma tillbaks eftersom jag gillar honom.
Mac och Beaver var rätt gulliga, och där lär vi väl få se mer..

Råttan i frysen var ganska skojig iaf, även om det känns rätt långsökt med "I'm the rat"-slutsatsen Veronica drog. Pekar det på att hon har fel. Var inte "vår" teori om att folk inte skulle sätta sig där bak bättre?
Kändes som sagt grymt långsökt att tejpa dit en råtta som ett meddelande till Veronica, som dessutom skulle dö i kraschen om det gått enligt planen.
Yay för (vice)-rektorn! Även om det kanske också var lite långsökt med att han skulle ha planerat hela den biten så var det coolt gjort, så jag låtsas inte om det...
Både Trina och Kendall lider verkligen av att de är Willow och Cordy i mina ögon. stört omöjligt för mig att koppla bort det helt.. Ändå njuter jag av deras scener, och särskilt deras scen ihop som var både bra spelad och skriven. Logans kommentar när hon gick inkluderad.