adolvsson skrev:Just Legal 1x01:
För att inte tala om den unge killen.
adolvsson skrev:Supernatural 1x02:
Det är synd att jag ska ha så svårt för Jared P, för han är i stort sett det enda jag inte tycker om med Supernatural.
AKS skrev:Fast Twiggy är ju snäll. Kunde de inte ha hittat en annan Queen B som Janice? De hade kunnat ta in Naomi Campbell så hade hon kunnat örfilat upp tjejerna som inte gör sig framför kameran.
AKS skrev:Fast Twiggy är ju snäll. Kunde de inte ha hittat en annan Queen B som Janice? De hade kunnat ta in Naomi Campbell så hade hon kunnat örfilat upp tjejerna som inte gör sig framför kameran.
Tinwiel skrev:Hehe, får man ge recension på dokusåpor?
![]()
ANTM s5ep1-2
Varför måste vissa tjejer alltid skrika massa när dom hamnar i grupp? Det blir nog bättre när dom är färre kvar... Cassandra? Spooooky. Det kan ju vara producenterna som har framställt henne så, men jag tycker att det är något läskigt med hela Beauty Pageant- (stavning?) grejen ändå. Och måste den ena mörka tjejen säga "Don't get it twisted" hela tiden? Vad betyder det egentligen, låter bara flummigt..![]()
Men ändå, roligt avsnitt. Jag försökte titta på den brittiska versionen av samma dokusåpa, men det var bara tråååkigt. Den amerikanska är ju sådär härligt överdriven, glamourös och dramatisk, och har roliga jurymedlemmar.
Illyria skrev:Grey's Anatomy: säsongspremiären (s2) hade nästan 20 miljoner tittare i USA och det är en väldigt charmig och trevlig serie, varför ser inte fler den här? (förutom AKS).
Illyria skrev:Grey's Anatomy: säsongspremiären (s2) hade nästan 20 miljoner tittare i USA och det är en väldigt charmig och trevlig serie, varför ser inte fler den här? (förutom AKS)
Illyria skrev:Jag kanske borde frågat varför inte fler kommenterar den
Grey's Anatomy 2.01: What can I say, Grey's Anatomy är underhållande. Det började bli komplicerat med alla förhållanden och hemligheter kors och tvärs och George får vara spionsvamp. George lyckas alltid vara underhållande
Det var något knasigt med avsnittet några sekunder så jag hörde inte vad chefen sa till Burke, men det verkade få honom att göra slut med Cristina ivarjefall. Har laddat hem en proper nu och ska kolla mer noggrant sen, kändes som en viktig del av avsnittet ramlade bort där.
Izzy börjar gilla Alex? No! Jag gillar deras verbala bråk men vill inte se dem ihop för det. Det skulle kunna bli fungera om säg Alex gillar Izzy men inte om det är besvarade känslor. Det var han som började kalla henne Dr Model och klistrade upp alla bilderna överallt och dessutom var det han som gav halva sjukhuset syfilis. Han passar bra i den roll han haft hittills, skadar inte att karaktären utvecklas heller, men inte ihop med Izzy![]()
Och Meredith säger att det inte räcker till Derek, men framöver kommer det (måste det!) göra det, hoppas jag.
Slutet med Cristina och Meredith var fint.
Cristina: You realize this constitutes hugging?
Meredith: Shut up, I'm your person.
Jag vill se mer nu!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare