meimei skrev:On topic: Om någon hittar en sammanställning av extramaterialet på Black Books-samlingsboxen, posta gärna en länk.
Tob skrev:Discshop är en svensk affär och anpassar sig till den svenska marknaden. Discshop ligger då relativt bra i pris och har andra kvaliter än pris.
Yog-Sothoth skrev:Tob skrev:Discshop är en svensk affär och anpassar sig till den svenska marknaden. Discshop ligger då relativt bra i pris och har andra kvaliter än pris.
Vad menar du? Det finns väl utländska butiker som både har bra service och bättre pris (t ex Axelmusic)?
caffeineaddict skrev:S1 var sisådär, rätt rolig, men nu är jag halvvägs genom S2 och kvalitéen har ökat något enormt. Har skrattat ordentligt åt alla de tre avsnitten.
Att jag såg Dylan Moran i Shaun of the Dead igår gjorde ju inte heller saken sämre.
Tompa skrev:Bill Bailey ska ha varit en zombie.
The Ankh skrev:Dylan Moran.. Ere han som spelar bokaffärsägaren?
Tompa skrev:caffeineaddict skrev:S1 var sisådär, rätt rolig, men nu är jag halvvägs genom S2 och kvalitéen har ökat något enormt. Har skrattat ordentligt åt alla de tre avsnitten.
Att jag såg Dylan Moran i Shaun of the Dead igår gjorde ju inte heller saken sämre.
Fran är med i "Shaun" också, i Doppelgang-gänget och Bill Bailey ska ha varit en zombie.
AKS skrev:1.02: Första avsnittet var ganska så mycketbättre, enligt mig, men fortfarande klart underhållande och roligt.
AKS skrev:1.06:![]()
Det här avsnittet hade jag sett förut (avsnitt 3 och 4 också). Så förbaskat kul då Manny hamnar på framsidan av Big and Beardy. Ganska så rejält utflippat avsnitt = it's all good.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare