Tam skrev:Tyckte om serien hela vägen, men jag tror faktiskt även caffeine m fl som dissmissade skulle se storhet i serien framåt slutet.
caffeineaddict skrev:Coolt! Kan absolut tänka mig att ge serien en andra chans nu när man kan dra igenom alltihop på en helg. Hur illa det än är blir det ju varken längre eller mer plågsamt än ett Polisskolan-maraton.
caffeineaddict skrev:Finns det en avslutning eller är det en "öppen avslutning" som om de hade väntat sig en S2? Svara gärna bara ja eller nej för att inte spoila.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Coolt! Kan absolut tänka mig att ge serien en andra chans nu när man kan dra igenom alltihop på en helg. Hur illa det än är blir det ju varken längre eller mer plågsamt än ett Polisskolan-maraton.
Don't be silly. Polisskolan har både Ron Pearlman och Christopher Lee, vad har Poin Pleasant?
Tam skrev:Sett dom två sista avsnitten nu. Hell Yeah! Mer eller mindre bokstavligt talat..
Tyckte om serien hela vägen, men jag tror faktiskt även caffeine m fl som dissmissade skulle se storhet i serien framåt slutet.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Don't be silly. Polisskolan har både Ron Pearlman och Christopher Lee, vad har Poin Pleasant?
Richard Burgi, Adam Busch, Ben Edlund och Marti Noxon?
Off skrev:Det ser bra ut faktiskt
verkar vara lite O.C. with a twist
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare