Tyckte ett tag att kvinnan på båten såg ut som Claire eller Boones syrra vilket fick mig att tro att vi hade en cirkelberättelse på halsen. Men sen kom jag på att deras framtida jag knappast skulle vilja stjäla Walt så...
gaspode skrev:på http://www.oceanic-air.com/ finns lite kul grejer..
gaspode skrev:nej, jag skulle varit lite tydligareTänkte inte på att det inte gav nåt annars... fast script-grejen finns på förstasidan..
testa att använda "numrena" där det går..
gaspode skrev:Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..
gaspode skrev:på http://www.oceanic-air.com/ finns lite kul grejer..
Illyria skrev:Där finns ett par jag inte bryr mig så mycket om, som Jin, Michael och Walt.
Damon Lindelof skrev:We've always loved the idea that one of our series regs goes traipsing off into the jungle with one of the castaways we've never seen before. The audience is thinking the poor yahoo with one line is gonna die a gruesome and horrible death, but then it's the REGULAR who gets wiped out. It will be done. Watch and see.
Yog-Sothoth skrev:gaspode skrev:Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..
Det är riktigt jobbigt att han håller på så. Jack är konstig.
Tinwiel skrev:Yog-Sothoth skrev:gaspode skrev:Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..
Det är riktigt jobbigt att han håller på så. Jack är konstig.
Mm, jag håller faktiskt med er. Irriterande är det. Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va? Har dom bestämt att hon ska bära dynamiten så har dom, han kan inte bara gå och ändra på såna beslut för att han känner för det. För att han ska vara "ledaren" och "hjälte". *fnys*
Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va?
Yog-Sothoth skrev:* Monstret, som inte verkar ha någon synbar massa. Man ser ju Locke tydligt framifrån när han släpas, det är ju INGET bakom honom. Jack hade ju dessutom sett det när han sprang efter Locke. Monstret syns bara som svart rök ibland, men har ändå fysisk kraft att slita i folk och riva i vegetationen. Monstret verkar även bo under jorden dit det försökte dra Locke. Man vet fortfarande inte vad det var för ljus som sken på Locke från luckan, men jag antar att allt under jorden är sammanslutet, så det måste ha med monstret att göra.
Sigge skrev:Yog-Sothoth skrev:* Monstret, som inte verkar ha någon synbar massa. Man ser ju Locke tydligt framifrån när han släpas, det är ju INGET bakom honom. Jack hade ju dessutom sett det när han sprang efter Locke. Monstret syns bara som svart rök ibland, men har ändå fysisk kraft att slita i folk och riva i vegetationen. Monstret verkar även bo under jorden dit det försökte dra Locke. Man vet fortfarande inte vad det var för ljus som sken på Locke från luckan, men jag antar att allt under jorden är sammanslutet, så det måste ha med monstret att göra.
Monstret verkar inte alls vara osynligt, utan någon flygande sak. När Locke drogs mot hålet kan det ha varit den flygande saken som fångat honom med en lina eller liknande, eller någon slags "kraft".
Alla växterna i djungeln kan ha gjort att man inte såg linan.
Om du slår upp ordet UFO så kommer du se att de hade rätt.LWes skrev:Bender skrev:Då avfärdade jag det mest som skräp som flög runt genom någon dålig datoranimering.
Det var en del som sa att det var ett UFO då.
Sigge skrev:Om du slår upp ordet UFO så kommer du se att de hade rätt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare