Lost

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » fre maj 27, 2005 1:24

Oj, nu var det spänning här. Det här var bra! Full fart hela tiden och för en gångs skull så hände det saker. Det har ju varit en av Losts brister under säsongen, att många avsnitt har varit lite sega, men så var inte fallet med detta avsnitt.

Spoiler 1x24-25.

Dock så fick vi inte så många "riktiga" svar, utan mest ytterligare några ledtrådar.

Jag skriver en rescension i morgon, nu är jag för trött..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav gaspode » lör maj 28, 2005 21:28

Bra avsnitt, visst, men ändå känns det som att man blir lurad på konfekten lite.. Fast det var väl det jag hade förväntat mig antar jag :)
(spoilers säsongsavslutningen nedan:)
Tyckte ett tag att kvinnan på båten såg ut som Claire eller Boones syrra vilket fick mig att tro att vi hade en cirkelberättelse på halsen. Men sen kom jag på att deras framtida jag knappast skulle vilja stjäla Walt så...

Precis så tänkte jag också. De var ju grymt skäggiga, det var nog därför jag tänkte så.. Vad de skall med Walt till isåfall går ju att spekulera i. Kanske är det så att de räknat ut att Walt är "nyckeln" till att komma därifrån på nåt sätt.. Men det känns lite för långsökt närjag tänker närmare på det.

Intressant att vissa tycker det verkar klart att det inte är något övernaturligt, medans andra tycker tvärtom. Den levande "röken" var väl bevis nog för övernaturlighet? Lite dåliga datoranimeringar på sina ställen där, men rök och eld (Charlies sårbehandling) är väl inte så enkla att animera bra.
Förresten störde jag mig på att de spillde krut över hela Charlie och inte försökte hålla borta det från ögon och så.. kändes som att det varen bra chans att de skulle bränna upp halva ansiktet.. :)
Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..

Danielle-grejen var alltså ett irrspår, vilket kanske var lite överraskande eftersom det var Claires unge de verkade vara efter från början. Men Walt är ju också "speciell" så..

Jag tycker ändå att huvuddelen i Lost är både intressant och spännande, plus att den är både välproducerad och välspelad.

[tillägg:]
Intressant att Locke vet i princip ALLT, men inte hur dynamit funkar. Tycker Arzt var en bra karaktär, lite lätt bitter.
Senast redigerad av gaspode lör maj 28, 2005 22:05, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav gaspode » lör maj 28, 2005 22:03

http://www.oceanic-air.com/ finns lite kul grejer..

Man kan hitta en teaser för säsong två där det bl.a. sägs:

"They're NOT the survivors
they thought they were"

Man kan också hitta en bit av original-manus för Exodus:II där Charlie får se monstret och det beskrivs hur det ser ut. Förmodligen fejkat för att skapa lite mer hype antar jag :) Det står "NO!NO!NO! No Mapinguari! Not YET!" med rödpenna i marginalen också. (Mapinguari är bigfoots motsvarighet i Amazonas)

Jag tycker om det som står under första spoilermarkeringen. Väldigt intressant, ska nog bli kul när Lost kommer tillbaka trots allt. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav LWes » lör maj 28, 2005 22:48

gaspode skrev:http://www.oceanic-air.com/ finns lite kul grejer..

Hur hittar man dessa saker på den sidan?
Jag hittar absolut ingenting.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav gaspode » lör maj 28, 2005 23:08

nej, jag skulle varit lite tydligare :) Tänkte inte på att det inte gav nåt annars... fast script-grejen finns på förstasidan..

testa att använda "numrena" där det går..
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav LWes » lör maj 28, 2005 23:33

gaspode skrev:nej, jag skulle varit lite tydligare :) Tänkte inte på att det inte gav nåt annars... fast script-grejen finns på förstasidan..

testa att använda "numrena" där det går..

Mest frustrerande sida jag varit på på länge.
Jag har kommit till "Avalible Seats" och även där använt nummrerna och klickat på karaktärernas platser som man får se tills alla försvunnit och inget händer.
Så vad ska man göra? och vart? och vart finns manuset på förstasidan? Jag hittar ingenting. Frustrernade...

edit: Ah! Hittade det gömda manuset!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav gaspode » lör maj 28, 2005 23:40

klicka på raderna enligt numrena
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav LWes » lör maj 28, 2005 23:48

gaspode skrev:klicka på raderna enligt numrena

Ja, nu förstår jag.
Spännande teaser. Den gör mig förvirrad och får mig att vilja se andra säsongen ännu mer...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Simon » sön maj 29, 2005 1:33

Jag tyckte lätt att sista "avsnittet" var ett av de svagare i hela Lost.

För det första blev det på tok för mycket snack om destiny detta och fate det där. Dialogen kändes över huvud taget orealistisk på många ställen, något Lost alltid skickligt undvikit.

CG-röken påminner en om varför man verkligen inte vill SE något övernaturligt egentligen, trots att man är nyfiken på vad det kan tänkas vara.

Charlie blir inte hårdare för att han bränner igen pannan med krut, sorry.

Vissa ljuspunkter fanns att skåda, dock. Ibland satt jag och tänkte "detta är typ bästa serien on earth ever in the galaxy yeah wow liksom ba' whatever typ!", så som när Sayid fångar Charlies hand och säger "don't hit me again". "The only letter I ever wrote was to the man I'm gonna kill" var också ganska bra.

Som vanligt med "tv-film"-avslutningar kändes det som ett vanligt avsnitt utspätt med vatten och det resulterade i ett mindre tight Lost än någonsin. Alla "svar" var lama, besvikande svar som de i min mening bara borde låtit förbli osagda, även om jag förstår att ledtrådar efterlyses.

Urrererhergheegegereyuuueeeeegh, säger jag dock avslutningsvis. Spännande är det ju.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav Yog-Sothoth » sön maj 29, 2005 13:44

gaspode skrev:Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..

Det är riktigt jobbigt att han håller på så. Jack är konstig.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav Yog-Sothoth » sön maj 29, 2005 13:49

gaspode skrev:http://www.oceanic-air.com/ finns lite kul grejer..

Förutom manuset man kan dra över skärmen, vad finns det mer på sidan? Hittar inget...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav Bender » sön maj 29, 2005 18:52

YOGI: Det finns en trailer för s2 där (som säger nästan ingenting alls...)

Sök efter flighter 22 september 14:00 så kommer det upp en lista.. sen ska man trycka på stolsnumrerna i planet: 4 8 15 16 23 42 då kommer filmen fram.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav Illyria » sön maj 29, 2005 19:07

Vet inte om detta postats innan, men JJ Abrams om lite övergripande saker som kommer hända i s2 och jag tycker det låter väldigt lovande:
So far, the focus has been on only 14 of the 48 crash survivors, but that'll soon change. "The population of the island will be shaken up," Abrams says, revealing he's now casting new second-season regulars. "Not everyone will be coming back, and other people will be stepping up. Also, the survivors have explored almost none of the island, so next year becomes more mission-driven. And the inevitable fractious aspects of society-building begin to arise."
Kommentarer (spoilers för säsongsavslutningen): Jag hade förväntat mig att delar av detta skulle hända under s1 men eftersom det bara utspelade sig under 40 dagar så kanske det var för tidigt. Just att utforska ön mer och bli mer fast bosatta = good! Kanske kan bli lite mer Flugornas herre över det hela då också.

Nya karaktärer låter intressant, men vem försvinner? Där finns ett par jag inte bryr mig så mycket om, som Jin, Michael och Walt. Kan ju hoppas vi slipper se Walt och att the others behåller honom :twisted:
Trist om Sawyer dör dock, även om han inte är en favorit så hör han hemma på ön.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » sön maj 29, 2005 20:16

Illyria skrev:Där finns ett par jag inte bryr mig så mycket om, som Jin, Michael och Walt.

Noooo! Han är min favorit! Jag hoppas att han är en sån där otippad vinnare som man tror kommer åka ut men som hänger sig kvar till slutet.
Jag älskar visserligen allihop, men om jag ska offra någon så blir det lätt som en plätt Kate.
Kate gillar jag minst. Mycket mindre än den jag gillar näst minst.
Michael gillar jag väldigt mycket men han är expendable.
Walt, han är ju bara en oskylldig pojke! Men visst om han fortsätter vara kidnappad är det väl ok.
Shannon kan jag lätt offra och även om jag inte vill offra Sun så gör jag det gärna om det garanterar att mina favoriter håller sig vid liv.
Sayid, Sawyer, Locke och Jack älskar jag väldigt mycket men jag kan acceptera om någon av dom dör.
Hurley, Charlie, Claire och Jin är dom jag inte kan acceptera att förlora. Eller vad snackar jag om? Varje gång en karaktär dör tycker jag att det är brilliant och fantastiskt och det är bara att acceptera förlusten och gå vidare.
Boone var en av dom jag verkligen inte ville skulle dö, för jag kännde något slags band till honom, men jag var ok med att han dog.

Så: Vem som helst för dö för mig (men helst Kate!). Serien är min favoritserie och jag tror verkligen inte att någon av dom nya serierna kommer vara bättre (enligt mig i alla fall)

Jag misstänker starkt att Michelle Rodriguez's karaktär som var med i Jack's flashback från flygplatsen kommer att dyka upp på ön nästa säsong som en av dom som överlevt från den andra delen av planet (ifall det finns fler överlevande).
Det vore superbra för jag kan inte påstå att jag är allt för förtjust i tjejerna i Lost. Kate är jobbig och tråkig. Shannon tillför ingenting alls. Sun är snäll men lite tråkig och bara Claire som är helt underbar. Jag tror att Michelle Rodriguez's karaktär också kan vara fantastisk.
Det ska bli kul att få se nya karaktärer men jag undrar hur många av våra gamla goda vänner som kommer dö.
Minst 1. Det vet vi ju, för det har JJ sagt. Skulle inte någon ha dött i säsongsavslutningen också? Jag har för mig det, men man kan inte lite på allt dom säger.
Jag kommer ihåg att Damon Lindelof sa för länge sedan som ett exempel på att man aldrig kunde känna sig säker och att vem som helst kunde dö när som helst och att någon huvudkaraktär skulle gå in i djungelsn med någon vi aldrig sett förr, och så tror man att det är det okända persosnen som kommer dö, men så är det huvudkaraktären som dör. han har för mig att han sa att det skulle hände, men det var typ innan serien hade börjat eller precis efter den hade det så dom kanske har ändrat sig, men just p.g.a. att han sa så har jag suttit och förväntat mig att vem som helst kan dö när som helst!
Jag tänkte att det kanske skulle hända med Ardzt att vi trodde att han skulle dö på deras lilla äventyr och att typ Jack skulle dö istället, men så var det ju inte.
Det scenariot kanske händer nästa säsong.

Här är citatet!!! (från 21:a augusti. serien hade inte ens börjat då)
Damon Lindelof skrev:We've always loved the idea that one of our series regs goes traipsing off into the jungle with one of the castaways we've never seen before. The audience is thinking the poor yahoo with one line is gonna die a gruesome and horrible death, but then it's the REGULAR who gets wiped out. It will be done. Watch and see.

Här är en länk till interviewen: http://www2.aintitcool.com/display.cgi?id=18187

Att han sa så har gjort att jag har uppskattat serien mer än jag hade annars tror jag, för det är en sån brilliant idé.
Jag hoppas att massvis av skådespelare jag känner igen kommer till andra säsongen.
Keith Szarabajka och Brian Thompson och sånna coola grabbar!!
Något som skulle vara bland det bästa som skulle kunna hända skulle vara om DOLPH blev en regular. Och då menar jag inte specifikt i Lost utan i vilken serie som helst.
Han skulle vara as cool som en agent i Alias eller 24 eller som en superskurk i Smallville.
Han kan gott och väl sluta göra b-filmer och börja göra bra tv-serier istället!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tinwiel » sön maj 29, 2005 20:40

Yog-Sothoth skrev:
gaspode skrev:Sen tyckte jag att det var synd att inte Kate gav Jack en rak höger när han för femtielfte gången överbeskyddar henne för att hon är kvinna..

Mm, jag håller faktiskt med er. Irriterande är det. Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va? Har dom bestämt att hon ska bära dynamiten så har dom, han kan inte bara gå och ändra på såna beslut för att han känner för det. För att han ska vara "ledaren" och "hjälte". *fnys*
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » sön maj 29, 2005 20:51

LWes:

Jag håller med dig lite grann när det gäller dom kvinnliga karaktärerna. Bland dom manliga har jag mina favoriter, Charlie och Hurley och delvis Locke, för att han är så "knäpp". Men bland kvinnorna så finns ingen sån karaktär. Kate kan vara rätt så tråkig ibland, och Claire, nja, Sun har varm utstrålning men hon är lite tråkig ibland också, och Shannon, nej, Shannon gillar jag inte. Om nu Michelle Rodrigues skulle bli regular skulle jag blir jätteglad. Jag gillar henne, hon är cool. 8) En ass-kicking brud kan behövas på ön, en som är lite mera livlig och kanske t.o.m rolig, till skillnad från Kate.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav CheeseGuy » sön maj 29, 2005 20:54

Tinwiel skrev:
Yog-Sothoth skrev:

Mm, jag håller faktiskt med er. Irriterande är det. Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va? Har dom bestämt att hon ska bära dynamiten så har dom, han kan inte bara gå och ändra på såna beslut för att han känner för det. För att han ska vara "ledaren" och "hjälte". *fnys*

Äh, jag tycker att det är kul att han inte är perfekt. (Såvida det inte är tänkt att man ska tycka det förstås, men det verkar det inte som.) Men som sagt, det vore också kul om Kate kunde vara lite tuffare.

Jag håller med om att det behövs fler och bättre kvinnliga karaktärer.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav AKS » sön maj 29, 2005 20:55

Spoiler och spekulationer S2
Om några regulars ska försvinna så känns det naturligt om de som var på flotten försvinner. Det skulle ju vara en bra idé... De på ön har fått upp hoppet och väntar och väntar och sen runt avsnitt 24 (kan jag tänka mig, *absolut* inte tidigare då skulle det gå alldeles för snabbt framåt) flyter en flottvrakdel upp med Sawyers glasögon sorgligt fastkilade mellan några palmstammar.

Seriöst: skulle nog vara en bra idé om de försvann och ingen vet vad som hänt förrän i S6 då Walt dyker upp igen och har vuxit upp till en upp-pimpad baller/playa som räddar dem med sitt bling-bling. Det visade sig nämligen att The Others hela tiden varit goda och vill rädda folket från ön, men de kan bara ta en i taget i sin lilla båt och prioriterar naturligtvis "the boy".
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav gaspode » sön maj 29, 2005 20:58

Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va?

Precis så tänker jag. Hennes karaktär ska vara lite tuffare än så här..
Å andra sidan är ju detta ett återkommande tema, så förmodligen bygger det upp till en show-down så småningom.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Simon » sön maj 29, 2005 21:17

Är väl kanske uppenbart för dem båda att Jack är lite kär i Kate och inte vill att något ska hända henne.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav Illyria » sön maj 29, 2005 21:28

Tinwiel skrev:Hon borde kunna bita ifrån mer också, ska inte hon vara lite bad-ass va?

Jag gillade den mer elaka Kate i "Born to Run", skulle gärna se mer av den sidan av henne normalt också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Sigge » mån maj 30, 2005 1:35

Yog-Sothoth skrev:* Monstret, som inte verkar ha någon synbar massa. Man ser ju Locke tydligt framifrån när han släpas, det är ju INGET bakom honom. Jack hade ju dessutom sett det när han sprang efter Locke. Monstret syns bara som svart rök ibland, men har ändå fysisk kraft att slita i folk och riva i vegetationen. Monstret verkar även bo under jorden dit det försökte dra Locke. Man vet fortfarande inte vad det var för ljus som sken på Locke från luckan, men jag antar att allt under jorden är sammanslutet, så det måste ha med monstret att göra.

Monstret verkar inte alls vara osynligt, utan någon flygande sak. När Locke drogs mot hålet kan det ha varit den flygande saken som fångat honom med en lina eller liknande, eller någon slags "kraft".
Alla växterna i djungeln kan ha gjort att man inte såg linan.

BildBild
Användarvisningsbild
Sigge
Demon Fodder

Inläggav Glorificus » mån maj 30, 2005 1:44

Oooh, jag läser inte andras kommentarer om finalavsnitten nu, så det kan hända att jag upprepar något. Men det är nog inte så troligt. ;)

Härligt, härligt att se tre sista avsnitten (Exodus I-III) med två andra Lost-fanatiker (även om jag själv inte är fanatisk... det är bara kul med en välskriven serie där man inte vet vad som ska hända härnäst). Fast det var rätt läskigt när vi trissat upp spänningen till max för varandra och plötsligt kommer en hand och grabbar tag i mig från sidan - ett antal gånger. Jag skrek högt varje gång. Hm, ja, handen tillhörde min klasskompis och granne som behövde hålla i något.

Extremt kul att kommentera allt som hände och spekulera kring vad som skulle hända i varje scen.

"He's gonna blow up."
"Gaaah!"x3
"Hey! It's raining man."

"No, they can't kill Sawyer!"
"Vad är det där bredvid honom?"
"Är det en stock?"
"Det är en krokodil."
"Nej, det är där undervattenskameran är."
"*Hajen-musik*"
"Simma, människa!"
"'Hey, where'd this camera come from?!'"

"He's gonna kill the baby."
"She's gonna eat the baby!"
"Shut up."

"Bad numbers, baaad numbers..!"
"Run, Hurley, run!"

"Walt! It's Walt!"
"Don't call the frickin' bleep back..!"
"Iiiiiiih!"x3

"It's a ship."
"Is that a ship?"
"Will there be pirates?"
"Johnny Depp!"
"No, baaad pirates, damnit!"

Hehe. Allt som allt tyckte vi att de knöt ihop många småtrådar väldigt bra, plus att det var bra att de höll allting så pass karaktärsdrivet. Att det hela skulle sluta med lucköppnandet hade vi redan gissat, så det kändes nästan bra att det verkligen blev så.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Sigge » mån maj 30, 2005 6:18

Surfade på oceanic-air.com och hittade lite saker...

Bild på Claires dagbok, väldigt liten sådan... om nån lyckas läsa kan ni ju posta det här: http://www.trust-no1.net/lost/egg_charl ... ge%201.jpg
Polisens dokument på Kate: http://www.trust-no1.net/lost/egg_kate_ ... ge%201.jpg
Hans ID: http://www.trust-no1.net/lost/egg_marsh ... ge%201.jpg
Sayids pass: http://www.trust-no1.net/lost/egg_shann ... ge%201.jpg
Karta över ön: http://www.trust-no1.net/lost/egg_shann ... ge%201.jpg
Season 2 Trailer: http://www.trust-no1.net/lost/s2trailer.swf
Användarvisningsbild
Sigge
Demon Fodder

Inläggav AKS » mån maj 30, 2005 7:13

Spoiler trailer S2

"They're not the survivors they thought they were..." Mhm. Skulle inte förvåna mig att det bara visar sig att det på andra sidan finns tio överlevande till och att de alltså inte är "the only survivors" eller nåt sånt lamt. Jag är så här negativ eftersom jag annars garanterat kommer att bli besviken om jag fortfarande följer serien då de hamnar på andra sidan ön. Lär också hända i sista avsnittet av S2 så det slutar med att de kommer ut på stranden, ser vad som finns där, tappar hakan... och sen har vi S3-trailern som avslutas med "When they get back to the beach... they can't believe their eyes."

Hm, Sayid blev inte alls lyckad på sitt passfoto... Fast det är väl som det ska vara då. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Yog-Sothoth » mån maj 30, 2005 12:34

Sigge skrev:
Yog-Sothoth skrev:* Monstret, som inte verkar ha någon synbar massa. Man ser ju Locke tydligt framifrån när han släpas, det är ju INGET bakom honom. Jack hade ju dessutom sett det när han sprang efter Locke. Monstret syns bara som svart rök ibland, men har ändå fysisk kraft att slita i folk och riva i vegetationen. Monstret verkar även bo under jorden dit det försökte dra Locke. Man vet fortfarande inte vad det var för ljus som sken på Locke från luckan, men jag antar att allt under jorden är sammanslutet, så det måste ha med monstret att göra.

Monstret verkar inte alls vara osynligt, utan någon flygande sak. När Locke drogs mot hålet kan det ha varit den flygande saken som fångat honom med en lina eller liknande, eller någon slags "kraft".
Alla växterna i djungeln kan ha gjort att man inte såg linan.

Fina animationer. :)

Wow, vad häftigt att se den scenen från första avsnittet nu!! Var den skuggan med i avsnittet eller är det fejkat? Om det är på riktigt är det coolt att alla har missat den grejen.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav Bender » mån maj 30, 2005 12:54

YOG: Ja den svarta grunkan är med i piloten... och den där animationen började cirkulera efter några avsnitt efter pilotavsnittet. Då avfärdade jag det mest som skräp som flög runt genom någon dålig datoranimering.

Nu vet man bättre... :)

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav LWes » mån maj 30, 2005 15:55

Bender skrev:Då avfärdade jag det mest som skräp som flög runt genom någon dålig datoranimering.

Det var en del som sa att det var ett UFO då.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Sigge » mån maj 30, 2005 18:25

LWes skrev:
Bender skrev:Då avfärdade jag det mest som skräp som flög runt genom någon dålig datoranimering.

Det var en del som sa att det var ett UFO då.
Om du slår upp ordet UFO så kommer du se att de hade rätt.
Användarvisningsbild
Sigge
Demon Fodder

Inläggav Illyria » mån maj 30, 2005 18:32

Sigge skrev:Om du slår upp ordet UFO så kommer du se att de hade rätt.

:D

Mulder: You saw exactly what I saw in the sky tonight. What do you think they were?
Scully: Just because I can't explain it, doesn't mean I'm going to believe they were UFOs.
Mulder: Unidentified Flying Objects. I think that fits the discription pretty well. Tell me I'm crazy.
Scully: Mulder, you're crazy.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film