Säljes biljett till James Marsters konsert i lOndOn 29 april

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Säljes biljett till James Marsters konsert i lOndOn 29 april

Inläggav Cecilie » sön apr 10, 2005 13:22

På grund av finansiella problem kan jag tyvärr inte hänga med 'gänget' (nårra' från det här forumet samt nårra' andra från Buffy forumet på kanal5) över till lOndOn :cry: Det är därför jag säljer min biljett till James Marsters konsert som ska hållas i lOndOn den 29 april (freda'). Försäljningspriset är detsamma som ursprungspriset. Om du är seriöst intresserad skicka mig ett litet mail.. så ska vi nok' kunna ordna opp det inom snarast...

Tack Glory för tipset att lista mig här.. :P, vilket även innebar att jag fick regga mig... så nu är jag officiellt medlem i detta forum osså :D
Cecilie
Demon Fodder

Inläggav AKS » sön apr 10, 2005 13:27

Jag kan inte köpa biljetten, men vill hälsa dig välkommen. Hoppas du stannar här och bidrar till diskussionerna.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Cecilie » sön apr 10, 2005 13:52

Tack... :P Har inte riktigt klurat ut hur allt fungerar ännu.. men jag antar att det kommer efterhand...
Cecilie
Demon Fodder

Inläggav Vampire Lover » sön apr 10, 2005 15:12

Ville bara säga "HEJ" och utrycka min stora irritation över att jag vill gå på hans konsert men inte kan(grrrrrh!) :evil: . Och siuationen blr ju inte bättre av att jag har några Buffy och Angel tidningar där det stå om hans konsert... med andra ord: Jag sörjer för dig! :cry:
"I may be love's bitch, but at least I'm man enough to admit it!" Spike, Lover's Walk, s. 3
Användarvisningsbild
Vampire Lover
Demon Fodder

Inläggav Therealbuffy » sön apr 10, 2005 16:25

dum fråga kanske men...va kostar biljetten???
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Cecilie » sön apr 10, 2005 17:49

Therealbuffy skrev:dum fråga kanske men...va kostar biljetten???

Ingen dum fråga alls... jag beställde biljetten via TicketWeb å de drog ca 230 kr.. vilket är mitt pris vid en vidareförsäljning, men om det är nån' som vill ge mer är jag inte den som säger emot ;)
Cecilie
Demon Fodder

Inläggav Therealbuffy » sön apr 10, 2005 18:33

Cecilie skrev:
Therealbuffy skrev:dum fråga kanske men...va kostar biljetten???

Ingen dum fråga alls... jag beställde biljetten via TicketWeb å de drog ca 230 kr.. vilket är mitt pris vid en vidareförsäljning, men om det är nån' som vill ge mer är jag inte den som säger emot ;)

230 kr bara :eek: ??? vart kan man hitta mer info om konserten,typ vart den är o så?? du säljer bara 1 biljett va??
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Ai » sön apr 10, 2005 18:37

Therealbuffy skrev:230 kr bara :eek: ??? vart kan man hitta mer info om konserten,typ vart den är o så?? du säljer bara 1 biljett va??

http://www.jamesmarsterslive.com

och specifikt för Carling Acadamy konserten som hon säljer biljetten för:

http://www.jamesmarsterslive.com/tickets.shtml#carling

Jag är en av dom här som ska åka och är jättelessen över att Cecilie inte kan följa med. :cry:

Kul att se dig här Cess!! Här har du lite presentationslänkar!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Re: Säljes biljett till James Marsters konsert i lOndOn 29 a

Inläggav Glorificus » mån apr 11, 2005 17:38

Cecilie skrev:Tack Glory för tipset att lista mig här.. :P, vilket även innebar att jag fick regga mig... så nu är jag officiellt medlem i detta forum osså :D

You're welcome, Cecilie. ;) Bara du kommer ihåg uppdraget nu: viska "Access" lite då och då. :P

Någon måste väl känna sig lockad att köpa en JM-konsert-biljett? Flygpriserna tur/retur London på ryanair.se är löjligt låga. :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Cecilie » tis apr 12, 2005 8:07

Ai skrev:
Therealbuffy skrev:230 kr bara :eek: ??? vart kan man hitta mer info om konserten,typ vart den är o så?? du säljer bara 1 biljett va??

http://www.jamesmarsterslive.com

och specifikt för Carling Acadamy konserten som hon säljer biljetten för:

http://www.jamesmarsterslive.com/tickets.shtml#carling

Jag är en av dom här som ska åka och är jättelessen över att Cecilie inte kan följa med. :cry:

Kul att se dig här Cess!! Här har du lite presentationslänkar!

Tack Ai, jag ska kolla in presentationslänkarna när det har lugnat ner sig en aning.. har fullt opp med att prångla iväg biljetten till JM:s konsert samt fixa tillbax lite pengar på flygbiljetten. Fick sitta i väntkö per telefon igår, men det vatt värt 4:-/min för att få reda på att jag kan skicka en skriftlig ansökan om tax refund till Irland. Det ska jag ta tag med ida'..

Tyvärr fick jag ett negativt besked från Fallen igår... hon fick inte heller det att gå ihop ekonomiskt, annars hade jag hoppats på att hon skulle överta min konsertbiljett. Det hade vatt enklast så för min del.. Vet nämligen inte om jag har tid å ork till att öppna e-bay konto inkl paypal.. å dessutom finns det ingen 100% garanti att köparen i slutändan sätter in pengarna *suck*
Cecilie
Demon Fodder

Återgå till Shopping