Illyria skrev:Cdwow skulle jag aldrig lita på att en vara kommer fram i tid. I princip varje gång jag beställt av dem har det varit någon försening pga att de inte har varan i lager.
jvc_man skrev:Det bästa sättet att köpa boxar é i butik, i a f om man vill ha dem i mint skick, där kan man granska dem innan man väljer/köper dem.
noike skrev:jvc_man skrev:Det bästa sättet att köpa boxar é i butik, i a f om man vill ha dem i mint skick, där kan man granska dem innan man väljer/köper dem.
Hur boxen ser ut spelar ingen roll så länge skivorna fungerar. Jag är mer intresserad i mest antal dvd för pengarna -- vilket gör butiker till ett dåligt val.
virve skrev:Nyligen köpte jag en Buffybox från CD-wow som jag var tvungen att betala tull på.170 spänn extra!
Innan dess har jag vid olika tillfällen köpt tre boxar från CD-wow, och då har jag sluppit tullavgift.
Min favorit är Discshop. Relativt billigt och varorna leveras redan nästa dag. Skitbra!
virve skrev:Min favorit är Discshop. Relativt billigt och varorna leveras redan nästa dag. Skitbra! :)
virve skrev:jvc_man skrev:Ush, beklagar tragedin! Inte roligt med tullavgift!
Verkligen inte. Måste man betala tull om man beställer varor ifrån Axelmusic?
dajacke skrev:Är det nån som vet var man kan köpa OMWF-notboken? Den med alla notblad till låtarna alltså. *duh*Skulle vara tacksam om någon vet.
AKS skrev:Ang. Axel Music, jag firar min enorma Trissvinst (1000 kronor... :)) med att förhandsboka den äckligt fula R1:an hos dem. när drar de penningarna? Nu eller senare?
AKS skrev:Jag tror att detta diskuterats nånstans, men jag lyckas inte hitta det...
Ang. Axel Music, jag firar min enorma Trissvinst (1000 kronor...) med att förhandsboka den äckligt fula R1:an hos dem. när drar de penningarna? Nu eller senare? Jag hade hoppats på nu eftersom jag knappast lär komma ihåg att ha 230 kronor kvar på kontot den 20:e.
AKS skrev:Tack för svaren. Oj, oj, oj... Hur ska detta gå? Är det så att de skickar varan ett par dagar innan eller precis på releasedatum? Kommer inte att ha pengar kvar på kontot så nära jul så jag måste göra en överföring från ett annat konto då det börjar närma sig.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare