CiX skrev:hmm, adressen som är sammankopplad med mitt kort är min Karlstad adress, men jag fyllde i min Linköping adress, inga som helst problem. Funkar för mig på andra ställen också.
Langtry skrev:PANIK!![]()
För ett par timmar sedan stod det processing på mig och nu när jag kollade så står det inget alls, bara "You have no outstanding orders."
Innebär det att den är packad och skickad eller har det blivit nå't knas?
Ojoj, ångest och misär om det är knas...
Pazuzu skrev:Ja den är skickad, gå in på order history. På min står det att den skickade igår, mystiskt.
Ai skrev:Langtry skrev:PANIK!![]()
För ett par timmar sedan stod det processing på mig och nu när jag kollade så står det inget alls, bara "You have no outstanding orders."
Innebär det att den är packad och skickad eller har det blivit nå't knas?
Ojoj, ångest och misär om det är knas...
*skyndar sig till play och internetbanken*
Samma här! Men pengarna ligger fortfarande som skyddat belopp... Det MÅSTE ju betyda att den är skickad, eller??
![]()
![]()
Ai skrev:Pazuzu skrev:Ja den är skickad, gå in på order history. På min står det att den skickade igår, mystiskt.
Wheeeeiii! JA!![]()
Hur lång tid brukar det normalt ta? Kan man ha den redan på måndag?
Tob skrev:Tinwiel: Det är väl inte något löjligt med att du använder å,ä eller ö i namn eller address. Det brukar få utländska onlineaffärer att balla ur rätt friskt.
Tinwiel skrev:Tob skrev:Tinwiel: Det är väl inte något löjligt med att du använder å,ä eller ö i namn eller address. Det brukar få utländska onlineaffärer att balla ur rätt friskt.
Mja, jag skrev faktiskt två ord i min adress med ö och ä, kan det vara det som är felet då? Ska jag skriva o och a istället?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare