Illyria skrev:Jag bryr mig inte om det är frakt eller ej, bara det inte blir dyrare än förut, dock kunde de ju skriva ut priset inklusive frakten också på själva produktsidan. Det skulle underlätta.
Illyria skrev:Men de har ju ett visst pris för en viss vikt, lägger du på x antal i vikt ökar priset efter det. Så jag ser inget problem med att de skulle kunna skriva i det direkt. Irriterande att det inte står, det är ändå slutpriset som är det viktiga.
Per 100 g = £0.99
caffeineaddict skrev:Fast Illyria har rätt
It should be implemented - at least in the shopping basket - within a week or so.
Nu är det fixat. Inte bara i shopping basketenIllyria skrev:De jobbar på det där med det totala priset:It should be implemented - at least in the shopping basket - within a week or so.
ja.. jag glömde upopdatera men det verkar som att det inte var fixat på alla titlar men på vissa iaf..så det kommer nog. Eller så har det kommit nu...springer och tittar.Illyria skrev:Är det? Jag ser det inte. Det står ivarjefall om du klickar på checkout, men det är ju lite jobbigt att behöva göra bara för att se det totala priset.
The Ankh skrev:Finns asterixboxen där?
noike skrev:(Man hypnotiserad till fågel): Kvidivitt!
Asterix: Såg du?
Obelix: Ja, han flög lågt. Det blir regn.
The Ankh skrev:Guiden: - "Förlåt om jag är nyfiken, men odjuret, hur var det?"
Obelix: - "Åh! Det var Gott!"
Jaja.. jag kanske kunde unna mig en i månaden eller nåt. =) För alla som ingick i boxen finns lösa va?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare