Off skrev:Då blir det axel jag beställer från.
Jag har börjat förstå att den himla butiken är BÄST!
Magga skrev:Okej, är väldigt, väldigt dålig på sådant här med vad olika valutor står i m.m. Så hur mkt är 128 £ i svenska kr?
Magga skrev:Okej, är väldigt, väldigt dålig på sådant här med vad olika valutor står i m.m. Så hur mkt är 128 £ i svenska kr?
Off skrev:Kostade inte den typ 2000?
Låter lite underligt om en serie med 2 säsonger mindre ska kosta lika mycket.
Ai skrev:Off skrev:Kostade inte den typ 2000?
Låter lite underligt om en serie med 2 säsonger mindre ska kosta lika mycket.
Nu har jag letat och letat - men visst sjutton betalade jag drygt sjuttonhundra... ska kolla lite till...
Fast det blir ju 10% av priset på BSG-boxen som du får i rabatt, inte 10% av Angelboxens pris. Vad blir det? 40kr rabatt på en sak som kostar 1500? Det är ju ingenting.Off skrev:Om min plan går rätt nu så kan jag vänta på lönen, förbeställa Battlestar Galactica från axel och sedan ha en 10% voucher att använda till Angel-boxen.
Lipton skrev:Där på Play, ska man verkligen behöva fylla i sina kontokortsnummer innan man ens vet om man kommer att få en vara. Jag menar den här Buffy boxen släpps ju inte förens i okt, då kan det ju vara så många som har förbokat så att man blir utan, känns inte bra att ge ut kontouppgifterna så där långt i förväg. På andra ställen ger man ut dessa uppgifter det sista man gör när man beställt, här vill de ha dem först.
Tompa skrev:Den borde dock inte bli lika hög pga färre säsonger.
Eynosh skrev:Tompa skrev:Den borde dock inte bli lika hög pga färre säsonger.
Eller så gör dom den lite annorlunda, lägger skivorna på bredden istället för på höjden tex. Den måste ju inte nödvändigtvis vara exakt likadan invärtes som Buffyboxen.
Illyria skrev:Vilken affär är bäst? Play, Amazon eller Choicesdirect?
Var det några som beställde Buffy-boxen från Amazon förra året och fick den bättre packad än de från Play?
Eftersom boxen inte dykt upp på Axelmusic så mailade jag dem och frågade och de sa att de inte tänker sälja den (längre), den är för dyr hos distributören.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare