Therealbuffy skrev:Mkt fin box(tycker dock Lorne kunde fått va me på bilden me Gunn mfl) va betalde ni för hela kalaset??
fanimej skrev:Therealbuffy skrev:Mkt fin box(tycker dock Lorne kunde fått va me på bilden me Gunn mfl) va betalde ni för hela kalaset??
1500 någonting, det blev inte så dyrt.. discshop skulle ha 2200 typ.
Tinwiel skrev:fanimej skrev:Therealbuffy skrev:Mkt fin box(tycker dock Lorne kunde fått va me på bilden me Gunn mfl) va betalde ni för hela kalaset??
Hmm.. sendit drog drygt 1600 kr från mitt konto..
fanimej skrev:Tinwiel skrev:fanimej skrev:Therealbuffy skrev:Mkt fin box(tycker dock Lorne kunde fått va me på bilden me Gunn mfl) va betalde ni för hela kalaset??
Jag beställde ifrån PLAY.
Tinwiel skrev:fanimej skrev:Tinwiel skrev:fanimej skrev:Therealbuffy skrev:Mkt fin box(tycker dock Lorne kunde fått va me på bilden me Gunn mfl) va betalde ni för hela kalaset??
Jag beställde ifrån PLAY.
Aha, förklarar saken. Dom hade ju fraktfritt. Så dom packade med bubbelplast den här gången? Det gjorde dom minsann med Buffyboxen har jag för mig (den var inte tillräckligt bra packad iaf), därför valde jag bort Play den här gången. *fnys* jaja..
Eynosh skrev:Idag kom mitt paket, bubbelplast från Play =). Numret blev 00276.
caffeineaddict skrev:Eynosh skrev:Idag kom mitt paket, bubbelplast från Play =). Numret blev 00276.
Meeeeeen, jag vill ha miiiiiiiiiiitt paket från Play också!
Tompa skrev:Om man inte är hemma och tar emot paketet från Schenker så får man hämta ut det på posten va?
Eller måste man bestämma ny leveranstid?
Eynosh skrev:Idag kom mitt paket, bubbelplast från Play =). Numret blev 00276.
Tompa skrev:Om man inte är hemma och tar emot paketet från Schenker så får man hämta ut det på posten va?
Eller måste man bestämma ny leveranstid?
fanimej skrev:Eynosh skrev:Idag kom mitt paket, bubbelplast från Play =). Numret blev 00276.
Damn! You got me beat med 600 ex...
noike skrev:fanimej skrev:Eynosh skrev:Idag kom mitt paket, bubbelplast från Play =). Numret blev 00276.
Damn! You got me beat med 600 ex...
Men då har du ju en utgåva som blev färdig innan Eynosh.
Zaxx skrev:Alltså.. SKA JAG KÖPA!?
caffeineaddict skrev:Boxen är här! Eller rättare sagt, enligt brevet jag fick nyss kommer den vara på den lilla mysko-kiosken på hörnet dit inget annat paket någonsin har levererats (och vars enda kondomer är ryska importkondomer med porrbilder på) efter klockan 17.00. What the fuck, liksom?
Om Axel kunde skicka stora Seinfeld-boxen till mitt vanliga paketuthämtningsställe med vanliga medel, varför kan inte Play göra samma sak med Angel-boxen som ju faktiskt är mindre i storlek?
Off skrev:Jag fick också till ett ställe som ligger mycket längre ifrån än mitt vanliga. Fuck Play.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare