Vilken box??
finns en bild på tradera har jag sett
Therealbuffy skrev:Nån som vet hur man spårar ett paket?? inte fått boxen änborde vatt här nu...lr??
Eynosh skrev:Therealbuffy skrev:Nån som vet hur man spårar ett paket?? inte fått boxen änborde vatt här nu...lr??
Paketet kom nog idag för dig, men avin kommer imon.
DETAILS FOR SHIPPED ITEMS
Order Number: 24911709
Shipping Method: 10 - 20 BUSINESS DAY DELIVERY
Estimated Arrival date:
Quantity Item # Description
-------- ------------ ----------------------------------------
1 FXD031290 DVD : BUFFY THE VAMPIRE SLAYER-COMPLETE
gaspode skrev:och amazon har ÄNTLIGEN skickat min efter att den haft statusen "Shipping soon" i två veckor typ!
hur har det gått för er andra med tullen?
Zaxx skrev:Kommer förvänta mig tull och böter för att jag var för ful när jag hämtar paketet förmodligen.
Dessutom kommer det inte ligga skivor i, utan VHS band, med kommentatorspår på Kasettband brevé
Zaxx skrev:Kommer förvänta mig tull och böter för att jag var för ful när jag hämtar paketet förmodligen.
CheeseGuy skrev:Försöker igen: är det den här boxen som är begränsad? I så fall, bör man beställa en snart för att vara säker på att få en? Hur fungerar det att beställa från amazon.com - är det värsta som kan hända att man får betala 300 kr moms?
Therealbuffy skrev:CheeseGuy skrev:Försöker igen: är det den här boxen som är begränsad? I så fall, bör man beställa en snart för att vara säker på att få en? Hur fungerar det att beställa från amazon.com - är det värsta som kan hända att man får betala 300 kr moms?
Tror att den är begränsad,dock har jag inte hittat nåt nummer på den än*mummel* men är expert på att missa sånt. Jag betalade 366 kr i införelseavgift/tull.
Illyria skrev:Oj vad de har satt upp priset på Amazon, kostade den inte 129 dollar tidigare...
Med frakt och sånt blir det typ 1800kr nu? Inte så väldigt stor skillnad till Axel.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare