Angel DVD???

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Angel DVD???

Inläggav Therealbuffy » mån sep 13, 2004 19:54

Nu när man har sett Buffy serien så har man börjat fundera på att samla Angel serien oxå... men har en massa frågor :oops:
Finns den med svensk text o i region 2?
Vart kan man köpa dom till hyfsat pris och hur många säsonger finns d igentligen?
Och e den lika bra som Buffy serien? ush massa frågor d där...
men men hoppas nån som kan svara :P
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Tob » mån sep 13, 2004 20:02

R2 uk finns från och med säsong 3 med svensk text. Jag tror det skall finnas finska utgåvor med svensk text, stämmer inte det?

Jag började samla på R1 då dem är billigare, men enligt Pazuzu så skall priset på R2uk utgåvornas sänkas från och med 18/10. Från 59 pund till 38 pund. Jag har beställt från Axelmusic. Då varje säsong har gått på ungefär 480 kronor. Det känns överkomligt. Dem packar bra och har en enorm kundservice.

Det finns 5 säsonger varav 4 stycken är utgivna på Dvd vad det gäller både R2uk och R1.

Om serien är bättre? Svårt att säga, har sett tom avsnitt 6 av Angel S4 och även om Angel har sina toppar så ligger helheten en bit under Buffys helhet. Än så länge.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav latarmig » mån sep 13, 2004 21:18

Säsong 5 av Angel kan du än så länge bara köpa som video. Sista säsongen finns i två volymer (videoboxar).
latarmig
Big Bad

Inläggav Heaven » mån sep 13, 2004 22:57

På den finska sidan http://www.leffat.com kan man köpa Angel säsong 1 och 2, R2 med svensk text
Heaven
Demon Fodder

Inläggav Azumah » tor sep 23, 2004 10:19

Jag håller med Tobbe_E. Angel håller en något lägre standard än Buffy, även om säsong 3 är grymt bra. Väntar spänt på att säsong 5 ska komma på dvd. Utan att förstöra för mycket så kan jag säga att slutet på säsong 4 är lite chockerande.
When I want your opinion Spike, I'll......
I'll never want your opinion.
Användarvisningsbild
Azumah
Demon Fodder

Återgå till Shopping