Tooticki skrev:Är det någon här som säljer ett eller flera nr av dom här tidningarna? Har bara 8 nr och vill ha fler.
Tooticki skrev:Det spelar ingen roll, fast helt enbart btvs magazine. Vill du sälja nåt nr eller? Vilka har du och vad vill du ha för dom? :-)
MTL skrev:Har kollat lite i mina kartonger(kan dock inte hitta alla nr) och jag har hittat följande av enbart Btvs magazine:
63,64,66,67,68,69.70,71,72,73,74,75
Är det något av dessa nummer du är intresserad av?
Har även 4 nr av Angel :5,14,15 och 17
+ samtliga nummer av Btvs/Angel magazine.
Tooticki skrev:MTL skrev:Har kollat lite i mina kartonger(kan dock inte hitta alla nr) och jag har hittat följande av enbart Btvs magazine:
Upptäckte att jag bara hade nr av Btvs/Angel magazine så helst skulle jag vilja ha alla nr av enbart Btvs magazine men det har jag inte råd med, iaf inte nu så jag får nog köpa ett par nr åt gången :-).
Har hittar bilder på ett par av tidningarna du har men skulle helst vilja se bilder på alla men jag hittar inte. Jämförde ett par tidningar med varandra. Kollade på bilderna av gamla nr i tidningarna som jag har (varje nr har en sida där man kan beställa dom) och sen kolla jag på http://www.thebuffyfanclub.com men numrena stämde inte överräns med varandra, förvirrande. Eller så kollade jag fel? Kan eller orkar du (förstår ju om det blir jobbigt så du behöver ju inte :-)) lägga upp bilder på dom dina tidningar? Enbart Btvs magazine.
MTL skrev:Tooticki skrev:MTL skrev:Har kollat lite i mina kartonger(kan dock inte hitta alla nr) och jag har hittat följande av enbart Btvs magazine:
Upptäckte att jag bara hade nr av Btvs/Angel magazine så helst skulle jag vilja ha alla nr av enbart Btvs magazine men det har jag inte råd med, iaf inte nu så jag får nog köpa ett par nr åt gången :-).
Har hittar bilder på ett par av tidningarna du har men skulle helst vilja se bilder på alla men jag hittar inte. Jämförde ett par tidningar med varandra. Kollade på bilderna av gamla nr i tidningarna som jag har (varje nr har en sida där man kan beställa dom) och sen kolla jag på http://www.thebuffyfanclub.com men numrena stämde inte överräns med varandra, förvirrande. Eller så kollade jag fel? Kan eller orkar du (förstår ju om det blir jobbigt så du behöver ju inte :-)) lägga upp bilder på dom dina tidningar? Enbart Btvs magazine.
Jag ska försöka lägg upp bilder när det är en regnig dag =) Men det är några tidningar jag ej säljare, så jag lägger inte upp bilder på dem =).
Det ska ju bli regn på tisdag.. så då kanske det kommer upp något
Tooticki skrev:MTL skrev:Det kommer dröja ett tag till.. jag är lat och är på festival =P
Sluta vara så lat och när du kommer du hem?
Tooticki skrev:Någon som har fler tidningar att sälja?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare