är det nån som vet nånstans där man kan köpa vhs boxar på internet(helst med svensk text då..)..?
Hittade s1-2 på Ginza(99kr/st!) men dom hade inte de andra säsongerna..
DVD boxarna är så j*vla dyra,och min bror är på tok för snål för att låna ut sin DVD till mej..
Video: Buffy the Vampire Slayer: Buffy the Vampire Slayer Season Three Box Set Two (Del 5 i Buffy the Vampire Slayer (box)) Video(PAL), UK 599 kr
Video: Buffy the Vampire Slayer: Buffy the Vampire Slayer Season Six Box Set One (Del 10 i Buffy the Vampire Slayer (box)) Video(PAL), UK 599 kr
Jag tror att resten kan vara beställningsvaror.
-One of these days I´m gonna put you two in a room and let you wrestle in out. -No problem at this end. - Hmm... There could be oil of some kind involved...
jag har köpt säsong och 2 på vhs, blir dock tvungen att köpa resten på DVD. men det är helt sjukt att man kan få säsong 1 OCH 2 för 400 kronor på VHS när halva säsong 5 kostar lika mycket på DVD.
Fast det beror helt på vad man köper för DVD. Samtliga boxar går att köpa från England för ca 400-500:- styck beroende på region. Även webbutiken Axelmusik har både Buffy och Angelboxar för mellan 400-500:-.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.