Therealbuffy skrev:Är det gratis frakt där ifrån?? lr får man betala frakt oxå??
Fick inte riktigt fram det på sidan.
adolvsson skrev:Therealbuffy skrev:Är det gratis frakt där ifrån?? lr får man betala frakt oxå??
Fick inte riktigt fram det på sidan.
Från första sidan:![]()
Men ja, fraktfritt och tullfritt och snabbt och smidigt och packat. Axelmusic är en av dom bästa.
caffeineaddict skrev:De tar faktiskt t.o.m. in varenda film du vill ha som är R1 om du bara ber dem snällt. Det enda de har nobbat mig på är R3-Yi Yi och det var en longshot eftersom den verkar ha varit Out Of Print ett längre tag.
Zaxx skrev:caffeineaddict skrev:De tar faktiskt t.o.m. in varenda film du vill ha som är R1 om du bara ber dem snällt. Det enda de har nobbat mig på är R3-Yi Yi och det var en longshot eftersom den verkar ha varit Out Of Print ett längre tag.
Du har säkert sett denna då?:
http://www.axelmusic.com/productDetails/715515018623
Binchy skrev:Här får man ju både original och redux, fattar jag det som. (Det är maken som köpt den och inte jag...)
Isabella skrev:Jag har tänkt på att beställa därifrån men kan man bara betala genom kort eller paypal? Finns inte typ postförskott eller något sådant?
noike skrev:Isabella skrev:Jag har tänkt på att beställa därifrån men kan man bara betala genom kort eller paypal? Finns inte typ postförskott eller något sådant?
Nej, vill man ha postförskott så får man hålla sig till svenska butiker.
caffeineaddict skrev:Om ni beställer från Axel Music i dagarna, lägg märke till hur lågt den norska kronan ligger för tillfället. Beställer ni i NOK sparar ni ett par spänn, särskilt på dyrare saker (boxar och liknande).
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare