Eynosh skrev:Varifrån har dom fått tag på buffyboxen? Den var väl totalt slutsåld??
Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
Illyria skrev:Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
Varför inte boka nu? Pengarna dras ju inte förrän den skickas ändå.
Tinwiel skrev:Illyria skrev:Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
Hmm.. undra om man får avboka då, om man skulle ändra sig och beställa den nån annanstans ifrån? Då skulle man ju kunna förboka på Sendit redan nu..
Tompa skrev:Tinwiel skrev:Illyria skrev:Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
Hmm.. undra om man får avboka då, om man skulle ändra sig och beställa den nån annanstans ifrån? Då skulle man ju kunna förboka på Sendit redan nu..
Klart att du kan avboka. Iaf på Play och amazon, Sendit har jag ingen kol på.
Illyria skrev:Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
Tinwiel skrev:Boxen beställd nu på Sendit, kör på det tills vidare. Nu kommer jag att ha två st "my Precioussssss".
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Boxen beställd nu på Sendit, kör på det tills vidare. Nu kommer jag att ha två st "my Precioussssss".
Nu har även jag beställt, en hel låda med Angel känns lite nervöst... jag har aldrig köpt någon så dyr dvd tidigare. Well, jag har ju tid att vela/ångra mig också
Tinwiel skrev:Det här känns lite nervöst också, mest för att jag är nervös för att det ska vara nåt fel på den, att den är skadad eller att nån av skivorna är konstiga, som det var för vissa med Buffyboxen. Min box var helt ok, lite kantstött i locket, och några repiga skivor, som dock ändå fungerade.
Langtry skrev:Nå'n som har handlat från detta ställe: http://www.dvd.co.uk
De har boxen för 121.99 £ inkl frakt så vad jag kan förstå är det ett rätt bra pris =)
Inte lika billigt som sendit men billigare än tex play.com
Tinwiel skrev:Glöm inte att den också innehåller Wes, Illyria, Fred och Faith! :D Själv skulle jag hellre vilja att nån av dom poppade upp ur boxen.
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]