jvc_man skrev:och så får man inte veta mer i de närmast kommande avsnitten, såg 2 avsnitt till efter detta för att få veta något, men antar att tiden har sin gång! Spoila ej tack!![]()
JRT skrev:jvc_man skrev:och så får man inte veta mer i de närmast kommande avsnitten, såg 2 avsnitt till efter detta för att få veta något, men antar att tiden har sin gång! Spoila ej tack!![]()
Ska inte spoila, men har du verkligen sett de två avsnitten som kommer efter? Var du vaken?
2x8
Giles/Ripper följs ju upp i avsnitt 8, Dark Age.
jvc_man skrev:JRT skrev:jvc_man skrev:och så får man inte veta mer i de närmast kommande avsnitten, såg 2 avsnitt till efter detta för att få veta något, men antar att tiden har sin gång! Spoila ej tack!![]()
Ska inte spoila, men har du verkligen sett de två avsnitten som kommer efter? Var du vaken?
2x8
Giles/Ripper följs ju upp i avsnitt 8, Dark Age.
Ojdå, det var avsnitt 6 (Halloween) och jag såg endast till avsnitt 7, nu j*vlar skall jag allt se avsnitt 8 , nu på sekunden! Återkommer om någon timme!!!!![]()
![]()
![]()
caffeineaddict skrev:Beg to differ, höjdpunkten måste ju vara det där knät i huvudet som Giles ger Ethan. Då skriker jag högt av adrenalinchock. Det är på något sätt lika överraskande och oväntat varje gång.
gaspode skrev:Så jäkla kul.
Willows kostymer, Oz!, Xander vs Larry, Drusilla, lite Cordy och Xander, Oz!, Ethan Rayne, Ripper, Angel och Buffy, Spike.
Så mycket bra i det här avsnittet, klar uppryckning från föregående Reptile Boy (som jag inte kollade den här gången utan bara lyssnade på kommentarsspår till, och David Greenwalt verkade ha lite skumma åsikter om det, menmen..)
En stark 8:a, väldigt nära en nia.
But I don't want to go with you. I like the man with the musket.
...plus I can't turn the pages.
Oh, more clinging.
I bathe quite often.
fripp21 skrev:Dagens Buffy-fråga. Vad menar hon när hon ser ett foto av sig, Willow och Xander? Hon säger förnärmat:I bathe quite often.
Vad är det hon ser på fotot? Jag har för mig att nutids-Buffy har ett vitt linne på sig och normal make up.
Gordo skrev:
Xander säger väl något i stil med. Maybe we have amnesia och då säger Buffy att hon är säker på att hon inte har det för att hon: bathe quite often. Hon tror väl att amnesia är någon typ av sjukdom som skabb eller något.
fripp21 skrev:Gordo skrev:
Xander säger väl något i stil med. Maybe we have amnesia och då säger Buffy att hon är säker på att hon inte har det för att hon: bathe quite often. Hon tror väl att amnesia är någon typ av sjukdom som skabb eller något.
Vilket gör den kommentaren otroligt lustig också, fast jag inte fattade skämtet direkt. Tack för upplysningen i mörkret.
Buffy: No! I, I don't understand any of this! Uh, uh, th... This is
some other girl! (puts the picture back) I would never wear this, that
low apparel, and I don't like this place, and I don't like you, and I
just wanna go home!
Xander: She must be right. We must have some kind of amnesia.
Buffy: I don't know what that is, but I'm certain I don't have it. I
bathe quite often!
Binchy skrev:Du har nog blandat ihop scenerna...Buffy: No! I, I don't understand any of this! Uh, uh, th... This is
some other girl! (puts the picture back) I would never wear this, that
low apparel, and I don't like this place, and I don't like you, and I
just wanna go home!Xander: She must be right. We must have some kind of amnesia.
Buffy: I don't know what that is, but I'm certain I don't have it. I
bathe quite often!
Edit; Damn, ni hann före...
fripp21 skrev:Var hittar ni alla citaten?
Jag är lite orolig för att skriva "citat" hämtade från minnet som CITAT i inläggen?
Det kanske finns en bra db?
fripp21 skrev:Var hittar ni alla citaten?
Jag är lite orolig för att skriva "citat" hämtade från minnet som CITAT i inläggen?
Det kanske finns en bra db?
Cordy skrev:...when it comes to dating, I´m the slayer.
Snyder skrev:Halloween must be a big night for you. Tossing eggs, keying cars, bobbing for apples, one pathetic cry for help after another. Well, not this year, missy.
Buffy skrev:But I've overstepped my bounds. It's none of my business, you know. What was I thinking? My God! Shame, shame. I gotta go.
Xander skrev:Private Harris reporting for... (sees Buffy in her costume) Buffy! Lady of Buffdom, Duchess of Buffonia, I am in awe! I completely renounce spandex!
Jag gillar även den där Willow ska förklara för Cordelia att hon inte är en katt.Yes. Um... w, uh, uh, uh, the ghost of what, exactly?
ETHAN: Hello, Ripper.
CORDELIA: Oh, he's a vampire. Of course! But the cuddly kind. Like a Care Bear with fangs?
2.21 Vilket inte är fullt så romantiskt när vi vet att han mötte henne i en gränd i Galway för 240 år sen... Fel blondin, Angel.ANGEL: I always wished I could meet someone... exciting. Interesting.
Xander: I prefer my women in spandex
Oz: Cordelia; you look like a big cat!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare