Lipton skrev:Jag skickade tillbaks första skivan i s.2 för att bilden var dålig, skivan jag fick tillbaks var lika. Upplever ni också att det är dålig bildkvalitet i s.2 eller är det bara jag som har otur. Det är i mörka scener som det blir ungefär som när någon rör sig i ultrarapid, alltså de rör sig normal fort men det blir som en rörelse efter objektet som rör sig.
Eynosh skrev:Lipton skrev:Jag skickade tillbaks första skivan i s.2 för att bilden var dålig, skivan jag fick tillbaks var lika. Upplever ni också att det är dålig bildkvalitet i s.2 eller är det bara jag som har otur. Det är i mörka scener som det blir ungefär som när någon rör sig i ultrarapid, alltså de rör sig normal fort men det blir som en rörelse efter objektet som rör sig.
Dom tre första säsongerna har ju sämre kvalitet pga kamerorna som användes, men jag har inte märkt det du säger.. Iofs tycker jag det är mysigare när bilden är lite korning och mörkare, känns mer Buffy.
gaspode skrev:Det låter lite som nåt som din DVD-spelare skulle kunna göra om den har nån slags bildförbättringsfunktion på.. Om du kan så testa i en annan DVD-spelare.
Forever Chosen skrev:Säsong 2 har allt som säsong 1 saknade, bättre manus, bättre dialog, bättre fight scener, bättre kulisser, bättre skurk (Spike så klart :)
noike skrev:Forever Chosen skrev:Säsong 2 har allt som säsong 1 saknade, bättre manus, bättre dialog, bättre fight scener, bättre kulisser, bättre skurk (Spike så klart![]()
Nej, skurken i s2 var Angel. Spike var en hench.
med tanke på hur megabra topparna är så skulle de nog märkas ändåmerl skrev:Nöjer mig med att säga att det är är en av de bättre Buffysäsongerna, trots vissa dalar. Men utan dalarna skulle man inte märka topparna, eller hur.
eriked skrev:med tanke på hur megabra topparna är så skulle de nog märkas ändåmerl skrev:Nöjer mig med att säga att det är är en av de bättre Buffysäsongerna, trots vissa dalar. Men utan dalarna skulle man inte märka topparna, eller hur.![]()
Lipton skrev:Det här med att Snyder hade något i hop med Borgmästaren verkade ju rinna ut i sanden, man trodde ju att Snyder var någon sorts ond hantlangare åt Borgm (ond iofs) men det blev aldrig nått av det förutom några kommentarer i början av säsongen som fick en att tro att det skulle bli nåt mer dem imellan än vad det blev.
Det här lät surrigt, men ni förstår nog vad jag menar.
AKS skrev:Jag tror inte jag kommer att se om ett enda BtVS- eller AtS-avsnitt förrän 2010.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare