caffeineaddict skrev:Jhonny: VARFÖR LÄSER DU SPOILERS!?
Stop that! Right now! It's silly!
Angelus skrev:GHAD!!!!!!!!!!!!! säger jag bara...Buffy/Sarah är så snygg i detta avsnitt att jag faan inte vet vad jag skall ta vägen =)
Binchy skrev:Men Angelus som lämnar fram ett hjärta, hm föredrar nog dem i silver trots allt.
latarmig skrev:Efter att ha läst igenom tråden kunde jag konstatera att ingen kommenterat avsnittsnamnet.
latarmig skrev:Kan för övrigt svära på att Ella (som vanligt) slår Frank med hästlängder. ;-)
XANDER: Okay, big yuks. When are you guys gonna stop making
fun of me for dating Cordelia?
BUFFY: I'm sorry. But never. I just think you could find somebody more... better.
XANDER: I saw you working that mojo on Ms. Beakman. Maybe I should go tell somebody about...
AMY: That's not even... That is so mean!
XANDER: Blackmail is such an ugly word.
AMY: I didn't say blackmail.
XANDER: Yeah, but I'm about to blackmail you, so I thought I'd bring it up.
lady_macbeth skrev:Helt ok avsnitt med många roliga episoder. Det roligaste måste nog vara när Xander föröker blockera dörren till biblioteket med byrån, men så öppnas dören utåt![]()
Angelus skrev:GHAD!!!!!!!!!!!!! säger jag bara...Buffy/Sarah är så snygg i detta avsnitt att jag faan inte vet vad jag skall ta vägen =)
lady_macbeth skrev:Helt ok avsnitt med många roliga episoder. Det roligaste måste nog vara när Xander föröker blockera dörren till biblioteket med byrån, men så öppnas dören utåt![]()
Eynosh skrev:OMG, hon använder min msn-bild till avatar! Byte nuu =)
Amy: Diana... goddess of love and the hunt... I pray to thee. Let my cries bind the heart of Xander's beloved. May she neither rest nor sleep until she submits to his will only.
Cordelia: I'll date whoever the hell I wanna date. No matter how
lame he is.
Willow: (excited) I think I'm a groupie! (looks back at the band)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare