Jag med. En avatar som inte var kvadratisk var det.adolvsson skrev:Men... men... jag kan ju till och med se den framför mig!
Tror jag.
Rombat skrev:Jag med. En avatar som inte var kvadratisk var det.
Nej, nu tänker du när hon hade en bild som hon ritat och sen fotograferat. Typ en loppa med hatt.adolvsson skrev:Rombat skrev:Jag med. En avatar som inte var kvadratisk var det.
Kan... det ha varit en bild av en tatuering?
Rombat skrev:Nej, nu tänker du när hon hade en bild som hon ritat och sen fotograferat. Typ en loppa med hatt.
Rombat skrev:Blir nog skitsvårt för Zaxxen.
The Ankh skrev:nån gång borde vi ha en nostalgivecja där vi alla kommer på våra originalavatarer oich byter till dem och låtsas att det var förut. Fast,, Vad jag menar är att ni ska ha dem ni hade när jag kom i augusti-05.- Dom avatarerna. Dom!
Rombat skrev:Min allra första avatar var ett skitdåligt ps-utklipp av Spike från "Spike & Dru - Queen of Hearts". Min andra var en ritat bild av William the Bloody Awful Poet som jag ärligt stal någonstans. Sen hade jag en på Willow och Tara och sen den jag hade längst, min kära Riley Finn. Återgår nog till den en vacker dag.
lilith skrev:Vad har du nu för avatar Rombat?
Ai skrev:Kommer ni ihåg den här?
Vem var det som gjorde den?
Filen är datumstämplad 20 dec 2004 på min hårddisk. Om det stämmer eller inte vet jag inte.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare