Fast jag börjar smågarva vare gång jag ser din, så du vinner!A bear skrev:*kramar om Rombats avatar*
The war will be fought with hugs and harsh words.
Tinwiel skrev:Är det krig?Jag vet inte om jag vågar byta avatar, för jag kom inte ihåg vart på datorn jag har sparat min katt-avatar... annars hade jag lätt varit med i kriget. Fast jag är med ändå, ivrigt påhejandes!
The Ankh skrev:Gaspode.. vad är det för läskig unge du har på din? Jens, vem är den där tejjen?
The Ankh skrev:Ah.
Rombat skrev:Trodde inte den här dagen skulle komma. Fredrik har så fel. Han har så fel att det är snuskigt.adolvsson skrev:The Ankh skrev:Ah.
TOUS är mkt bättre än TOUK. FYI.
Gör han inte alls.noike skrev:Rombat skrev:Trodde inte den här dagen skulle komma. Fredrik har så fel. Han har så fel att det är snuskigt.adolvsson skrev:The Ankh skrev:Ah.
TOUS är mkt bättre än TOUK. FYI.
Tony Stark gillar UK mer än US. Vilken sida är du på?
Illyria skrev:Jag hade tänkt göra en Dwight/Jim/switch-avatar när jag får min dator tillbaka. :D
caffeineaddict skrev:Blir såååå lugnt en Tim eller Gareth-avatar när jag kommer hem. I don't give a fuck if we're fewer in numbers, we have the truth on our side.
Illyria skrev:Hade jag haft Photoshop på den här datorn hade jag gett mig in i kriget. TOUS FTW!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare