caffeineaddict skrev:Kan vara den bästa avataren på forumet.
Ai skrev:noike's alla varianter på Jayne och Mössan är underbara! Big fan. Biiiiig fan. Skulle det vara möjligt att få se allihopa en gång till? Som en kavalkad av gamla godingar? noike?
noike skrev:Ai skrev:noike's alla varianter på Jayne och Mössan är underbara! Big fan. Biiiiig fan. Skulle det vara möjligt att få se allihopa en gång till? Som en kavalkad av gamla godingar? noike?
Tyvärr inte, en hel del av dem försvann med hårddiskkraschen i början av året.
Ai skrev:noike skrev:Ai skrev:noike's alla varianter på Jayne och Mössan är underbara! Big fan. Biiiiig fan. Skulle det vara möjligt att få se allihopa en gång till? Som en kavalkad av gamla godingar? noike?
Tyvärr inte, en hel del av dem försvann med hårddiskkraschen i början av året.
*sorg*
Alla?
noike skrev:AKS: ingen tomtemössa.
A bear skrev:Var det inte en kanin i Jaynemössa ett tag också?
AKS skrev:Ja, men de två senaste inläggen (EDIT: före A bears) kanske bevisar att jag inte är helt tappad i alla fall? *hoppas*
Ai skrev:Om det mot all förmodan skulle vara så att du nångång har fel så skriver vi om historian. Nån perk ska du väl ha som Gudinna?
Ai skrev:*sorg*
Nej, den har lite fel färg på mössan.The Ankh skrev:j afaam vad duktig du 'är noike! jag har iofs oxpå ritat min avatar.. men det är inte riktigt samma...
The Ankh skrev:j afaam vad duktig du 'är noike! jag har iofs oxpå ritat min avatar.. men det är inte riktigt samma...
Lipton skrev:The Ankh skrev:j afaam vad duktig du 'är noike! jag har iofs oxpå ritat min avatar.. men det är inte riktigt samma...
Vad är din avatar för nått? har försökt se det många ggr men inte lyckats.
Catwoman med flätor?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare