Binchy skrev:Välkommen, dear one! Really nice name, by the way.
Sök gärna upp våra presentationstrådar i FAQ-avdelningen (länken nedan). Vi är väldigt nyfikna på alla nya. Där kan du även kolla vilka vi är, om du är lika nyfiken som vi.
http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1409
Anonymous skrev:Binchy skrev:Välkommen, dear one! Really nice name, by the way.
Sök gärna upp våra presentationstrådar i FAQ-avdelningen (länken nedan). Vi är väldigt nyfikna på alla nya. Där kan du även kolla vilka vi är, om du är lika nyfiken som vi.
http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1409
Tack, tack.
Har ströläst här en längre tid, men nu fått lust att skriva lite. Sitter dock med massa grejer jag måste få in innan terminsslut, så jag kanske dröjer ytterligare ett tag med att börja skriva "på riktigt".
Är dock överlycklig över att jag ha hittat detta forum med en massa svenska (!) Whedon-älskare liksom jag själv. Tänk att det fanns flera.... Wow. Trodde ett tag jag var ensam.![]()
Ska kolla in länken ovan...
Ai skrev:Vissa saker räknar man som stabila i tillvaron. AKS' avatar var en av dom....![]()
Jag kommer nog att vänja mig också - men det kommer att ta tid.
AKS skrev:Ai skrev:Vissa saker räknar man som stabila i tillvaron. AKS' avatar var en av dom....![]()
Förlåt! Hade jag vetat jag vetat att din världsbild skulle skakas om i grunden så hade jag naturligtvis inte bytt avatar.
AKS skrev:Ai skrev:Vissa saker räknar man som stabila i tillvaron. AKS' avatar var en av dom.... :cry:
Förlåt! Hade jag vetat jag vetat att din världsbild skulle skakas om i grunden så hade jag naturligtvis inte bytt avatar. :D
noike skrev:Det tror jag inte på. Du hade bytt oftare bara för att vara svår och småjobbig och skratta åt alla oss andra som försöker pussla ihop världen igen.
Zaxx skrev:Skillnaden är att jag såg AKS som Cordy förut... nu ser jag henne som en katt... dvs ingen sprit till henne på Buffyträffen...
Eynosh skrev:Zaxx skrev:Skillnaden är att jag såg AKS som Cordy förut... nu ser jag henne som en katt... dvs ingen sprit till henne på Buffyträffen...
Köpa henne lite torsk?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare