administratör-kontakt

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

administratör-kontakt

Inläggav Desoto » tor nov 11, 2010 19:47

Hade lite problem med att logga in förut, eftersom det var så länge sedan jag var inloggad.
Det visade sig att jag glömt lösenordet, precis som jag trodde. Men när jag valde "glömt lösenord" och skrev in namn och mail så sa sidan att det inte fanns någon medlem med det namnet eller mail-adressen.
Jag letade runt lite på FAQ och tänkte att jag kanske blivit raderad eftersom jag varit en tråkig och oaktiv medlem så jag försökte bli medlem på nytt, men då fanns tydligen både användaren och mail-adressen, så jag försökte med glömt lösenord igen, men icke!
Envis som jag i alla fall är tänkte jag att jag väl fick ta och kontakta admin då, eftersom jag inte hittat något i FAQ som funkade.

Den som bara är intresserad av problemet/förslaget och inte bakgrund/svammel börja här:
Kanske är jag blind, eller trött, eller något, men fast jag letade och letade så kunde jag inte hitta något sätt att kontakta admin. Man måste ju till exempel vara inloggad för att visa medlemssidor/"teamet" och sådant och jag kan ju inte skriva inlägg eller meddelanden utan att vara inloggad heller. Så, om det inte finns, kanske ni skulle ta och lägga upp en länk på första-sidan eller passande ställe till kontakt för att göra det lite lättare när man stöter på problem? :)
Strong is fighting! It's hard, and it's painful, and it's every day. It's what we have to do.
Buffy s03e10
Desoto
Demon Fodder
 
Inlägg: 15
Blev medlem: 09 jan 2010

Inläggav gaspode » tor nov 11, 2010 20:04

det har du förstås rätt i, har fixat så att den anonyma användaren kan se användarlistor och "teamet", och även gå in och se vad vi har för kontaktuppgifter listade.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare