noike skrev:För att jag kunde.![]()
![]()
![]()
En tanke, när jag ser dom där - lolbuffar i avatarformat. Vad tror du?
![]()
![]()
![]()
![]()
Du är sen. Det är redan fixat väl.caffeineaddict skrev:Jag är alldeles smickrad. Den gayaste avataren på forumet, gayare än alla Ais QaF-avatarer, och jag är motivet. Naturligtvis måste jag använda den.
Förresten var det jättekonstigt i förra veckan. Jag kunde inte byta Eisas avatar för att forumet påstod att den var större än 32 kb. Fast jag är hundra procent säker på att jag inte hade sparat den större än 8 kb.
noike skrev:Ai: beror ju på vad det är. Foton och sådant håller jag defintivit med dig. Men om det kräver att man ska rita något, då är det skitjobbigt att få det skarpt i 100x100. Bättre att rita större och sedan förminska ner det. Vilket jag hela tiden skiter i.
noike skrev:Blev två till varianter på den första. Tror jag lyckats få Photoshop att inte cracha i tid och otid. (Konflikt med Intellimouse-drivrutinerna. Jag var inte ensam om det.)
noike skrev:wyndham: det låter som om att du lider för oss alla. Paint...
Ai skrev:noike skrev:Blev två till varianter på den första. Tror jag lyckats få Photoshop att inte cracha i tid och otid. (Konflikt med Intellimouse-drivrutinerna. Jag var inte ensam om det.)
Nope. Vilken verision av Photoshop har du?
AKS skrev:Himla snygga avatarer. Det avsnittet och den ljuvlighet som är Cordy där inspirerar till stordåd tycks det.
Ai skrev:...skulle vara en komplett galen tös med bensåg då...
noike skrev:
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare