AKS skrev:Ai, you fucking rule!!

Tack!

AKS skrev:Ai, you fucking rule!!
AKS skrev:Visst är de vackra? För tillfället har jag den i mitten på Tv-land, men jag kommer att växla mellan dessa och de andra jag fått.
MissKittyFantastico skrev:noike skrev:Jag är verkligen verkligen verkligen nej till banners. Inte nog med att det blir för mycket bilder på varje sida , förr eller senare (antagligen förr) kommer någon göra en grotesk ska med fula färger som är animerad och blinkar och stör.
Just. Say. No. Dessutom har jag aldrig sett ett ställe med banners i signaturen där det sett bra ut.
What he said. Med eftertryck! Etta nnat forum som jag lurkar på har extremt mycket banners. Stora och blinkande sådana och jag gillar det inte. Det är ok att posta fina bilder som man gjort själv, men jag orkar inte se samma sak om och om igen.
Rombat skrev:Jag vill ha ens stor, blinkande Hello Kitty/Lovebunny istället för loggan. Den ska vara på typ 800x600 pixlar.
Nej! Eller jo, men bara om den är dåligt animerad och blinkar i ojämna intervaller.noike skrev:Rombat skrev:Jag vill ha ens stor, blinkande Hello Kitty/Lovebunny istället för loggan. Den ska vara på typ 800x600 pixlar.
Animerad? Där Lovebunnyn sätter på Hello Kitty och smiskar med ridpiska?
Rombat skrev:GENIUS!
adolvsson skrev:Rombat skrev:GENIUS!
Du ja. Gief me your brain PLIX!
Tob skrev:Givetvis går jag till Ai.
Tin skrev:Alla Ais avatarer var vackra
Gudinna skrev:Ai är som en avatarhallick!
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare