noike skrev: Dessutom har jag aldrig sett ett ställe med banners i signaturen där det sett bra ut.
Ai skrev:Och vem ska godkänna? Vems smak är det som är den allrådande? Vem bestämmer att nån annans smak är "ful" och inte duger?
noike skrev:Ai skrev:Och vem ska godkänna? Vems smak är det som är den allrådande? Vem bestämmer att nån annans smak är "ful" och inte duger?
Medlemmen registrerad under namnet "Toru". Det bestämde vi för flera år sedan.
Ai skrev:noike skrev:Ai skrev:Och vem ska godkänna? Vems smak är det som är den allrådande? Vem bestämmer att nån annans smak är "ful" och inte duger?
Självklart! Så dum jag är. :emo:
noike skrev:Ai skrev:noike skrev:Ai skrev:Och vem ska godkänna? Vems smak är det som är den allrådande? Vem bestämmer att nån annans smak är "ful" och inte duger?
Självklart! Så dum jag är.
Det är ingenting vi brukar tala om högt. Tänk om denne kommer hit och börjar diktera saker. Så shhhh.
noike skrev:Jag är verkligen verkligen verkligen nej till banners. Inte nog med att det blir för mycket bilder på varje sida , förr eller senare (antagligen förr) kommer någon göra en grotesk ska med fula färger som är animerad och blinkar och stör.
Just. Say. No. Dessutom har jag aldrig sett ett ställe med banners i signaturen där det sett bra ut.
noike skrev:Homicideavatarer! För det har vi inte haft några.
caffeineaddict skrev:OMG, jag vill ha Xandern! Så är jag tillbaka till Xander. Men jag bytte ju till noikes vackra kaffe-Homicide-avatar bara i morse! What to do, what to do, what to do?
lilith skrev:De är så vackra ai! Vackra färger.
Ai skrev:caffeineaddict skrev:OMG, jag vill ha Xandern! Så är jag tillbaka till Xander. Men jag bytte ju till noikes vackra kaffe-Homicide-avatar bara i morse! What to do, what to do, what to do?
MENAR du att jag ÄNTLIGEN lyckats fixa en Xander avatar åt dig som du gillar! *svimmar*
caffeineaddict skrev:Ai skrev:caffeineaddict skrev:OMG, jag vill ha Xandern! Så är jag tillbaka till Xander. Men jag bytte ju till noikes vackra kaffe-Homicide-avatar bara i morse! What to do, what to do, what to do?
MENAR du att jag ÄNTLIGEN lyckats fixa en Xander avatar åt dig som du gillar! *svimmar*
Jag har väl gillat så gott som alla? Men visst, måhända har jag inte fått ett riktigt sådant toksug att vilja använda dem direkt innan. Dock har du ju vid något tillfälle gjort ett Xander-wallpaper som jag hade på min dator ett bra tag vill jag minnas?
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare