Skulle inte gaspode kunna göra en admin-modifiering så att man kan fylla i både kön och ålder och så kan det finnas bland ens info under avataren? Tycker nästan det känns viktigare och intressantare än när man blev medlem.
Är det möjligt?
Skulle inte gaspode kunna göra en admin-modifiering så att man kan fylla i både kön och ålder och så kan det finnas bland ens info under avataren? Tycker nästan det känns viktigare och intressantare än när man blev medlem.
Zaxx skrev:vore KANON om ngt sådant lades in!
Mr Chase skrev:Zaxx skrev:vore KANON om ngt sådant lades in!
Förstår särskilt om Zaxx tycker så. En SMG-avatar och namnet Zaxx kan ju få vem som helst att börja fundera. Jag heter iaf MR Chase!
AKS skrev:Medhåll, Illyria. Det har alltid irriterat mig (här och på andra MBs av detta slag). Oftast skriver jag taggarna "för hand", s.a.s., men ibland använder jag knapparna.
Illyria skrev:Om det bara fungerar i IE att markera så borde det verkligen ändras.
Yog-Sothoth skrev:AKS skrev:Medhåll, Illyria. Det har alltid irriterat mig (här och på andra MBs av detta slag). Oftast skriver jag taggarna "för hand", s.a.s., men ibland använder jag knapparna.
Använder man IE är det väl bara att markera ordet och trycka på knappen så taggas det? Det är ju lättare än att flytta dem själv... dessvärre fungerar inte det javascriptet på andra browsers.
Off skrev:Vadå det funkar ju i mozilla också?
edit: gaspode säger att det inte funkar för honom men jag sitter här och prövar och det funkar fint med firefox för mig
Teresa skrev:Zaxx skrev:Tackar, det bästa som hänt sedan borstlösa-tandborstar.
Ursäkta mig, blev bara så nyfiken, men borstlösa tandborstar? Finns det? Eller menar du eltandborstar?
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare