Det visade sig att jag glömt lösenordet, precis som jag trodde. Men när jag valde "glömt lösenord" och skrev in namn och mail så sa sidan att det inte fanns någon medlem med det namnet eller mail-adressen.
Jag letade runt lite på FAQ och tänkte att jag kanske blivit raderad eftersom jag varit en tråkig och oaktiv medlem så jag försökte bli medlem på nytt, men då fanns tydligen både användaren och mail-adressen, så jag försökte med glömt lösenord igen, men icke!
Envis som jag i alla fall är tänkte jag att jag väl fick ta och kontakta admin då, eftersom jag inte hittat något i FAQ som funkade.
Den som bara är intresserad av problemet/förslaget och inte bakgrund/svammel börja här:
Kanske är jag blind, eller trött, eller något, men fast jag letade och letade så kunde jag inte hitta något sätt att kontakta admin. Man måste ju till exempel vara inloggad för att visa medlemssidor/"teamet" och sådant och jag kan ju inte skriva inlägg eller meddelanden utan att vara inloggad heller. Så, om det inte finns, kanske ni skulle ta och lägga upp en länk på första-sidan eller passande ställe till kontakt för att göra det lite lättare när man stöter på problem?