lilith skrev:Eller apelsin/chokladglass.
Inte konstigt den påminner mig om kräk då.

caffeineaddict skrev:Zaxx skrev:Sluta! Jag stänger av er från BF! Bara jag o adolvsson kvar!
Jag vill också stanna! DesertStorm forever!
ylva skrev:subblack är läskigt, man kan knappt se någonting på det.
subsilver är tråkigt.
desertstorm är så BF det kan bli. är juh standarden här så man blir juh van
lilith skrev:Eller apelsin/chokladglass.
noike skrev:Det är kliniskt bevisat på forskarinstitut att man hinner läsa och njuta av 12% mer BF-inlägg/15 minuter med SubSilver än med de andra.
adolvsson skrev:noike skrev:Det är kliniskt bevisat på forskarinstitut att man hinner läsa och njuta av 12% mer BF-inlägg/15 minuter med SubSilver än med de andra.
Men det är statistiskt bevisat att forskningsinstitutet ifråga är rasistiskt.
noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:Det är kliniskt bevisat på forskarinstitut att man hinner läsa och njuta av 12% mer BF-inlägg/15 minuter med SubSilver än med de andra.
Men det är statistiskt bevisat att forskningsinstitutet ifråga är rasistiskt.
Men herre gud! Du måste ju skilja på de olika avdelningarna åt. BF-läsningsforskningen är inte en del av den numera hårt kritiserade kolonialsminkavdelningen. Get you facts together.
Det du och dina hejdukar gör är samma sak som att tycka att Duluth, Minnesota borde sluta existera för att de hade en soldat med i andra världskriget som därför givetvis måste vara medskyldiga till att Stalin massmördade lite till höger och vänster. Förbannade toffel.
noike skrev:Get you facts together.
adolvsson skrev:noike skrev:Get you facts together.
Vad har vi sagt om fakta på det här stället? Va? Bara genom att åberopa åbäket omintetgör du alla argument du så handfallet har kastat ur dig. Humbug och galenskaper!
ylva skrev:subblack är läskigt, man kan knappt se någonting på det.
mattek72 skrev:ylva skrev:subblack är läskigt, man kan knappt se någonting på det.
Subblack är behagligt för ögonen, inte det minsta läskigt.
Med stekspadar! Nakna! Inflottade!Zaxx skrev:Sluta nu... bråka inte pojkar. Nästa träff får vi ha en Brawl om vilket tema som skall vinna. Det skall vara på en grusplan så man får ont på knäna när man trillar.
Illyria skrev:Nu har det hänt något konstigt med SubBlack, ivarjefall för mig. CSS:n verkar inte laddas in, är det någon som mixrat med något?
Illyria skrev:I FF ser det hemskt ut ivarjefall, fungerade som vanligt i IE, men jag använder inte IE.
http://img269.imageshack.us/img269/545/ ... 5ck.th.jpg
Illyria skrev:Reload är det första jag testade och jag hade tömt cachen bara för någon timme sedan.
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare