5x05 - Life Of The Party

Här pratas det om Angel Säsong 5

B-B-B-B-Betyg

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
2
8%
6
8
32%
7
6
24%
8
6
24%
9
2
8%
10
1
4%
 
Antal röster : 25

Inläggav A bear » tor mar 03, 2005 0:37

Mjae... småkul, inte mer. Känns som om den här alla-är-under-en-förtrollning-och-märker-det-inte-grejen börjar bli lite uttjatad. Wesley och Fred är lysande, Spike är kul men jag vill inte bara ha honom som komiskt sidekickspöke. Nye Gunn blev raskt lika tråkig och förutsägbar som gamle Gunn fast med slips, och det där med att pissa i hörnen var roligt i typ... 0,3 sekunder efter att det hade fått sin förklaring. Eve visar sig mycket riktigt inte vara en tiondels Lilah, och jag hoppas verkligen att Lornes kommentar om sexual tension skulle föreställa ironi, för inte ens Freds samlade division skulle kunna utveckla en mackapär med kapacitet att identifiera någon sådan mellan Eve och Angel.

Återstår Lorne, som tyvärr känns mer och mer som en parodi på sig själv. Förutom att läsa tankar, hitta på söta smeknamn och vara lite fjollig verkar ingen vilja ge honom något mer att jobba med.

Nä, hoppas det här var ett mellanavsnitt och att s5 blir bättre igen. Jag vill se Spike tillbaka i... Spike, eller ut ur serien med honom om ni inte vet vad ni ska ha honom till. Jag vill se Angel fortsätta tappa bort skillnaden på gott och ont. Jag vill se Wesley stirra bittert i slow motion.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav caffeineaddict » tor mar 03, 2005 11:11

A bear: Jag tror du redan måste ha läst det här i andra trådar, men tappa inte hoppet: fr.o.m. 5.07 blir allting bara bättre.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav latarmig » sön mar 06, 2005 7:02

Gamla idéer blir som nya. Redan i "Carpe Noctem" (3x04) talades det att markera sitt territorium. Gänget diskuterar vad som kan ha fått Angel att ha sex med en kvinna (Lilah, fast det vet de inte än) på Wesleys skribord:

Wes: I do not believe it. On my desk?
Gunn: Well, it did used to be his. Maybe he was
just kinda - reclaiming it.
Wes: How? By marking it? - This isn't like him.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav sus@n » sön mar 13, 2005 12:27

Det första avsnittet som jag får lite rätt känsla för även om det bara är stundvis, detta avsnittet har gett mig lite hopp om säsongen!

Spike var suverän som positiv och "fulla" Wesley & Fred skitroliga ;)

Sedan så var det inte helt fel att få ett Lorne centrerat avsnitt...

men VAR FAN är Cordelia hos personerna.. har alla tyckts glömma henne eller??????????!!!!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav noike » sön mar 13, 2005 14:07

sus@n skrev:men VAR FAN är Cordelia hos personerna.. har alla tyckts glömma henne eller??????????!!!!

Det är ju knappast som att någon av de här personerna gillar att bli påminda om vänner som mer eller mindre gått bort.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav sus@n » sön mar 13, 2005 18:51

Nej men det kunde nämnts ändå. Det är skumt att Angel går på "helt som vanligt" och mest är deppad över W&H..
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Gordo » lör apr 30, 2005 20:19

Ett ganska segt avsnitt som hade sina ljusa sidor. Jag skrattade så att jag nästan grät när alla är inne på Angels kontor och Gunn kissar överallt, Angel och Eve bara vill ha sex och Fred och Wes är aspackade :D

Lorne är helt lysande i början:
Have your assistant call my assistant.


Att sedan Lornes undermedvetna yttrar sig i en enorm Hulken kändes väl lite sisådär.

Inget lysande avsnitt men ibland är det bara skönt att få skratta lite!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Tompa » lör maj 28, 2005 20:25

A bear skrev:Mjae... småkul, inte mer. Känns som om den här alla-är-under-en-förtrollning-och-märker-det-inte-grejen börjar bli lite uttjatad.


Men dom upptäckte det iaf hyffsat snabbt, alltid något.

Komiken är det som räddar avsnittet och det kan inte nämnas för ofta hur bra hisscenen är. En annan favorit är när alla är på kontoret och Angel snackar med Lorne och man ser hur Wes i bakgrunden försöker hindra Gunn från att pissa :D och en positiv Spike är så fel att det blir roligt.

ANGEL And, Eve, you stay here with me, and we'll have
more sex.
EVE I'm on it.
SPIKE Brilliant plan. Excellent.


Men nog längtar man efter en sjuhelvetes arc att sätta tänderna i.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav dansdansdans » ons jun 22, 2005 14:55

jag tycker dethär avsnittet var jättebra!
jag skulle vilja ha Lorne som min festfixare :)


ja jag stör mig lite på att det inte händer något med, sahajain (vad han nu hette) och CONNOR!! och cordelia.
som jag uppfattat det som ni minispoilat lite som att det inte kommer tas upp något. ( det var mer en liten notis jag gjort bara, ingen fråga) ;)
tråkigt tråkigt tråkigt :twisted:
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Binchy » lör jul 16, 2005 23:34

Halloween parties; love those!!!

Lite Something Blue över Lornes "befallningar". Ingen bra idé att hoppa över sin sömn, och därmed sina drömmar. Det är ju då man sorterar in alla intryck i rätt fack, och raderar sånt som inte är värt att spara. Bad Lorne!

Gunn som pinkar in sitt revir är priceless!

Och the archduke är creepy, but in a good way. För att inte tala om hans lille blåblodige "slav".
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav dansdansdans » sön okt 16, 2005 17:07

Ohhh, baby! Oh, my heart is full of love and desire for you!


vilken bra låt!! jag måste ha den måste måste undra vem som sjunger bara.... hmhmhmh ska kolla upp!
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Forever Chosen » fre feb 24, 2006 2:22

Ha ha ha, ett av de roligaste Angel avsnitten så här långt! Wesley och Fred var kul som "fulla" och Gunn som gick markerade sitt revir överallt! Men roligaste var Spike som överpositiv och glad! Lorne verkar kunna fixa till roliga fester i alla fall :D
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby
 
Inlägg: 503
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Solna

Inläggav merl » fre mar 03, 2006 23:18

Håller med Forever Chosen. Ett riktigt roligt avsnitt, ovanligt för att vara Angel. Och ett halloween-tema till på köpet, det har man väl aldrig sett i Angel förut. Visst påminner förtrollningen en hel del om something blue, men underhållande är det likväl.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tea » lör jun 03, 2006 19:29

De fick till en del repliker
Naturligtvis spikes, som alltid :D
Och Wes och Fred när de väntar på hissen.. GUD vad jag skrattade...

Woodward söt och nördig som alltid, nu tycker ju jag att det säger sej självt att wes och fred kommer bli ihop någongång i framtiden ( hoppas bara itne vi behöver vänta till de sista avsnitten som i vissa andra serie... ni vet vad jag menar...) men Knox är ju bara för söt :) han kan väl få ha en liten romans med henne iaf...

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Capt. Peroxide » sön mar 18, 2007 18:58

"This might be the greatest song ever written" – hahaha, en e:ad Spike trodde man aldrig man skulle få se. Även om det visade sig vara en förtrollning.

Annars gillade jag ärkehertigens slav bäst i det i sin helhet ganska onödiga avsnittet. Det och att de kommer på Angel med brallerna nere.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav wyndham » sön jul 15, 2007 14:37

Tredje raka avsnittet med en dusch-scen. Just sayin'.

Underskattat avsnitt tycker jag. Det finns en tradition av charmiga, anspråkslösa komedi-avsnitt i Angel som jag verkligen tycker om. Sense and sensitivity, Guise will be guise, Carpe Noctem och just Life of the Party. Om man sänker ribban lite kan väl Couplet och Disharmony slängas in också. Trevliga små avsnitt som tillför mycket själ i serien.

Efter klassikerna Smile Time och Spin the Bottle så är kanske detta seriens roligaste komediavsnitt.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav AKS » tis aug 07, 2007 22:50

Okej, så på första sidan klagar jag rejält på detta avsnitt, men jag är betydligt mer positiv nu. Visst, inledningen är tråkig, men andra halvan tycker jag är så pass underhållande att det uppväger det mesta.

Wes och Fred som fulla är väldigt kul. Särskilt scenen vid hissen är en höjdare: "Come on, come on, come on". Och stackars Wes som aldrig, aldrig får flickan.

Spikes "This might be the best song ever written" (parafras) är också kul ihop med resten av hans entusiasm under avsnittet.

Angel och Eve som har sex är också kul tycker jag. Angels reaktion då han spritt sprängande ställer sig upp och snabbt skyler sig med en soffkudde är riktigt rolig. (spoiler resten av säsongen) Trots ett antal omtittar är det här första gången som jag fattar varför Eve ser så allvarlig ut efter att hon säger att det inte är första gången hon haft sex under inflytande av magi. Det har knappast nåt med Angel att göra utan att hon precis varit otrogen mot Lindsey. Antar jag.

Så, ingen höjdare detta, men definitivt underhållande.

Stark 5 av 10 EDIT: Kanske en 6:a ändå... Det är ju riktigt underhållande sista 15-20 minuterna. Hm, kan inte bestämma mig. Jag har iofs redan röstat 5, men jag vet inte.

Det är med skräckblandad... skräck jag ser fram emot nästa avsnitt.
Senast redigerad av AKS tis aug 07, 2007 22:52, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » tis aug 07, 2007 22:51

AKS skrev:Det är med skräckblandad... skräck

IRLG! Värsta sorten.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav makane » mån nov 12, 2007 14:24

A bear skrev: Wesley och Fred är lysande, Spike är kul men jag vill inte bara ha honom som komiskt sidekickspöke. Nye Gunn blev raskt lika tråkig och förutsägbar som gamle Gunn fast med slips, och det där med att pissa i hörnen var roligt i typ... 0,3 sekunder efter att det hade fått sin förklaring. Eve visar sig mycket riktigt inte vara en tiondels Lilah, och jag hoppas verkligen att Lornes kommentar om sexual tension skulle föreställa ironi, för inte ens Freds samlade division skulle kunna utveckla en mackapär med kapacitet att identifiera någon sådan mellan Eve och Angel.

Återstår Lorne, som tyvärr känns mer och mer som en parodi på sig själv. Förutom att läsa tankar, hitta på söta smeknamn och vara lite fjollig verkar ingen vilja ge honom något mer att jobba med.


What more to say? Instämmer med varenda ord.
Användarvisningsbild
makane
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 16 okt 2007
Ort: KBA

Inläggav Capt. Peroxide » tis nov 13, 2007 19:01

AKS skrev: (spoiler resten av säsongen) Trots ett antal omtittar är det här första gången som jag fattar varför Eve ser så allvarlig ut efter att hon säger att det inte är första gången hon haft sex under inflytande av magi. Det har knappast nåt med Angel att göra utan att hon precis varit otrogen mot Lindsey. Antar jag.

Alternativ tolkning: De vill få med på något sätt att sex under inflytande av magi är lite som metafysisk rohypnol i drinken. Hon blev ju trots allt försatt i ett hjälplöst tillstånd på sätt och vis.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav marzipan » tis maj 27, 2008 23:38

Nejnu. Detta är inte snällt, först ger ni mig Hellbound, lalala titta spike är intressant igen! Sedan, SEDAN ett TILL stand-alone avsnitt. Jag vet, jag vet, arcen brukar inte kicka igång förrän efter några avsnitt… Men jag vill se KARAKTÄRSUTVECKLING. Och jag vill se det snart.
Missuppfatta nu icke, jag hatar inte Life Of The Party. Hur skulle jag kunna göra det? Säger bara en sak: Hisscenen. HISSCENEN!
(Fred and Wesley are standing in front of the elevator.) 
WESLEY: Come on, come on, come on. 


FRED: Did you press— 


WESLEY: Oh. 

(presses the call button. a few seconds pass, and Wes gets impatient again) 


WESLEY: Yeah. Come on, come on, come on.


Lorne får äntligen mer utrymme. Synd bara att avsnittet misslyckas med att engagera mig. Speciellt i början. Det är stundtals kul (HISSCENEN!) Men stundtals räcker inte för mig längre. Och inte gör hulken i kostym det bättre...

Fred och Knox... Får vi se lite smootchies snart? Wes, Wes, Wes, ska han någonsin få uppleva lite tur i kärlek?

Det känns trots allt fortfarande som att säsongen har potential att bli riktigt bra. Men ge mig ett ljummet mellanavsnitt till och jag… Gör någonting. Som inte är bra.

EDIT:
Nä, hoppas det här var ett mellanavsnitt och att s5 blir bättre igen. Jag vill se Spike tillbaka i... Spike, eller ut ur serien med honom om ni inte vet vad ni ska ha honom till. Jag vill se Angel fortsätta tappa bort skillnaden på gott och ont. Jag vill se Wesley stirra bittert i slow motion.

JA
Senast redigerad av marzipan ons maj 28, 2008 16:46, redigerad totalt 1 gång.

That'll put marzipan in your pie plate, bingo.
Användarvisningsbild
marzipan
förvirraren
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 02 jan 2008
Ort: Skåne?

Inläggav JRT » ons maj 28, 2008 16:35

marzipan skrev:Det känns trots allt fortfarande som att säsongen har potential att bli riktigt bra. Men ge mig ett ljummet mellanavsnitt till och jag… Gör någonting. Som inte är bra.


Säsong 5 inleder väldigt ljummet, det är sant. Men bit ihop över nästa så drar så blir det mycket bättre sen, i princip resten av hela säsongen faktiskt.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav marzipan » ons maj 28, 2008 16:49

JRT skrev:
marzipan skrev:Det känns trots allt fortfarande som att säsongen har potential att bli riktigt bra. Men ge mig ett ljummet mellanavsnitt till och jag… Gör någonting. Som inte är bra.


Säsong 5 inleder väldigt ljummet, det är sant. Men bit ihop över nästa så drar så blir det mycket bättre sen, i princip resten av hela säsongen faktiskt.

OK, då litar jag på dig. Ska försöka bita ihop riktigt hårt under nästa avsnitt!

That'll put marzipan in your pie plate, bingo.
Användarvisningsbild
marzipan
förvirraren
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 02 jan 2008
Ort: Skåne?

Inläggav Rombat » ons maj 28, 2008 17:23

JRT skrev:
marzipan skrev:Det känns trots allt fortfarande som att säsongen har potential att bli riktigt bra. Men ge mig ett ljummet mellanavsnitt till och jag… Gör någonting. Som inte är bra.


Säsong 5 inleder väldigt ljummet, det är sant. Men bit ihop över nästa så drar så blir det mycket bättre sen, i princip resten av hela säsongen faktiskt.

Vad i helv... du menar inte att vi håller med varandra om någonting. :D

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav adolvsson » ons maj 28, 2008 19:35

marzipan skrev:OK, då litar jag på dig. Ska försöka bita ihop riktigt hårt under nästa avsnitt!

Jag är smått förtjust i nästa avsnitt men verkar höra till minoriteten där, så... Lita på mig, jag har det från en säker källa, jag är inte att lita på.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav marzipan » ons maj 28, 2008 19:54

adolvsson skrev:
marzipan skrev:OK, då litar jag på dig. Ska försöka bita ihop riktigt hårt under nästa avsnitt!

Jag är smått förtjust i nästa avsnitt men verkar höra till minoriteten där, så... Lita på mig, jag har det från en säker källa, jag är inte att lita på.

Här försöker jag sänka mina förväntningar till den absoluta botten och stampa lite på dem där! Och så säger du sådär! Fast det kanske är bra att det kanske är bra?

That'll put marzipan in your pie plate, bingo.
Användarvisningsbild
marzipan
förvirraren
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 02 jan 2008
Ort: Skåne?

Inläggav adolvsson » ons maj 28, 2008 20:03

marzipan skrev:Fast det kanske är bra att det kanske är bra?

Som sagt, jag är inte att lita på! Och bra skulle jag inte vilja kalla det, definitivt inte säsongens toppskikt, däremot underhållande. Jag försöker dämpa ner förväntningarna igen. Hur går det?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav marzipan » ons maj 28, 2008 20:06

adolvsson skrev:
marzipan skrev:Fast det kanske är bra att det kanske är bra?

Som sagt, jag är inte att lita på! Och bra skulle jag inte vilja kalla det, definitivt inte säsongens toppskikt, däremot underhållande. Jag försöker dämpa ner förväntningarna igen. Hur går det?

Du sa att det var underhållande. Underhållande. Det går sådär, adolvsson...

That'll put marzipan in your pie plate, bingo.
Användarvisningsbild
marzipan
förvirraren
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 02 jan 2008
Ort: Skåne?

Inläggav Rombat » ons maj 28, 2008 20:09

Jag garvar mig alltid igenom nästa avsnitt. Så jag är inte helt anti, även om många här är.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav adolvsson » ons maj 28, 2008 20:09

marzipan skrev:Du sa att det var underhållande. Underhållande. Det går sådär, adolvsson...

Men vem gillar underhållning, egentligen? Är vi inte alla innerst inne ett gäng svåra, prentatiösa, Ingmar Bergman-wannabes som önskar att vara enskilt buffyverseavsnitt vore en tre timmar lång hyllning till Persona eller Tystnaden? Egentligen?!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron